Конспект заняття для середньої групи ДНЗ " Де чий будиночок"

Опис документу:
Заняття розроблене з метою закріплення знань дошкільників про диких, домашніх та хатніх тварин та їх будинки; збагачувати словниковий запас дітей, розвивати зв'язне мовлення та логічне мислення; виховувати бережливе ставлення та любов до природи

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Конспект заняття « Де чий будиночок»

Мета: закріплювати знання дітей про диких, домашніх, хатніх тварин та їх будинки;

Збагачувати словниковий запас дітей, розвивати зв’язне мовлення;

Виховувати бережливее ставлення та любов до природи.

Хід роботи

1.Вихователь: Сьогодні ми з вами будемо подорожувати. А відправимось в подорож на поїзді. Займайте свої місця в салоні.

Чух-чух потяг мчить

Хитра лиска в нім сидить

А із лискою всі діти

Ми рушаємо по світу

Вихователь подводить дітей до першої зупинки їх маршруту – чарівного лісу.

Вихователь:

- Дивіться, а куди це ми потрапили?

- Діти, подивіться уважно, кого не вистачає в лісі? (звірів)

- А ось і звірі. Вони заблукали. Потрібно їх заселити в ліс, в їх будиночки – де вони зимують. Ось звірі великі та маленькі. Великих заселяємо в великий ліс, а маленьких - у малий ліс, бо маленьким звіряткам у великому лісі буде дуже страшно і самотньо.

Дидактична гра : «Заселимо ліс»

В цій грі діти вибирають собі по-одному малюнку звіра, і прикріплюють його до потрібного будиночка намальованого на пано «Ліс». В даній грі використовуємо два пано, велике і мале. Відповідно цого малюнки великих и менших лісових жителів.

2. Вихователь: Молодці дітки, ви допомогли звірятам. Час відправлятися далі.

Наступна зупинка – бабусине подвір’я в селі.

Вихователь: - Скажіть, які тварини живуть в селі?

- Назвіть їх?

- У домашніх тварин є свої будиночки?

- Де живе корова? (корівник)

- Де живуть кури?( курятник)

- Де живуть гуси? (сарай)

- де живуть поросята? (свинарня)

- Де живуть кролі? (кролятня)

Де живуть вівці? ( вівчарня)

- Де живуть коні? (конюшня)

- Всі домашні тваринки з бабусиного подвір’я вийшли погуляти, перемішалися і забули де вони живуть. Давайте їм допоможемо, розселимо їх по будиночкам.

Дидактична гра « Хто де живе»

3. Вихователь: - Ось і закінчилась наша подорож, час повертатись у дитячий садок. Сідайте в автобус, вирушаємо додому.

- Скажіть, дикі звірі живуть де? ( в лісі)

- А домашні де? ( в селі)

- А ми з вами де? ( в місті в квартирах)

- Чи можемо ми в квартирі мати якусь тварину, або птаха? Кого?

(відповіді дітей)

- Якщо в квартирі живе папуга, який його будиночок?

(клітка)

- А якщо хом’ячок? ( теж клітка, спеціальна для хом’ячків)

- А де живуть кімнатні рибки? ( в акваріумі)

3. Вихователь: - Поки ми розмовляли, вже приїхали в дитячий садок. А тут нас чекають хатні тварини, які дуже хочуть жити разом з нами у садку.

- Ось хатні тварини і їх будиночки. Давайте допоможемо їм заселитися в будиночки.

Дидактична гра « Знайди свій будиночок»

На столі розкладені картки із зображенням хатніх тварин та їх будиночків, перемішані між собою і обернуті зворотнім боком. Кількість карток дорівнює кількості дітей. Всім потрібно взяти по одній картці і знайти свою пару. Дитина із карткою тварини знаходить дитину із карткою будиночка цієї тварини.

Вихователь: - Як же раді хатні тварини що тепер вони будуть жити разом з нами, одразу в нашій групі стало весело і радісно.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Акція «Методичне літо»
Призовий фонд 50 000 грн!
Взяти участь

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ФІЗИКИ залишилося:
0
0
міс.
2
4
дн.
1
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!