• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Алгебра
  • Конспект з уроку Алгебра для 7 класу на тему "Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Формули скороченого множення»"

Конспект з уроку Алгебра для 7 класу на тему "Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Формули скороченого множення»"

Опис документу:
Девіз уроку : "Формули скороченого множення важливі. Запевняємо ми вас, вони нам під силу!" Учні працюють у різнорівневих групах, самостійно виконують диференційовані завдання, перевіряють свої знання за допомогою тест-контролю. Свої досягнення і прогалини за кожен вид роботи вносять до картки самоконтролю, що дає змогу реально оцінити свої знання.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема уроку: Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Формули скороченого множення»

Мета уроку: систематизувати та узагальнити знання, уміння і навички учнів; розвивати логічне мислення, навички самоконтролю; виховувати наполегливість, самостійність.

Тип уроку: систематизація та узагальнення знань, умінь і навичок.

Обладнання: тести «Барометр настрою», картка самоконтролю, коробка, лотерея – завдання до тестових завдань.

Девіз уроку: Формули скороченого множення важливі. Запевняємо ми вас, вони нам під силу!

Хід уроку

І. Організаційний момент.

1) Привітання, побажання хорошого настрою

2) Тест «Барометр настрою»

  1. Перевірка підготовки учнів і класного приміщення до уроку.

ІІ. Перевірка домашнього завдання

1) № 785

Мал.50 х = 31

Мал.51 х = 6

Мал.52 х = 10

776

а) Відповідь: 0,2

б) Відповідь: 16

2) Наявність складених кросвордів.

3) Наявність складених карток для перевірки знань з теми «Формули скороченого множення»

ІІІ. Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок.

  1. Запишіть у вигляді многочлена:

а) квадрат суми двох чисел 4t і 3p;

б) квадрат різниці двох чисел a і 3 ;

в) добуток суми двох чисел 4a і 1 на їхню різницю;

г) різницю квадратів виразів і ;

ґ) різницю квадратів виразів х + у і х – у;

д) суму квадратів виразів х + у і х – у.

Відповіді.

а) 16t2 +24tp + 9p2;

б) а2 – 6а + 9;

в) 16а2 – 1;

г) ;

ґ) (х + у)2 – (х – у)2 = (х + у - х + у)(х + у + х – у) = 4ху;

д) (х + у)2 + (х – у)2 = х2 + 2ху +у2 + х2 – 2ху +у2 = 2х2 +2у2.

Учні, які сидять за однією партою, міняються зошитами, звіряють відповіді із відповідями , записаними учителем на зворотній стороні дошки.

Найбільша кількість балів – 3 (за кожну правильну відповідь – 0,5 балів)

Учитель роздає картки самоконтролю, куди учні вносять бали за кожен вид роботи.

п/п

Прізвище, ім’я учня

Математичний диктант (бали)

Лотерея

Тестові завдання

Типові завдання для контрольної роботи

Оцінка

  1. Робота в різнорівневих групах (1 – 4 групи). У коробці завдання, які учні по черзі витягують і виконують біля дошки. (З кожної групи по одному учню). Якщо учень не може розв’язати завдання, просить допомоги у учня своєї групи.

Завдання записані на дошці.

  1. Запишіть у вигляді виразу неповний квадрат різниці виразів :

  1. Запишіть у вигляді виразу неповний квадрат суми виразів:

  1. Запишіть куб різниці двох виразів і розкладіть на множники вирази:

  1. Запишіть куб суми двох виразів і розкладіть на множники вирази:

Всі інші учні в цей час виконують завдання своєї групи у зошитах.

За кожну правильну відповідь 1 бал.

  1. Самостійне виконання тестових завдань із рубрики «Готуємося до тематичного оцінювання». Тестові завдання № 4 (с.148 – підручника)

Відповіді:

Номер завдань

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Правильна відповідь

В

А

А

Б

Г

Б

В

В

Б

А

За кожну правильну відповідь 0,5 бала. Максимальна кількість балів – 5.

  1. Виконання завдань рубрики «Тестові завдання до контрольної роботи № 4»

Метод «ПРЕС»

Завдання 1- 4 – учні початкового і середнього рівня досягнення знань (1б.)

Завдання 5 – 7 – учні достатнього рівня із виконанням біля дошки (1,5б.).

Завдання 8 – 10 – учні високого рівня із виконанням біля дошки (2б).

(Узагальнення й систематизація результатів роботи).

ІV. Підсумок уроку.

  1. «Барометр настрою» в кінці уроку.

  2. Якісна оцінка роботи класу та окремих учнів, виставлення оцінок за урок.

V. Домашнє завдання.

Підготуватися до тематичної контрольної роботи № 4. Розв’язати завдання для самостійної роботи (с.147 – підручника) два варіанти на вибір.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Українська мова у професійній діяльності державних службовців. Публічна комунікація»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.