Конспект заняття для дітей шостого року життя на тему "Україна - наша Батьківщина"

Опис документу:
Освітні завдання. Узагальнити знання дітей про рідну державу — Україну, походження назви. Закріпити назви річок, морів, гір, міст України, назви країн — сусідів України, назви українських казок, національних страв, символів. Удосконалювати вміння розрізняти та називати елементи чоловічого та жіночого національного вбрання. Виховувати почуття патріотизму, любові до рідної країни, почуття поваги, вдячності до воїнів — захисників

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Конспект заняття для дітей шостого року життя

Тема. «Україна — наша Батьківщина»

Освітні завдання.

Узагальнити знання дітей про рідну державу — Україну, походження назви.

Закріпити назви річок, морів, гір, міст України, назви країн — сусідів України, назви українських казок, національних страв, символів.

Удосконалювати вміння розрізняти та називати елементи чоловічого та жіночого національного вбрання.

Закріпити у дітей поняття кордону як територіального розділу країн.

Заохочувати дітей описувати предмети українського одягу за допомогою схем-моделей.

Вправляти дітей ставити запитання гостеві за допомогою методу «інтервювання».

Закріпити навички роботи на ноутбуці під час виконання завдань.

Розвивати музичний слух, слухову увагу під час виконання пісні та Гімну України.

Розвивати пізнавальну активність, мовленнєву активність, інтонаційну виразність мовлення.

Виховувати почуття патріотизму, любові до рідної країни, почуття поваги, вдячності до воїнів — захисників України.

Методи та прийоми: інноваційна технологія «Складання описових розповідей за схемами-моделями», використання інформаційно-комунікаційних технологій, сюрпризний момент, художнє слово, дидактичні і гри, зустріч з учасником АТО.

Інтерактивні методи: «відкритий мікрофон», «крісло мрійника», «робота в парах», «робота в групах», «інтервювання».

Матеріал та обладнання: проектор, слайди, відеоролик, ноутбуки, комп'ютерна гра, картинки — предмети національного одягу, українські костюми, костюм

отамана, макет карти України, малюнки дітей на тему: “Україна - моя Батьківщина”, предмети українського одягу для опису.

Хід проведення

(Діти заходять до залу під пісню “Одна калина”, одягнені в українських костюмах).

- Діти, які ви сьогодні гарні та красиві. А скажіть, що в нас сьогодні незвичайного, що не так, як завжди ?

Так, ми вдягнені в українських костюмах. В чому вдягнені наші дівчатка?

В чому одягнені наші хлопчики? (називають елементи одягу).

- Як називається наша країна?

- Яка гарна назва. Хто знає, що означає слово “Україна”?(Назва "Україна" походить від слів "рідний край», «рідна земля».)

Читання вірша дитиною, яке супроводжується показом відеоролика.

Вірш “Моя Україна”

Ось небо блакитне і сонце в зеніті,

Моя Україна - найкраща у світі.

Моя Україна-- - це ліс і озерця,

Безмежні степи і чарівні джерельця,

Красиві пейзажі і гори високі,

Маленькі струмочки і річки глибокі.

Сади чарівні, мальовничі села,

Моя Україна - це пісня весела.

Це щира, багата, як світ, її мова,

Крилата така, мелодійна, чудова.

Її обереги верба і калина

Найкраща у світі - моя Україна!

Бо нам найрідніша Вітчизна і мати.

Бо як же нам дітям її не кохати!

Моя Україна - козацькая слава!

Така волелюбна й мирна держава.

Вона дорога нам і рідна, і мила,

Бо світ перед нами, як мати, відкрила.

Вітчизно свята, дорога Україно,

Для кожного з нас ти у світі єдина!

(Звучить козацький марш).

Зявляється отаман .

- Добрий день. Я - отаман українських козаків. Ми захищаємо нашу землю від ворогів. Мої козаки просили мене дізнатися, чи підростає гідне покоління захисників України. Я хочу перевірити, чи всі ви є справжніми українцями. Для цього я підготував цікаві завдання.

- Діти, погляньте на екран.

Що ви бачите? (Карта України)

- Які кольори є на карті?

- Що позначено зеленим кольором?

- Що позначено жовтим кольором?

- Що позначено синім кольором?

(Метод «Мікрофона» - «Знавці України»)

- Які ви знаєте гори в Україні?

