Конспект відкритого уроку у 8 класі з теми "Поведінка тварин"

Опис документу:
Конспект створено звикористанням елементів технології критичного мислення

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема уроку. Форми поведінки тварин

Мета уроку: сформувати уявлення про вроджену та набуту поведінку тварин, навчити учнів її розрізняти. Розкрити біологічне значення вродженої та набутої поведінки в житті тварини. Розвивати уяву, критичне мислення. Виховувати любов до живих істот.

Обладнання і матеріали: відео- та фотоматеріали поведінки тварин (утворених умовних і безумовних рефлексів у тварин).

Тип уроку: комбынований.

Хід уроку

Поведінка- дзеркало,

в якому кожен показує свою подобу.

Йоганн Вольфганг фон Гете

I. Організаційний момент.

Привітання з учнями, перевірка їх готовності до уроку, створення робочого настрою.

II. Формування мети уроку.

III. Актуалізація опорних знань.

1.Гра «Термінологічний бій» (парна робота)

Терміни: поведінка, вроджена поведінка , набута поведінка, етологія,

таксиси , подразливість, рефлекс.

2. Експрес-тест ( взаємоперевірка з коментарем)

IV. Мотивація навчальної діяльності.

Про особливості поведінки кожної тварини можна розповідати дуже багато , але є такі тварини , які своєю поведінкою просто дивують (перегляд відео «Кумедні тварини»

V. Засвоєння нового матеріалу

1. Робота зі схемою «Форми поведінки».

2.Робота в групах. Дати характеристику певної форми поведінки, відповівши на питання:

Яке значення відіграє певна форма поведінки у житті тварин? Що вона забезпечує?

Які її прояви?

Чи є така форма поведінки спадковою?

VI. Закріплення матеріалу.

1.Про що розповідають фотографії? Яка форма поведінки демонструється?

2. Практикум. Презентація власних спостережень за улюбленою тваринкою.

VII. Узагальнення матеріалу.

Чи можуть тварини спілкуватись одна зодною?

Як окремим з них вдається,не збиваючись зі шляху переміщуватись на великі відстані?

Як беззахисні тварини захищаються від ворогів?

VIII. Рефлексія .

Робота з Т-схемою.

Я знав… Я дізнався…

IX. Домашнє завдання: опрацювати відповідний матеріал підручника, скласти кросворд.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Селф-коучинг (самонаставництво) як технологія професійного розвитку педагога Нової української школи»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.