Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Стратегії подолання наслідків психологічної травми у педагогів засобами арттерапії
»
Взяти участь Всі події

Конспект з творчої майстерні. Паперопластика «Будинок».

Трудове навчання

Для кого: 3 Клас

17.01.2022

75

2

0

Опис документу:

Формувати вміння порівнювати форми, розміри, пропорції споруд; вчити створювати будинки у техніці паперопластики; формувати вміння милуватися красою творів архітектури; розвивати уяву, фантазію, просторове мислення, художньо-практичні уміння та навички.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Конспект з творчої майстерні.

Тема: Паперопластика «Будинок».

Мета: формувати вміння порівнювати форми, розміри, пропорції споруд; вчити створювати будинки у техніці паперопластики; формувати вміння милуватися красою творів архітектури; розвивати уяву, фантазію, просторове мислення, художньо-практичні уміння та навички, вміння висловлювати власні думки; виховувати інтерес до образотворчої діяльності, акуратність, бажання бути ввічливим, добрим, уміння бачити гармонію, красу;корегувати мовний розвиток у дітей.

Обладнання: пензлики, клей, серветки, шаблони будинку,кольорові фарби.

Хід заняття

І. Підготовча частина.

1.Організація заняття

-Привітання з вихованцями.

Холодно в полі,в саду,на городі

Зимонька мандрує по нашій господі.

Тепло і затишно в класі у нас

Доброго дня,я вітаю всіх вас.

-Підготовленість дітей до заняття.

  • Перевірте, чи все у вас готове до уроку.Чи є папір, клей, ножиці,шаблони,олівці.

2. Мовна хвилинка

-Діти давайте пригадаємо,яке в нас зараз заняття?

-Що ми робимо на таких заняття?

-А ,що ми малюємо?

-Кого зображували на малюнках?

3.Робота над черговим звуком –с-

ІІ. Основна частина.

1.Повідомлення теми та мети заняття.

  • Що таке архітектура? (Це одночасно наука і мистецтво проектування будівель)

  • Хто такий архітектор? (Фахівець, який проектує споруду; створює міста.)

  • Як ви вважаєте, архітектор – це творча професія? (Так.) Чому? (Архітектор фантазує, створюючи різні споруди.)

  • У кожного з вас є будинок, чи квартира, в якій ви живете. Хто проектував їх? (Так, це архітектор.) У кожного будинки різні. Як ви гадаєте, чому? (Тому що архітектор фантазував, працював творчо.) Ось і ми сьогодні будемо архітекторами. Якою буде тема нашого уроку? (Припущення дітей.) Сьогодні на уроці ми будемо порівнювати форми, розміри споруд і будемо створювати будинки в техніці паперопластики.

  • Паперопластика – це творчий процес конструювання об’ємних та напівоб’ємних форм з паперу шляхом його механічної обробки та трансформації. А саме: складання, скручування, згинання, вирізування, гофрування, розрізування, склеювання тощо. Це синтез різних видів образотворчої діяльності: аплікація, малювання, конструювання з паперу.

2.Вправа «Прогулянка містом»

Діти, заплющіть очі, прогуляйтеся нашим містом.

Які споруди ви бачили?

Гра «Впізнай споруду»

Чи однакові вони?

Гуляючи вулицями свого міста, ви, мабуть, помічали, що всі будівлі відрізняються одна від одної. Чи знаєте ви чому?(Відповіді дітей) Тому що в кожному будинку є різна конструкція даху,стін,вікон,арок,балконів.

Пригадайте свій власний будинок. Чи відрізняється він від школи, де ви навчаєтесь? Чим? Як ви вважаєте, чи зручно було б нам жити в школі?

- Чим будинок, в якому ви живете відрізняється від школи або споруди заводу?

Саме тому люди перед будуванням будь-якої споруди замислюються над її призначенням.

Із чого складається кожний будинок? (Так, у кожного будинку обов’язково є стіни, дах, фундамент, вікна, крізь які ми можемо бачити, що відбувається на вулиці, двері, через які ми потрапляємо всередину будинку.)

А чи може будинок бути без якоїсь складової? Можливий будинок без даху? Від чого захищає нас дах? (Так, від дощу та снігу, вітру та сонця.)

3.Розгдяд ілюстрацій і готового виробу.

За вікном холодно, морозно й тому хочеться одягнутися тепліше, приготувати смачного чаю й читати улюблену книгу. І це все ми можемо робити вдома, де затишно, тепло, де ваша сімя.

Діти, а в якому будинку затишно? (Так, там де є любов.)

Ви готові створювати будинок для вашої сімї? (Так.) Але ми побудуємо сьогодні не прості будиночки, а будинки, в які ви вкладете все найкраще: щастя, тепла, посмішки, затишку, любові, друзів, радості, успіху, мрій, ніжності, турботи, довіри, ідей, натхнення.

Тож, успіхів вам!

Повторення правил техніки безпеки при користуванні ножицями та клеєм.

1) Ножиці – це небезпечний інструмент. Поводитись з ним треба обережно.

2) На робочому місці поклади ножиці так, щоб вони не виходили за край парти.

3) Не тримай ножиці вістрями догори.

4) Не ріж на ходу. Під час різання не вставай з місця.

5) Передавай ножиці закритими і кільцями вперед.

6) Не наближайтеся до товариша під час різання.

7) Роботу розпочинати лише з дозволу вчителя.

Правила користування клеєм

1) Клей треба наносити пензликом від середини до країв.

2) При потраплянні клею на одяг його слід негайно змити водою.

3) Для притискання елементів аплікації і витирання рук треба користуватися серветкою.

4) Закінчивши роботу, клей потрібно щільно закрити, пензлик і посуд помити.

4.Технологічна карта:


1.Беремо шаблон і кольорові олівці.

2.Розмальовуємо,шаблон(стіни жовтим,вікна синім,дах і двері коричневим,комин чорним кольорами.

3. Згинаємо краї ,де відмічено штрих пунктирними лініями.

4. Склеюємо ці краї клеєм.


5.Фізкультвилинка

Встаньте,   діти, посміхніться,

До віконця потягніться

В різні боки нахиліться

Веретеном покрутіться.

Раз - присядьте, два – присядьте

І на місце тихо сядьте.

6.Самостійна діяльність учнів

  • розмальовування деталей

  • згинання деталей

  • склеювання деталей

Слідкую за поставою учнів, за темпом роботи. Якщо є типові помилки, то пояснюю, як їх уникнути.

7.Демонстрація виробів.

О, у кожного з вас будинок індивідуальний, привабливий. Чи хотіли б ви жити в такому будинку?

Вправа «Назва будинку»

Діти, ви памятаєте для кого ваші будинки? (Так, для наших сімей.)

Придумайте назву вашим будинкам. (Будинок: щастя, тепла, посмішки, затишку, любові, друзів, радості, успіху, мрій, ніжності, турботи, довіри, ідей, натхнення тощо). А чому саме таку назву ви дали своєму будинку? (Відповіді дітей.)

ІІІ. Заключна частина.

  1. Узагальнення вивченого матеріалу.

  2. Підсумок заняття.

-Що ми навчилися на занятті?

-З чого робили аплікацію?

-Чим користувалися на занятті?

Чи сподобалось вам робити будинок?

3.Виставка робіт






Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.