Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Формування психологічної готовності працівників закладів освіти до конструктивної поведінки в умовах надзвичайних ситуацій
»
Взяти участь Всі події

КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ ДЛЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

10.04.2020

482

8

0

Опис документу:
Продовжувати знайомити дітей з предметами, які можуть бути небезпечними для малюка - цвяхи, ніж, виделка, кнопки тощо; дати уявлення про те, що навіть зовні цілковито безпечний предмет (ґудзик, монетки) при неправильному користуванні може завдати шкоди; розвивати допитливість та бажання більше дізнатися про навколишній світ, про властивості різних предметів, користь та небезпеку від них; виховувати вміння співчуття.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ ДЛЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

НЕБЕЗПЕЧНІ ПРЕДМЕТИ В РУКАХ У ДІТЕЙ

Тема: " Будь обачнішим, малюк, гостре не бери до рук!"

Мета: продовжувати знайомити дітей з предметами, які можуть бути небезпечними для малюка - цвяхи, ніж, виделка, кнопки тощо; дати уявлення про те. що навіть зовні цілковито безпечний предмет (ґудзик. монетки) при неправильному користуванні може завдати шкоди; розвивати допитливість та бажання більше дізнатися про навколишній світ, про властивості різних предметів, користь та небезпеку від них; виховувати вміння співчуття.

ОБЛАДНАННЯ: маленька театральна ширма, лялька-хлопчик Миколка з рукавичкою для руки, молоток, цвяхи, іграшковий стільчик, стенд "Небезпечні предмети", кофтина з ґудзиками, канцелярська кнопка, велика лялька.

СЛОВНИЧОК: цвяхи, кнопка, ґудзик, монетка.

ПОПЕРЕДНЯ РОБОТА: розглядання стенду "Небезпечні предмети".

ХІД ЗАНЯТТЯ

(Діти сидять чи стоять півколом біля столу. На столі - невисока театральна ширмочка. За нею чується стукіт.)

ВИХОВАТЕЛЬ. І що то стукає? А ну вгадайте, малята! (Із-за ширми виглядає лялька-хлопчик з молоточком в руках.)

(Вихователь говорить від імені ляльки.)

ХЛОПЧИК. Це я - хлопчик Миколка, я татові допомагаю. Бачите - стільки зламався. а я його ремонтую. Тук-тук! Ой-ой-ой! Мій бідний пальчик!

ВИХОВАТЕЛЬ. Що сталося, маленький? Пальчика забив?

ХЛОПЧИК. А-а-а! Боляче! Це все молоток капосний! Це він мене вдарив!

ВИХОВАТЕЛЬ. Цить, Миколко, зараз тебе дітки пожаліють, пальчик відразу перестане боліти. (Діти жаліють, гладять ляльку.) Сідай з нами та послухай, що тобі дітки розкажуть.

-Діти, як ви гадаєте, чому Миколка вцілив по пальцю? (Бо не вміє користуватися молотком).

- Чи можна працювати інструментами без уміння ними користуватися? (Ні)

 - А покажіть-но пальчиком ті предмети на стенді, якими не можна користуватися діткам. (Цвяхи, молоток, кнопка, ґудзики.)

 - Яка небезпека від кнопки? Від ножа? Від виделки? (Можна вколотись чи порізатись).

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

(Діти виконують рухи за вихователем.)

Ростем до неба - (тягнуть рученята в гору.)

Розумні, як треба - (ручки на головку, голівкою хитають.)

Міцні, як грибочки - (присідають.)

Доньки та синочки - (обнімають себе за плечі.)

ВИХОВАТЕЛЬ. А зараз ми пограємо в гру " Збираємося на прогулянку". Ось наша дівчинка Оленка не вміє сама одягатися. Хто їй допоможе? (Діти одягають ляльку. намагаються застебнути всі ґудзики). 

 - А тепер відгадайте загадку:

Кругленький, маленький - одяг застібає,

Плаття прикрашає! Що це таке? (ГУДЗИК)

 - Ну, звичайно, ґудзик. Ось подивіться одне на одного і пошукайте ґудзики на своєму одязі. Які вони? (кругленькі. гарні, яскраві. блискучі.)

 - Бачите. які вони маленькі! А знаєте, яка пригода сталася якось із однією моєю знайомою вороною? Ось послухайте.

(Вихователь читає вірш.)

ВОРОНА-РОЗЗЯВА

-Ка-р-р! - ворона заволала, - 

Ґудзик гарний відшукала!

В дзьоб взяла його, стрибнула

Й випадково ... проковтнула1

 - Тож скажіть чому не можна брати до рота дрібні предмети? (Їх можна проковтнути випадково.)

ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ: малюкам треба бути обережними при користуванні інструментами. Дрібні предмети не можна брати до рота, бо є ризик проковтнути чи, навіть, задихнутися.

2

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.