- Які в Україні є моря?

- Які знаєте річки?

-Назвіть, які ви знаєте міста?

Отаман:

-Діти, Україна – велика і багата країна. Але ці багатства потрібно примножувати.

Уявіть, що ви вже дорослі, розкажіть, що б ви хотіли зробити для України?

(Метод «крісло мрійника») (Діти ,за допомогою слайдів на екрані, розповідають про те, ким би вони хотіли бути в майбутньому та що зробили б для України).

Отаман:

- Я знаю, що українці співучі люди, тож давайте заспіваємо пісню про Україну.

Пісня “Це — моя Україна”.

Метод «Робота в парах» Діти ставлять запитання один одному відповідно до змісту слайдів.

- Хто з дітей українець?

- Назвіть українські народні казки.

- Назвіть українські страви.

Отаман:

- Молодці, діти, бачу, ви дійсно справжні українці.

-А зараз я перевіримо, як ви знаєте українські символи.

Комп'ютерна гра “Впізнай українські символи”.

Отаман:

- Діти, ось я купив моїм козакам український одяг, ніяк не можу розібратися, чи він чоловічий чи жіночий. Допоможіть, будь – ласка.

(Технологія « Складання описових розповідей за схемами – моделями» про предмети українського одягу).

- Діти, а тепер я вам пропоную пограти в гру “Одягни хлопчика та дівчинку в український одяг”.(Робота в підгрупах)

(На магнітних дошках — силуети хлопчика та дівчинки, діти добирають відповідні елементи українського одягу).

Отаман:

- Діти, українці — добрі, щирі, гостинні люди. Вони завжди живуть у мирі, злагоді між собою та з сусідами. А які країни є сусідами України?

- Діти, а зараз ми Україна з усіма країнами — сусідами живе мирно?

Російські військові хочуть забрати наші землі.

Ми не дозволимо їм цього зробити. Бо у нас є справжні захисники нашої країни, справжні воїни — сміливі, мужні, відважні. З такими воїном — захисником нашої країни я хочу вас познайомити. Це тато нашої Софійки — Владислав Вікторович Колосов.

(Розповідь учасника АТО і показ слайдів.)

Отаман:

-Діти, уявіть себе кореспондентами, що б ви хотіли запитати у Владислава Вікторовича, про що дізнатися. (Метод «інтервювання»)

(Діти ставлять запитання про події, які їх цікавлять).

Вихователь:

-Діти, ми підготували малюнки, тож давайте їх вручимо Владиславу Вікторовичу, а він передасть їх іншим воїнам – захисникам.

(Діти вручають свої малюнки воїнові та розповідають, що на них зображено).

Отаман.

- Діти, я дуже задоволений і гордий тим, що наша країна має таких мужніх захисників, як Владислав Вікторович і таких гарних діток, як ви, які так знають і так люблять її. Я бачу, що ви - гідна зміна захисників нашої країни.

У мене є ще одне прохання до вас.

(На стенді — макет карти).

- Погляньте, у нас є ось така карта України, але на ній немає кордонів. А ви знаєте, що таке кордон? (Відповіді дітей.) Так, кордон нам потрібен для того, щоб Україна була захищена, щоб жоден ворог не зміг пройти на нашу землю.

Вихователь.

- Діти, а давайте фішками позначимо кордони України.

( Діти викладають фішки по лінії кордону і говорять, за що вони люблять Україну.)

Отаман.

- Любіть Україну, як сонце любіть,

як вітер і трави, і води.

В годину щасливу і в радості мить,

Любіть у годину негоди.

Любіть Україну у сні й наяву -

Вишневу свою Україну.

Красу її вічно живу і нову

І мову її солов'їну.

- А на прощання хочу з вами заспівати головну пісню нашої країни — Гімн України.

Спів Гімну.

Отаман.

- До побачення, діти, мені час повертатися та охороняти кордони нашої України.

Вихователь.

- Діти, вам сподобалося наше заняття?

- Про що ми говорили? З ким зустрічалися?

- Ви зрозуміли, що українці завжди повинні любити та захищати свою Україну.

(Діти виходять із залу).

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Всеосвіті 3 роки!

Святкуємо гучно та з подарунками!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

до розіграшу подарунків залишилось
00
00
00
00