Конспект відкритого уроку.Тема "Таблиця множення числа 9. Задачі на суму двох добутків. Периметр трикутників"

Опис документу:
Мета: ознайомити учнів з таблицею множення числа 9, формувати вміння і навички розв’язувати задачі на суму двох добутків та знаходити периметр трикутника, закріплювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, кмітливість, оперативність, у виконання математичних завдань; виховувати охайність, почуття дружби, взаємодопомоги, прищеплювати любов до математики.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Математика

3 клас

ТЕМА: Таблиця множення числа 9. Задачі на суму двох добутків. Периметр трикутників

Мета: ознайомити учнів з таблицею множення числа 9, формувати вміння і навички розв’язувати задачі на суму двох добутків та знаходити периметр трикутника, закріплювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, кмітливість, оперативність, у виконання математичних завдань; виховувати охайність, почуття дружби, взаємодопомоги, прищеплювати любов до математики.

Обладнання: підручник «Математика» 3 клас (авт. М. Богданович),мультимедійна дошка, роздатковий матеріал.

ХІД УРОКУ

1.Організація класу

В цьому класі друзі всі.

Я і ти, і ми, і ви.

Добрий день тому, хто зліва,

Добрий день тому, хто справа.

Ми – одна сім’я.

Вчитель:

Сьогодні у нас незвичайний урок,

Сьогодні ми зробимо ще один крок.

Ми на всюдиході – своїй парті –

Вже готові до нових стартів.

На шляху траплятимуться цікаві завдання.

Усі готові до випробування?

Тож вирушаймо разом у путь,

Щоб у скарбницю знань зазирнуть.

Сьогодні ми здійснюємо подорож у космос! Для цього ми складемо правило як ми будемо працювати на уроці. Обчисліть ланцюжки прикладів і складіть девіз уроку

    Міркуємо – швидко.

41–9∙4 5∙7+15

    Відповідаємо – точно.

(50–2):8 (6+12):6

    Лічимо – правильно.

3∙9+7 (34–4):6

    Пишемо – гарно.

(5+7):3 4∙8+9

2. Контроль, корекція, закріплення знань

Каліграфічна хвилинка

  1. - Запишіть всі двоцифрові числа: 18, 81, 27, 72, 36, 63, 45, 54.

  1. Усні обчислення

- Починаємо нашу подорож з планети Земля. Пропоную об’єднатися у дві команди.

Командам пропонується бліц-опитування. (слайд 5)

5 ∙ 7

4 ∙ 4

36 : 6

6 ∙ 8

35 : 5

7 ∙ 9

54 : 6

6 ∙ 4

45 : 5

6 ∙ 6

3 ∙ 6

14 : 2

49 : 7

30 : 5

6 ∙ 9

48 : 6

8 ∙ 8

7 ∙ 6

5 ∙ 5

27 : 3

4 ∙ 7

56 : 7

3 ∙ 8

12 : 4

  1. Змагання капітанів

  • Капітани висаджуються на планеті Меркурій і біля дошки виконують завдання:

а) Розв’язати рівняння:

х ∙ 7 = 42 90 – х = 5

б) Вставити пропущені знаки, щоб рівність була правильна

9…3…6…2=6 25…5…4…=22

9…3…9=3 3…6…2=9

в) Запитання капітанам: „Що ви очікуєте від уроку?“

  1. Математичний диктант. Виконується на планеті Венера (слайд 6)

  • Обрахуйте вирази і розмалюйте відповідь.

12 зменшити у 4 рази;

Ділене 16, дільник 4, обрахувати частку;

Знайти 5 частину від числа 25;

Знайти добуток чисел 2 і 5;

Перший доданок 7, другий доданок 8 – обрахувати суму;

Сім збільшити у 2 рази;

Знайи другу частину від числа16;

Знайти добуток чисел 10 і 2;

9 збільшити на 4;

Перший множник 5, другий множник 5 – знайти добуток;

30 зменшити на 6;

18 збільшити на 5.

  1. Вивчення нового матеріалу

  1. Повідомлення теми уроку (слайд 7)

  2. Підготовча робота. Подорож на планету Марс (слайд 8)

Що означає дія множення?

— Дайте визначення переставного закону множення.

— Множення яких чисел ви вивчали?

  1. Створення таблиці множення числа 9 на основі переставного закону

  2. Робота над таблицею множення числа 9.

Подивіться уважно на добутки множення числа 9. Можливо ви помітите ключики, як краще запам’тати таблицю (слайд 9)

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА на планеті Юпітер (слайд 10)

  1. Закріплення вивченого матеріалу.

  1. Множення на пальцях (слайд 11)

  2. Віршована таблиця множення (слайд 12)

  3. Вправа „Зорепад“ (з’єднай вираз з відповіддю) (слайд 13)

  1. Розвиток математичних знань.

  1. Математична абетка на планеті Уран. (слайд 14)

Попрацюйте в парах. Розв’яжіть приклади, поставте відповідну букву. (на дошці з’являється перша частина прислів’я)

7-конечная звезда 67-конечная звезда 13Мудрим ніхто не …

– Другу частину прислів’я розшифруєте, розв’язавши решту завдань.

  1. Задача № 391 (розв’язується на планеті Нептун.) (слайд 15)

Після фронтального опрацювання складаємо короткий запис задачі.

І7-конечная звезда 137-конечная звезда 147-конечная звезда 14ндичок – 8 пт. по 9 кг

? кг

Гусок – 3 пт. по 6 кг

Після аналізу задачі діти розв’язують задачу по діях.

  1. Робота з геометричним матеріалом (на планеті Плутон) (слайд 16)

Попрацюйте в групах. Роздивіться малюнок. Двома прямими лініями розбийте прямокутник на 3 трикутники. Обчисліть периметр найбільшого.

– Що ви знаєте про трикутник?

– Як обчислити периметр?

(після завершення роботи з’являється друга частина прислів’я

МУДРИМ НІХТО НЕ ВРОДИВСЯ, А НАВЧИВСЯ

  1. Підсумок заняття (слайд 17)

  1. Пояснення домашнього завдання

Перегляд відеоролику „В планетарії“

4

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Основи фінансової грамотності»
Часнікова Олена Володимирівна
72 години
790 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.