• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Дошкілля
  • Конспект відкритого творчого заняття – гри з дітьми старшого дошкільного віку «Мандрівка українською казкою» театралізованого гуртка "Казковий Диво Грай"

Конспект відкритого творчого заняття – гри з дітьми старшого дошкільного віку «Мандрівка українською казкою» театралізованого гуртка "Казковий Диво Грай"

Дошкілля

15.01.2020

361

0

5

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)
Опис документу:
тувати дітей до театралізованої діяльності; Вчити виявляти художньо – творчі здібності; формувати зв’язне мовлення дітей, навички мовленнєвого спілкування; розвивати фонематичний і ритмічний слух. Формувати засоби емоційної виразності: інтонації, міміку, жести, характерні рухи, позу, ходу, пластичну фантазію; окомір. Виховувати почуття взаємної приязні, дружби; викликати радісний настрій, позитивні емоції.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Конспект відкритого творчого заняттягри

з дітьми старшого дошкільного віку 

«Мандрівка українською казкою»

Мета: Готувати дітей до театралізованої діяльності;

Вчити виявляти художньотворчі здібності; формувати звязне мовлення дітей, навички

мовленнєвого спілкування; розвивати фонематичний і ритмічний слух.

Формувати засоби емоційної виразності: інтонації, міміку, жести, характерні рухи, позу, ходу,

пластичну фантазію; окомір.

Виховувати почуття взаємної приязні, дружби; викликати радісний настрій, позитивні емоції.

Підготовча робота:

1.     Читання українських народних казок: «Рукавичка», «ІвасикТелесик», «Пан Коцький»,

«Лисичкасестричка та Вовк Панібрат».

2.     Бесіди за змістом казок, розгляд ілюстрацій, переказ, складання діалогів за сюжетом казок.

3.     Знайомство з інсценівкою за мотивами казки «Рукавичка».

4.     Інсценівка уривків казки «Рукавичка».

5.     Робота з формування емоційної виразності (етюди, вправи, ігри ).

Обладнання: торбинка, дидактичні вправи «Виклади букви», «Чарівна книжка», ілюстрація з

казки «ІвасикТелесик», корекційна гра «Збери з частин», ляльки настільного театру «Пан

Коцький», декорації лісу, бутафорська рукавичка, маски героїв казки «Рукавичка».

                                                     Хід заняття

 Вихователь:

- Ось послухайте, діти, мою приказку:

                  По лісочку бігла мишка,

У торбинці несла книжку,

Об пеньок зачепилась

І торбинка загубилась.

Я ж торбинку ту знайшла,

Вам , малята, принесла.

 Діти розглядають торбинку.

 Вихователь:

- Але її не можна відкритидуже складний замочок. Може ми усі разом подолаємо його.

Дидактична вправа «Виклади букви попорядку» (діти читають викладене слово – «казка»)

Діти разом з вихователем відкривають торбинку і виймають «чарівну» книжку казок.

Вихователь:

- Подивіться, яка гарна книжка. А хочете дізнатися, які казки в ній живуть? (відкривають

книжку). - Але тут немає ніяких казок, а тільки записочка: «Допоможіть, будь ласка, зібрати мої

казочки. Для цього треба вирушити у мандрівку: знайти, впізнати та зібрати українські народні

казки».

- Допоможемо «чарівній» книжці?

- Нумо, рушаймо!Діти крокують під музичний супровід і виконують різні рухи відповідно до слів:

По звивистих доріжках

Крокують наші ніжки.

По звивистих стежинках

Прямують рівні спинки.

Враз доріжки розійшлися

І ми також розбрелися.

У дві колонки стали,

У колах закружляли.

Пострибали по доріжці,

Часто змінюючи ніжки.

І побігли, як лисички,

Петляючи по травичці.

Присіли за кущами,

Устали й знов сховались.

Підвелися, роззирнулись,

Кругом себе обернулись.

 

Вихователь:

- Подивіться, що я тут знайшла? Який цікавий малюнок. Вгадайте, з якої казки епізод тут

зображений.

Діти описують епізод, зображений на малюнку із казки «ІвасикТелесик».

Пластичний балет «Гусилебеді»

- Раз і два: із дітей перетворимось в гусей. Уявіть, що ваші рукито крила. Випробуйте, які вони

легкі, гнучкі і водночас сильні

Гуси потягуються крилами, грудьми, хвостом, тягнуться до гілок дерев, щоб дістати росу, вище,

ще вищехто дострибне до найвищої гілки. Граються краплинками роси, пересипаючи їх з крила

на крило. Зрештою змахують крилами й злітають у ранкове небо, кружляють, танцюють, а потім

спускаються на поверхню озера. Граціозно тримаючи посаду , пливуть по озеру.

        

        -  Раз, два: із гусенят перетворимось в малят.

 

 -   Молодці, одну казочку знайшли. Рушаємо далі по казковому лісу.

         Далі нам немає ходу:

На шляху є перешкоди.

І тепер ми не малята,

А звірятаведмежата.

Ніжки вище піднімаємо,

Всі пеньочки обминаємо.

 

Виконавши відповідні рухи, діти прикладають долоні до щік і промовляють чистомовку:

Ннна галявинці,  де  йшов,

Мммед  в  дуплі  ведмммідь  знннайшов,

Ведмммежатам  мммед  приннніс,

Хоч  покусаннний  весь  н - нніс.

 

Вихователь:

- Раз і два: з ведмежат перетворимось в малят. Подивіться, діти, що це?

 (звертає увагу дітей на корекційну гру «Збери з частин»)

- Щоб розпізнати героїв наступної казки, треба зібрати їх зображення з частин.

 

Дві команди збирають героїв казки «Лисичкасестричка та ВовкПанібрат» та називають

героїв та казку.

Гімнастика для рук «Вовк та Лисиця»: 

 

Сірий вовк біжить по сліду,

А за ним біжить ліса.

Піднялись у них трубою

Два пухнастеньких хвоста.

 

Вихователь:

- Діти, а як ви гадаєте, як Вовчик з Лисичкою привітались би під час зустрічі?

Діалоги дітей в парах «Зустріч Вовка і Лисиці»

Вихователь:

- Молодці діти! Рушаємо за наступною казкою.

Ми йдемо все далі й далі,

Зовсім ще не зморені,

Руки вгору піднімаєм,

Опускаєм долу.

Щоб нікого не злякати,

Будемо ось так ступати.

Ох, натомилися!

 

Вихователь звертає увагу дітей на розташованих на столі ляльок настільного театру з казки «Пан

Коцький».

Вихователь:

- З якої казки ці герої? А давайте пограємось.

Етюдизагадки в рухах «Хто я

Вихователь:

- Молодці, діти, гарно ви звіряток зображували. Але треба далі вирушати.

Психогімнастична вправа «Сніжинки»

Вихователь:

- Подивіться, між ялинок якась дивна хатинка. Ви впізнали її, діти?

(вихователь звертає увагу дітей на декорації лісу та бутафорську рукавичку).

- Давайте розіграємо цю казочку разом з вами!

Драматизація уривка казки «Рукавичка»

Вихователь:

- Діти, як ви гадаєте, чому вчить ця казка?

- Так, дружбі, повазі одне до одного, доброті, взаємовиручці, любові, співчуттю.  

Психогімнастика «Дружна родина»:

- Давайте і ми з вами назавжди залишимось дружною родиною! Посміхніться один одному,

потисніть дружньо один одному долоні, обіймімось один з одним. Будемо завжди дружити і любити

один одного!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Дошкілля

15.01.2020

361

0

5

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)