Конспект з художньо-еститичної діяльності "Підсніжник"

Опис документу:
Мета: розширювати й поглиблювати знання дітей про весняні квіти; вдосконалювати технічні прийоми роботи фарбами (ведення ліній різної ширини, мазки, що робляться кінцем ворсу); вчити правильно передавати будову квітки, правильно компонувати малюнок на папері; прищеплювати бажання працювати аквареллю; розвивати увагу, зосередженість, допитливість; виховувати любов до прекрасного, самостійність.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: «ПІДСНІЖНИК»

Мета: розширювати й поглиблювати знання дітей про весняні квіти; вдосконалювати технічні прийоми роботи фарбами (ведення ліній різної ширини, мазки, що робляться кінцем ворсу); вчити правильно передавати будову квітки, правильно компонувати малюнок на папері; прищеплювати бажання працювати аквареллю; розвивати увагу, зосередженість, допитливість; виховувати любов до прекрасного, самостійність.

Обладнання: картинки із зображенням квітів, ½ альбомного аркуша, акварель, пензлик №2, волога ганчірочка, склянка-невиливайка з водою; серветка, клейонка.

ХІД ЗАНЯТТЯ:

1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Вихователь: Дітки, погляньте, скільки до нас сьогодні завітало гостей.

Нумо, разом привітаймось:

Добрий день, добрий день!

Теплом ручок обміняймось:

Добрий день, добрий день!

Вправо – вліво повернемось:

Добрий день, добрий день!

Можна трохи пострибати:

Добрий день, добрий день!

І в долоні поплескати:

Добрий день, добрий день!

Тепер на стільчики сідаймо

І заняття починаймо.

В-ль: Дітки у вас поліпшився настрій?

Діти: так.

В-ль: А як ви думаєте, що ще може поліпшити настрій?

(відповіді дітей)

В-ль: Так, дітки, а ще всім добре відомо, що поліпшує настрій прихід весни. А яка зараз пора року?

Діти: весна.

В-ль: Так, дітки, правильно, до нас вже прийшла весна, і завдяки цьому в нас такий хороший настрій. А хто мені підкаже , які зміни відбуваються в природі весною?

Діти: тане сніг, росте травичка, з’являються квіти.

В-ль: Правильно, дітки, а яка квіточка з’являється першою?

Діти: підсніжник.

В-ль: Так, дітки, першим з’являється підсніжник. Дітки, а ви хочете дізнатися, як же утворився підсніжник?

Діти: так.

2. ОСНОВНА ЧАСТИНА

В-ль: Отож, уважно послухайте легенду про підсніжник.

ЛЕГЕНДА ПРО ПІДСНІЖНИК

Розповідають, що кіточки підсніжника утворилися із сліз Снігуроньки. Коли прийшла весна Снігуронька почала танути й стало їй так гірко, що вона заплакала. її сльози капали на землю і вмить перетворювалися на ніжні квіти підсніжника. Ми і зараз можемо побачити, що пелюсточки цієї кітки схожі на крапельку сльози.

В-ль: Хто уважно слухав, і скаже мені то як же утворився підсніжник?

Діти: із сліз Снігуроньки.

В-ль: На що схожі пелюсточки цієї квіточки?

Діти: на крапельку сльози.

В-ль: Ось дітки погляньте, це що зображено на малюнку?

Діти: підсніжники.

В-ль: Так, діти, це підсніжник, бачите пелюсточки цієї квітки такої видовженої форми. Дітки, скільки пелюсточок має підсніжник?

Діти: підсніжник має три пелюсточки.

В-ль: Правильно, дітки, підсніжник складається із стебла, листочків, голівки і трьох пелюсточок. Марічка, повтори з яких частин складається підсніжник? Добре, молодець. Малята, ви знаєте коли я йшла сьогодні до вас у садочок бачила як підсніжнику, першій весняній квіточці важко пробитися із під снігу, але він щосили тягнеться до сонечка. Ви хотіли б допомогти підсніжнику?

Діти: так.

В-ль: Ну якщо так, то зараз ви всі намалюєте підсніжник. Ось такий підсніжник у вас повинен вийти. Ромчику, підійди до мене і дивлячись на малюнок розкажи нам будову підсніжника, і кожну частину називаючи показуй. Добре молодець, Ромчику. А зараз я вам покажу, як правильно намалювати підсніжник, а ви уважно дивіться і запам’ятовуйте , щоб ви потім змогли намалювати гарні підсніжники. Беру пензлик, купаю його у водичці, тоді пензлик вмокаю у зелену фарбу і посередині аркуша малюю круглу плямку, ось в нас вийшла голівка підсніжника, беру на пензлик ще трішки зеленої фарби і проводжу вниз лінію кінчиком ворсу не відриваючи пензлик від листка, вийшло стебло, після цього ліворуч і праворуч малюю скісні лінії вже не кінчиком а всім ворсом пензлика – вийшли листочки, тепер нам потрібно промити пензлик у водичці, промокнути його до серветки, намочити в білу фарбу, і від круглої плямки, яку я намалювала на початку, від голівки підсніжника, мені потрібно намалювати пелюсточки, я беру пензлик і всім ворсом пензлика роблю ось такі пелюсточки, просто приклали і забрали, ось в нас і вийшли пелюсточки. Також ще під листочками можна домалювати сніг, а вгорі намалювати сонечко та хмаринки. Ось і вийшов в мене такий підсніжник. Зрозуміли діти як потрібно малювати?

Діти: так, зрозуміли.

В-ль: А зараз давайте, ми розімнемо наші пальчики.

Пальчикова гімнастика

В-ль: Показали всі мені свої ручки, стиснули пальчики в кулачок, пустили. (повторити 3 рази), потрясли пальчиками. Ось наші пальчики і відпочили.

А зараз візьміть свої стільчики і присідайте за столи. В кожного з вас є аркуші голубого паперу, пензлики, водичка,фарби, і салфетки. А зараз всі показали мені свій вказівний палець, і зараз у повітрі ми попробуємо намалювати підсніжник, малюємо плямку, потім стебло, листочки і пелюсточки. Отож розпочинайте роботу.

(Самостійна робота дітей).

В-ль: А зараз кожен візьміть свій малюнок і поставте на цей стіл. Ой, дітки погляньте, які ж гарні у вас вийшли малюнки, тепер підсніжнику буде легше пробитися з під снігу, коли він побачить що його друзі вже пробилися з під снігу. Марічка який малюнок тобі найбільше сподобався? А тобі Максимчику? Ви напевне вже трішки втомилися. Давайте ми з вами станемо в коло і трішки пограємось.

Фізкультхвилинка «Підсніжник»

Крізь холодну ковдру сніжну

Тягнеться підсніжник ніжний.

(Потягнутися на носочках.)

Пелюстки розкрив тендітні,

(Махи руками на всі боки.)

Погойдався трохи з вітром.

(Хитання тулуба.)

Він листочки розгортає

(Імітація.)

І життя нове вітає!

(Оплески.)

3. ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ

Ось дітки ми з вами трішки відпочили. Сподобалося вам дітки, допомагати підсніжнику? А хто пригадає чим ми йому допомагали? Що вам найбільше сподобалося робити?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»