КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ-ГРА ДЛЯ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ "ОДЯГНЕМО ЛЯЛЬКУ НА ПРОГУЛЯНКУ"

Опис документу:
Продовжувати вчити дітей розуміти прості причино-наслідкові зв’язки (холодна погода – слід одягати теплий одяг). Закріплювати назву одягу та взуття, знати їх призначення, послідовність одягання. Сприяти розумінню того, що речі створюються відповідно будови тіла людини, визначати куди який одяг одягати. Привчати дітей до їх самостійності під час цього процесу.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Освітні завдання:

Продовжувати вчити дітей розуміти прості причино-наслідкові зв’язки (холодна погода – слід одягати теплий одяг).

Закріплювати назву одягу та взуття, знати їх призначення, послідовність одягання. Сприяти розумінню того, що речі створюються відповідно будови тіла людини, визначати куди який одяг одягати. Привчати дітей до їх самостійності під час цього процесу.

Продовжувати закріплювати вміння дітей класифікувати предмети (посуд, іграшки, предмети гігієни, продукти харчування, одяг)

Заохочувати дітей брати участь у невимушеній розмові, відповідати на запитання вихователя, залучати до спільної розмови за ігровою ситуацією. Розвивати мовлення, вміння розповідати потішки під час одягання ляльки; мислення, пам'ять, увагу, сенсорні уявлення, фізичні можливості дітей.

Виховувати акуратність, бажання допомагати іншим, дбайливе ставлення до речей.

Матеріал:

Телефон; аудіозаписи з проханням ляльки допомогти одягнутись на

прогулянку, пісня «Топ, топ, топає малюк», танець з вітрячками;

різнокольорові сліди, калюжі; дидактична лялька; лепбук (формату А3) «Порядок в домі»; дидактична гра «Що куди одягнути?»; потішки; вітрячки; парасолька;

корзинка.

Хід заняття

Доброго ранку! Доброго дня!

Хай плещуть долоньки

Хай тупають ніжки

Працюють голівки.

Доброго ранку! Доброго дня!

Бажаєте ви! Бажаю вам я!

(Дзвонить телефон, вихователь бере слухавку, це дзвонить лялька Катруся)

  • Діти, давайте послухаємо, що лялька хоче нам сказати.

(вихователь вмикає аудіозапис)

Хлопчики й дівчатка,

Хочу з вами погуляти,

Це ж так весело!

Можна все одразу:

Бігати, стрибати та в долоні поплескати.

Але в мене є проблема:

Одягнуть не знаю що

То ж чекаю вас у себе

Допоможіть, будь ласка, мені!

  • Діти, допоможемо ляльці одягнутися, щоб вона змогла піти з нами на прогулянку?

  • Так.

  • Тож рушаймо!

  • А приведе нас до Катрусиного дому різнокольорова доріжка. Подивіться уважно і скажіть якого кольору сліди на доріжці?

(під аудіозапис «Топ, топ, топає малюк» діти йдуть до Катрусі)

  • Ось ми і прийшли. Добрий день Катруся!

  • Добрий день, діти!

  • Ой, Катруся, а що це в тебе в домі робиться, все розкидано?

(Катрусі соромно)

  • Діти, що це робиться в домі у Катрусі?

  • Безлад.

  • А що ми робимо з вами, коли йдемо на прогулянку?

  • Наводимо в групі порядок

  • Катруся, зараз діти навчать тебе, як треба наводити порядок в домі.

(діти розкладають усе по місцях: одяг – в шафу, брудний одяг – в пральну машину, подушки – на диван, іграшки – в коробку для іграшок, книги – на полицю, посуд – на кухні в шафу, продукти харчування – в холодильник, предмети гігієни – в ванну кімнату на полицю.)

  • Ось, подивися Катруся, як стало чистенько і гарненько!

  • Дякую вам друзі!

  • Ну що ж, а зараз ми будемо допомагати Катрусі одягатися. Але спочатку згадаємо з вами які речі, куди потрібно одягнути.

Дидактична гра «Що куди одягнути?»

  • Уважно подивіться на речі, які намальовані у кожного з вас на картинці та біля кожної з них покладіть ту частину тіла, на яку потрібно її одягати.

(діти виконують завдання, під час гри вихователь стимулює дітей до відповідей на його запитання: «Чому ти одягнув цю річ саме сюди?», тощо.)

  • Молодці, дуже добре справились!

  • А зараз давайте згадаємо яка зараз пора року?

  • Осінь

  • Яка погода восени на вулиці?

(діти називають прикмети осені: холодно, часто ідуть дощі, дме холодний вітер)

  • А що ви сьогодні одягнули на вулицю, коли йшли в дитячий садок?

  • Курточки, штанці, шапку, черевики.

  • Тож нам треба теж одягнути Катрусю тепленько, щоб вона не змерзла.

( на стільчику розкладено ляльки одяг)

  • З чого почнемо? Що одягнемо спочатку?

(діти беруть речі по дорученню вихователя)

  • Спочатку колготи (дитина бере колготи одягає ляльці)

Ти-ти-ти одягаєм колготи.

  • А потім що? Шкарпетки.

Ки-ки-ки одягаєм шкарпетки.

  • Зараз одягнемо штани.

Ни-ни-ни одягаємо штани.

  • Що треба взути на ніжки?

  • А зараз Ірочка взує ляльці чобітки.

У маленької Катрусі

Дуже гарні чобітки.

Чобітки ми одягли

І гуляти в них пішли.

  • А тепер Сашко одягне кофтинку.

Ку-ку-ку одягаєм кофтинку.

  • Слідуюче, що треба одягти? Куртку.

Куртка гарна і нова

Рукава в ній

Раз! Два!

  • Що ми одягнемо ляльці на голову?

  • Шапочку.

  • Яка шапочка у ляльки?

  • Гарна, тепла.

  • Ось Катруся ти і одягнена на вулицю.

  • Дякую вам мої любі друзі!

Ми всі лялечку збирали

І старанно одягали

Гарну кофточку новеньку,

Колготи, штанці тепленькі

І шкарпетки одягали,

Нову куртку застібали,

Шапку теж ми не забули

Чоботята узували,

«Не замерзни!» - побажали.

  • Діти, а щоб на прогулянці нам було цікаво та не сумно, що можна з собою взяти?

  • Корзиночку, щоб позбирати листячко осіннє.

  • А якщо почне накрапати дощик, що треба взяти?

  • Парасольку.

  • А ще можна взяти з собою вітрячки та з ними потанцювати. Давайте покажемо ляльці, як ми з ними будемо танцювати

Гра з вітрячками

Вітрячки ми в руки взяли

І гостям всім показали.

Вітрячок ти наш гарненький,

З тобою разом веселенько.

Вітрячок ми пальцем крутим

Вітерець потрібен всюди.

Вітрячок ти наш гарненький,

З тобою разом веселенько.

Пробіжим по колу дружно,

Вітерець подув потужно.

Вітрячок ти наш гарненький,

З тобою разом веселенько.

(діти беруть парасольку, корзиночку, вітрячки і по слідам йдуть в роздягальню)

  • А тепер вже час малята

Нам на дворі погуляти

Разом з лялькою рушайте

І з доріжки не звертайте!

Крокуємо, не відстаємо!

В роздягальню ми йдемо

Одягатись почнемо.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!