Конспект заняття для старшої групи ДНЗ " Подорож столицею нашої країни"

Опис документу:
Заняття для старшої групи дошкільників " Подорож столицею нашої країни" входить до серії занять авторського проекту " Подорожуємо Україною" Несе завдання збагатити знання дітей про Україну, частини нашої країни, історію, населення, мудрість народу; дати знання дітям про столицю України - Київ, його визначні місця та особливості.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Заняття: « Подорож столицею нашої країни»

Мета: збагатити знання дітей про Україну як державу, про частини нашої країни, історію, населення, мудрість народу; збагати і активізувати знання про традиції, народні ремесла; розширити і уточнити знання про державні та народні символи; познайомити дітей із визначними місцями столиці країни–Києва;прищеплювати любов до
рідної мови, культури та традицій народу; розвивати пояснювальне мовлення,мислення,пам'ять,творчу уяву; активізувати словник дітей лексикою даної теми.
 

Хід заняття

1. Організаційний момент

- Саме сьогодні я хочу всіх запросити в подорож . І нам допоможуть подорожувати цікаві картинки на екрані та ваші знання.

2. На екрані з’являється мапа України.

- Діти, що зображено на екрані? ( мапа України) – Для чого вона потрібна взагалі?

- Давайте з вами згадаємо, як ви вмієте орієнтуватися по мапі, бо це дуже важливо в подорожах. Я вам буду показувати, а ви називаєте частини, на які поділяється Україна. ( Північна, Південна, Західна, Східна, Центральна).

- Молодці, я в якій частині України знаходиться наше місто?(східна)

- Зверніть увагу на екран. Яке зображення ви бачите? ( Пам’ятник засновникам Києва) - Кому цей пам’ятник? -Де він знаходиться? Мабуть, ви вже здогадались, в яке місто ми сьогодні вирушаємо? ( Київ) – А що це за місто? Воно велике? Чому Київ вважається головним містом країни? ( велике місто, столиця України)

- На протязі нашої подорожі ми з вами будемо виконувати завдання і заповнювати таблицю-схему про Київ ( на дошці таблиця)

3. Ребус Ріка. П

Яка ріка тече через весь Київ? ( Дніпро) - Що ви знаєте про цю річку?

Одне з найкрасивішого що ми можемо побачити в Києві – це ріка Дніпро. Найбільша річка в нашій країні, тече через Київ і ділить його навпіл, на Старе та Нове місто.

4. Дидактична гра « Символи України» ( командна)

- Завдання: у кожної команди на столі є велика картка, яку потрібно вам заповнити маленькими картками із зображенням державних символів України, та тих що вважаються народними символами.

- Які ви знаєте символи України?

Після виконання завдання команди міняються столами і перевіряють один одного на правильність виконання.

- Діти, знайдіть серед всіх символів та назвіть державні символи нашої країни? ( прапор, герб) Малюнку якого державного символу в нас немає?(гімн)

- Про державні символи написано в головній книзі законів України. Як вона називається? ( конституція)

- А хто головний в нашій країні, затверджує всі закони України? ( президент)

Наш президент працює в Києві.

- Подивіться на екран, це будівля Адміністрації президента, вона знаходиться в центрі Києва, тут наш президент працює, складає та ухвалює всі закони в країні

5. - Діти, з поміж всіх картинок, коли виконували завдання, ви не вибрали одну картинку. Що на ній зображено? ( лист та квітка каштану). Каштан, це теж символ, але не України а міста Києва. А чому, я зараз вам розкажу та покажу. На екрані показ центральної вулиці Києва – Хрещатика

- А це Хрещатик – це центральна вулиця міста, яка проходить через майдан незалежності. Одна з найкрасивіших вулиць Києва. Особливо прекрасна вона навесні, там росте багато каштанів, і коли вони зацвітають, вся вулиця неначе квітне. Каштан – вважається символом міста Києва.

6. Показ на екрані старовинної хатинки.

- Діти, що зображено на екрані? Це старовинна чи сучасна хатка? На зображенні вона тільки зовні. А меблі в середині неї які? ( теж старовинні)

7. Дидактична гра « Побут українців» ( В парах)

- Поділіться на пари. На столах для кожної пари завдання – виберіть старовинні меблі, речі та складіть хатинку всередині.

Після виконання завдання.

Зверніть увагу на екран. ( показ старовинної хатинки всередині)

- Чи так виглядають ваші хатки, які ви складали?

- Чи є старовинна піч? Для чого вона була в хаті? А біля печі є рогач? Навіщо він? А сундук є?

- Які ще меблі в ваших старовинних хатинках?

- Зараз люди живуть в таких хатках? А де ми можемо побачити старовинні предмети побуту нашого народу,де вони зберігаються? ( в музеї)

- Ось в Києві є одне дуже цікаве місце - це музей під відкритим небом Пирогово.

- Якщо ви будете в Києві, обов’язково завітайте до нього. Це можливість за один день пройтись по всім найбільш цікавим місцям стародавньої України, побачити оселі, предмети побуту українців. Все це там збережено так, як було в стародавні часи.

8. - Діти, чим славилась наша країна с давніх часів? Так, своїми майстрами.

В Києві є таке чудове місце, називається воно – Андріївський узвіз. Там із давніх часів різні ремісники виставляли на показ чи на продаж свої вироби. Все це можна побачити і зараз, якщо прийти на цей узвіз.

- А які ж ви знаєте ремесла нашої країни?

9.Дид.гра « Стародавні ремесла України» ( індивідуальне)

- Діти, візьміть картки. На них зображені в верхньому ряду майстри ремесла, а в нижньому – вироби які вони виготовляли. Ваше завдання – з’єднати олівцем картинку майстра із картинкою саме його виробу.

- Давайте подивимось на екрані на українських майстрів та їх вироби. ( Показ слайдів, діти вказують назви ремесла)

11. Підсумок.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Акція «Методичне літо»
Призовий фонд 50 000 грн!
Взяти участь

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ГЕОГРАФІЇ залишилося:
0
1
міс.
0
7
дн.
1
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!