Конспект заняття "Електричні помічники"

Опис документу:
Розширювати знання дітей про роботу електроприладів, про їхнє значення для людей, про правила безпечної поведінки у користуванні ними. Закріпити знання дітей про те, що ці прилади можуть загрожувати життю і безпеці людей. Застерігати від нещасних випадків у побуті. Розвивати увагу, пам’ять, мовлення, пізнавальну активність під час роботи з коректурними таблицями. Виховувати самостійність, відповідальність.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Компаніївський дошкільний навчальний заклад №1 «Пролісок»

КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ

НА ТЕМУ:

Підготувала

вихователь старшої

групи «Бджілка»

Кушніренко Т.О.

Мета:  розширювати знання дітей про роботу електроприладів, про їхнє значення для людей, про правила безпечної поведінки у користуванні ними.

Закріпити знання дітей про те, що ці прилади можуть загрожувати життю і безпеці людей. Застерігати від нещасних випадків у побуті.

Розвивати увагу, пам’ять, мовлення, пізнавальну активність під час роботи з коректурними таблицями. Виховувати самостійність, відповідальність.

Хід заняття

Вихователь. Діти, відгадайте загадку:

По дроту ходить,
Темряву розгонить.

Діти.  Електричний струм

Вихователь. Скажіть, а в нашій групі є електрика?

Діти. Так.

Вихователь. З яких предметів ви здогадалися про наявність електрики?

Діти. Розетки, лампочки, вимикачі, провід.

Вихователь. Правильно, електрика є в кожному будинку. Це наш найперший помічник. Коли ввечері стає темно, ви клацаєте вимикачем, і кімнату освітлює яскраве світло люстри. Струм біжить по дротах і змушує працювати електричні прилади. У наших домівках таких чимало. Я вирішила перевірити чи знаєте ви електроприлади. Для цього нам потрібно відгадати загадки:

В ящику дивне є вікно.

У вікні – кіно. (Телевізор)

 

То вперед, то убік

Ходить-бродить парохід.

А зупиниш – горе,

Продірявить море. (Праска)

 

Є у нас в квартирі робот,

Має він великий хобот.

Любить робот чистоту

І гуде, як лайнер «Ту-у-у»

Пил старанно він ковтає,

Не хворіє і не чхає . (Пилосос)

 

В нашій кухні кілька літ

Він воркоче наче кіт,

І ховає справжню зиму

За надійними дверима. (Холодильник)

 

Розморожувати вміє,

Що потрібно – розігріє,

Піцу зробить за хвилину,

Нагодує всю родину. ( Мікрохвильова піч)

Подивися на мій бік,

У мене крутиться дзига.

Ніколи він не б'є,

Але зате все зіб'є. (Міксер)

 

Наче вітер, дме, шумить…

Висушить волосся вмить! (Фен)

  Після кожної відповіді вихователь розміщує картинки-відгадки на дошці.

ВИХОВАТЕЛЬ. Як можна одним словом назвати ці предмети? (Відповіді дітей). Так, це електроприлади. Для чого вони людям? Чи завжди вони потрібні? Як вони нам допомагають? (Думки дошкільнят).

Дидактична гра «Лабіринт»

Вихователь пропонує дітям зображення – схеми електричних приладів з переплутаними дротами, один з приладів не вимкнений. Необхідно визначити, який з приладів залишився не вимкненим з розетки.

Дидактична гра «Помічники».

Вихователь пропонує дітям початок речення, у якому називає електроприлад. Діти мають продовжити речення, вказуючи дії, які виконує електроприлад.

  • Пилосос допомагає (що робити?)… чистити килим.

  • Холодильник допомагає (що робити?)… зберігати продукти.

  • Праска допомагає (що робити?)… прасувати одяг, білизну.

  • Фен допомагає (що робити?)… сушити волосся.

  • Мікрохвильова піч ( що робить?) … розігріває їжу.

  • Пральна машина ( що робить?) … пере білизну.

РОБОТА З КОРЕКТУРНОЮ ТАБЛИЦЕЮ «ЕЛЕКТРОПРИЛАДИ».

* Інтелектуально-мовленнєве завдання «Назви що зайве»

*Гра-вправа «Кому потрібне»

*Дидактична вправа «Знайди найбільший(найменший) електроприлад»

ПАЛЬЧИКОВА ВПРАВА «СТРУМ БІЖИТЬ ПО ДРОТАХ».

Струм швидко біжить по дротах,

Світло запалює в наших квартирах і хатах. (по черзі стукають пальцями однієї руки по пальцях другої руки)

Він допомагає приладам працювати:

Пральній машині та соковижималці,

Телевізору, холодильнику та кавоварці. (по черзі загинають пальці на правій руці)

Та правила поводження з ними не слід забувати! ( стукають рукою об руку, які стиснуті у кулачки).

ВИХОВАТЕЛЬ. Чи пам’ятаєте ви, малята, що з електроприладами потрібно бути обережними? Чому? (Відповіді дітей). Погляньте, що може статися, якщо не виконувати правила безпечного поводження з електроприладами.

РОЗГЛЯД ІЛЮСТРАЦІЇ «НЕБЕЗПЕЧНІ ПОМІЧНИКИ».

(Діти розглядають картинку, на якій зображений хлопчик, що вмикає одразу декілька електроприладів).

А зараз ми складемо з вами правила.

1. Пам'ятай! Ніколи не доторкуватися до включених електроприладів мокрими руками! (Вода пропускає через себе струм)!

2. Не користуйся водою поблизу включених електроприладів (не поливай квіти, що висять над телевізором чи іншими електроприладами).

3. Не користуйся самостійно розеткою, проси дорослих увімкнути або вимкнути електроприлад.

4. Не торкатися до включених електроприладів металевими предметами (викрутками, ножицями, голками та ін.)

5. Не чіпай електропровід!

6. Йдучи з дому, вимикайте всі електроприлади і газову плиту.

МОВНА ГРА «СКЛАДИ ВІРШИК».

Мета. Вправляти дошкільнят у підборі рими, розвивати вміння знаходити схожі слова.

* Якщо йдеш з кімнати ти ,

Світло вимикай ... (завжди).

* Вдень сонечко у вікно заглядає:

«Вимкни лампи» - нас … (прохає).

* Холодильник вирішив купити тато,

Лише економного потрібно … (придбати).

* Будьте ощадливими, малята,

Якщо не користуєтесь електроприладами їх слід … (вимикати).

ВИХОВАТЕЛЬ. Я пропоную ці віршики розповісти вашим меншим братикам та сестричкам, щоб вони теж навчилися ощадливості, вміли берегти ресурси, що потрібні для життя кожної людини. Пригадаємо, чому ж ми навчилися, що цікавого дізнались і що найбільше вам сподобалось під час нашої зустрічі з електроприладами.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСТОРІЇ УКРАЇНИ залишилося:
0
4
міс.
1
5
дн.
0
4
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!