Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Методичні ігри для урізноманітнення уроків природничого циклу
»
Взяти участь Всі події

Конспект заняття «Цікаві мандри»

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

20.03.2020

373

2

0

Опис документу:
Закріпити знання дітей про властивості води(смак,колір,запах),вміння відгадувати загадки, визначати та поєднувати об'єкти за характерними ознаками,закріплювати знання дітей про тваринний світ… Розвивати логічне, та аналітичне мислення, вміння орієнтуватися на місцевості по карті-схемі, визначати напрямок маршруту, інтересу до самостійного вирішення глобальних та творчих завдань вміння співпрацювати у командах.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

«Цікаві мандри».

Мета:

Закріпити знання дітей про властивості води(смак,колір,запах),вміння відгадувати загадки, визначати та поєднувати об'єкти за характерними ознаками,закріплювати знання дітей про тваринний світ…

Розвивати логічне, та аналітичне мислення, вміння орієнтуватися на місцевості по карті-схемі, визначати напрямок маршруту, інтересу до самостійного вирішення глобальних та творчих завдань вміння співпрацювати у командах.

Продовжувати формувати у дітей такі якості, як уважність, винахідливість, кмітливість, дружбу, вміння отримувати радість і задоволення від ігор розвивальної спрямовоності.

Формувати у дошкільників екологічну культуру, сприяти виробленню активної життєвої позиції.

Ознайомити дітей з різноманіттям природи в цікавій ігровій формі, спонукати до спостережливості та аналізу, привернути увагу до шанобливого ставлення, збереження та охорони природного середовища.виховувати наполегливе прагнення до активної охорони та відновлення навколишнього середовища.

Вихователь: Діти, мені на телефон надіслали СМС-повідомлення, я його прочитаю, а ви уважно послухаєте: «Здр-ту діти, пропоную вам пограти у гру «ГЕОКЕШІНГА», з перекладу на українську мову, знайти скарб по карті. Я сховав скарб у вашому д/садку і пропоную вам його знайти і забрати. Але перш ніж знайти скарб ви повинні виконати деякі мої завдання. Після кожного виконаного завдання ви отримаєте ключ і відкриєте скриню зі скарбом.

Фіксік

Є підказка від нього-карта.(Діти вивчають карту. На карті зображені маршрути завдань за кольором стрілок.) Діти, давайте вивчимо маршрут:

  1. Завдання визначено блакитною стрілкою гр.«Ладусі»

  2. Завдання зеленою стрілкою

  3. Завдання оранжевой стрілкою

  4. Завдання червоною стрілкою

  5. Завдання визначено коричневою стрілкою

  6. Завдання визначено рожевою стрілкою

Щоб пройти перше завдання, треба знайти глобус. Зараз я його покручу, який колір переважає? Чому?

Діти: Більшу частину землі вкрито водою.

Вихователь: Діти, а чи замислювалися ви над тим, як було б на Землі без води?

Діти: Не зеленіла трава, не було б людей, риб, тварин, не росли квіти.

Вихователь: Я пропоную вам, разом зі мною прочитати вірш:

Ти вранці личко (умиваєш)- додають діти

у синій хвилі рибка (плава)

йде дощ і шелестить (трава)

жива, жива (жива)

запам'ятай вже( назавжди)

і я з води і ти з (води).

Завдання виконано і ви отримуєте 1 ключ.

2 станція

Вихователь загадує загадку: Тепло народжується в духовці,а звідки береться холод?

Діти: Холодильник

Вихователь: Духовка та холодильник це механічні,або електричні прибори?

Діти: Електричні.

Вихователь : А де виробляється елек-во?

Діти: На електростанціях.

Вихователь:Так,у кожній родині вдома є багато приладів які працюють від струму, але цей ресурс не безкінечний, тому ми повинні заощаджувати його. Які методи ви знаєте?

Діти:

1) використовуйте енергоощадні лампи.

2) гасіть світло,коли виходите з приміщення.

3) протирайте лампочки та мийте вікна.

4) використовуйте тепловідображувальні екрани.

5) не залишайте електроприлади в режимі очікування.

Вихователь: Ви отримуєте 2 ключ.

