КОНСПЕКТ З НАВЧАННЯ ГРАМОТИ 1 КЛАС. НА ТЕМУ " нАПИСАННЯ ВЕЛИКОЇ І МАЛОЇ ЛІТЕР ш"

Опис документу:
Мета: Дидактична:Навчати учнів писати рядкову букву "ш " (ша), склади, слова з нею; Розвиваюча:роз¬вивати у них уміння аналізувати структуру букви, порівнювати її з інши¬ми; продовжити роботу над звуковим аналізом слів; Виховна: Виховувати старанність, чистоту письма.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Дата:
Предмет: Навчання грамоти
Тема: Написання рядкової і великої букв "ш" (ша), складів, слів і речень із нею

Мета:

Дидактична:Навчати учнів писати рядкову букву "ш " (ша), склади, слова з нею;

Розвиваюча:розвивати у них уміння аналізувати структуру букви, порівнювати її з іншими; продовжити роботу над звуковим аналізом слів;

Виховна: Виховувати старанність, чистоту письма.

Обладнання: Приклад написання літер Ш ш, відео написання літери ш, картки для звуко-буквенного аналізу слів, кольорові олівці.

Хід уроку

І. Організаційний момент уроку.

1. Привітання.
Холодно зараз у лісах і лугах.

Холодно зайчикам, лискам, птахам,

Затишно, тепло в класі у нас.

Доброго дня вам, вітаю я вас.

ІІ. Актуалізація знань. Повторення вивченого.

1.Робота над чистомовкою.

На машині у гараж заїжджає батько наш.

Для машини-це як дім, тепло й затишно у нім.

ІІІ. Основна частина.

1.Загадка.

Чистенькі віконця сміються від сонця, Діточки довкола — наша люба ... (школа).

Звуко-буквений аналіз слова "школа".

Бесіда.

— Який перший звук у цьому слові?

— Який це звук?

— Якою буквою він позначається на письмі?

Чи можемо ми написати слово «школа»?

Не можемо тому, що ми не навчились писати літеру Ш. Але зараз навчимось.

Перший елемент починаємо писати від середини робочого рядка рухом

вниз до нижньої рядкової, де закруглюємо праворуч і ведемо вгору до

середини рядка. Не відриваючи руки, пишемо вниз другий елемент – пряму,

яка біля нижньої рядкової теж закруглюється праворуч і ведеться до

середини робочого рядка. Знову ж, не відриваючи руки, пишемо третю

пряму лінію, яку теж закруглюємо на нижній рядковій лінії праворуч. Пишемо

під рахунок: раз-і, два-і,три-і.

2Письмо» у повітрі; Перегляд відео «Написання літери ш з зірочкою»

3. Пальчикова гімнастика

4Робота в зошиті (самостійно)

(прописати елементи літери ш)

5.Гра «Конкурс красунь»

Умови конкурсу: із записаних елементів обрати той,який вірно і охайно написаний.«королеві», намалювати їй олівцем«корону».

6. Робота в прописах стр 14-15.

Фізкультхвилинка.

7. Робота в групах.

1 гр. --складає речення із словом (шум).

2гр. – складає речення із словом (тиша).

3гр. – складає звукову модель слова тиша.

4гр. – складає звукову модель слова шум.

(в кожній групі один учень відповідає).

8.Загадки.

Гриць дивується, питає:

Що за пташка так співає?

Як горобчик, цвірінчить,

Мов сорока, скрекотить.

А ще інколи буває,

Що кричить, немов сова!

Хто ж виспівує отак?

Та то ж так співає ... (шпак).

Білка по гілках стрибає, У дупло свій скарб складає: Жолуді, гриби, горішки, Ягоди шипшини й ... (шишки).

IV. Підсумок уроку. Рефлексія.

- Яку букву ви сьогодні навчилися писати?

-Які слова зустріли з буквою «ш»?

- Де можна застосувати нові знання?

-Що на уроці вийшло у вас добре?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»