Далі третя станція «Наукова»

Дослід з люстерком.

Вихователь: Подихайте на холодне люстерко, воно запотіло тобто вкривається крапельками води, звідки взялася вода?

Діти кажуть свої припущення.

Вихователь: Це ми її виділяємо під час видиху. За добу людина витрачає приблизно 10 склянок води. Отже скільки ж їй треба випити, або спожити води з їжею. Діти,а якою водою ви хотіли б користуватися чистою чи брудною?Чому?Дослід з водою «Як зробити воду чистою?»

Вихователь: Що потрібно робити щоб наші річки,моря, океани були чистими?

Діти: Воду потрібно не забруднювати та економити.

Вихователь: Всі досліди виконано правильно, зроблені.

Слідуюча станція в спортивному залі.

Вихователь пропонує послухати вірш:

Все що є навколо тебе, сонечко, хмаринки, небо, квіточки і різне зілля - це дитино є довкілля.

Гра «Де заховалась сніжинка?»

Діти стають у два кола, як на «Карусель».внутрішнє коло отримує зображення сніжинок а зовнішнє коло картинки із зображенням різних станів води: водоспад, калюжа, лід,паморозь, снігопад, роса, хмара, пар і т.д. під час руху зовнішнього кола вимовляються наступні слова:

Ось і літечко настало, сонце яскравіше засіяло, стало жарче припікать, де сніжинку нам шукать? З останнім словом всі зупиняються,діти повинні підняти потрібну картинку і пояснити свій вибір. Рух триває зі словами:

Нарешті прийшла зима. Стужа, хуртовина, холода виходьте погуляти. Де сніжинку нам шукати?

Діти знову обирають потрібну картинку і пояснюють вибір.

Вихователь: Дуже добре,але щоб одержати наступний ключ швидесенько відповідайте на мої запитання.

Наприклад:

Вихователь: Білка яка?(властивість)

Дитина: Стрибуча

Вихователь: Що буває стрибучим?

Дитина: (називає об'єкти з названою властивістю) стрибучий буває м'яч

Вихователь:(інша властивість нового об'єкта)

Дитина: М'яч гумовий

Вихователь: Що буває гумовим?

Діти: Гумовою буває лялька і т.д.

Ми отримуємо слідуючий ключ і рухаємось по карті за маршрутом «Вогник»

станція «Пташине місто»

Вихователь: Зима - це така пора року коли вся природа поринула у глибокий сон. Єдине, що природа жива це птахи які своїм жвавим голосом зігрівають холодний пейзаж за вікном, але це тільки для нас птахи взимку радість, для птахів це сумний період їхнього життя. Діти, що птахам страшніше голод чи холод? Відповіді дітей.

Вихователь: Так, саме голод, сита пташка не замерзне навіть у люті морози. Знаєте що тільки одна годівниця яка не порожніє всю зиму зберігає життя 12 птахам. Тож давайте нагодуємо птахів. Що ми можемо їм запропонувати?

Діти: відповіді.

Вихователь: А якщо ви з батьками змайструєте пташину їдальню і будете піклуватися про пірнатих, подумайте скільки птахів будуть вам вдячні! Слідуючий ключ тримайте.

І нарешті остання станція в музичній залі.

Вихователь: Діти сідайте у велике коло, я назову образ а решта його частини:

Вихователь: Я море, а ти мій шматочок берегу

Дитина 1.Я берег, а ти мій шматочок песочку

Дитина 2. Я пісок, а ти мій крабік і т.д.

Заходить Фіксік і дає слідуючий ключ.

Фіксік: Вітаю вас, ви це заслужили. Якщо ви все будете робити правильно- берегти природу, не забруднювати та економити природні ресурси, добре ставитись до тварин, птахів, всього живого то здійсняться ваші заповітні бажання. Успіхів. Танок під запис. Музику.

Відділ освіти

Добропільської міської ради

Методичний кабінет

«Чарівні мандри»

Конспект заняття до засідання ПНМК

Вихователів старшого дошкільного віку.

Підготувала вихователь

Логопедичної групи ДНЗ №34 «Вуглик»

Суханова Л.В.

м.Добропілля 2019р.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.