Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Стратегії подолання наслідків психологічної травми у педагогів засобами арттерапії
»
Взяти участь Всі події

Конспект уроку "Звичайні дроби й дії з ними"

Математика

Для кого: 6 Клас

21.01.2022

134

1

0

Опис документу:

Конспект уроку "Звичайні дроби й дії з ними" для учнів 6 класу.

Мета уроку: повторення та узагальнення вивченого матеріалу з теми " звичайні дроби та дії з ними", а також підготувати учнів до виконання контрольної роботи.

Тип уроку: узагальнення і корекція знань, умінь і навичок.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: Звичайні дроби й дії з ними.

Мета: підготувати учнів до виконання контрольної роботи.

Тип уроку: узагальнення і корекція знань, умінь і навичок.

Хід уроку

І. Перевірка домашнього завдання

Щоб перевірити засвоєння попереднього блоку теми, учні виконують тестові завдання.

Варіант 1

  1. Виділіть цілу частину кожного з неправильних дробів , , і з'ясуйте, яке з наведених чисел дорівнює сумі знайдених цілих частин:

1) 6; 2) 7; 3) 8; 4) 10.

  1. Яке з наведених чисел дорівнює сумі коренів рівнянь = 4 і = 3?

1) 20; 2) 25; 3) 35; 4) 10.

  1. Яка з поданих рівностей неправильна?

1) 5 = ; 2) 3 – 2 = 1 ; 3) 7 + 2 = 9 ; 4) 1 – = .

  1. Яка з поданих сум найбільша?
    1) 5 + 1 ; 2) 1 + 2 + 3 ; 3) + + ; 4) 6 + .

Варіант 2

  1. Виділіть цілу частину кожного з неправильних дробів , , і встановіть, яке з поданих чисел дорівнює сумі цілих частин:

1) 12; 2) 11; 3) 10; 4) 9.

  1. Яке з наведених чисел дорівнює сумі коренів рівнянь = 20 і = 5?

1) 82; 2) 85; 3) 130; 4) 7.

  1. Яка з поданих нерівностей неправильна?

1) 7 = ; 2) 7 – 5 = 2 ; 3) 4 + 3 = 8 ; 4) 4 – 1 = 2 .

  1. Який з наведених прикладів має найбільше значення?

1) 3 + 5; 2) 3 + 4 ; 3) + + ; 4) 8 .


II. Узагальнення і корекція знань

Оскільки основна мета уроку – підготовка до контрольної роботи, основна частина уроку присвячена розв'язанню задач, які умовно можна поділити на такі групи:

  1. Правильні й неправильні дроби; мішані числа.

  2. Задачі на порівняння дробів.

  3. Додавання і віднімання дробових чисел.

  4. Знаходження дробу від числа і числа за його дробом.

Завдання 1

1) Знайдіть найменший неправильний дріб зі знаменником 4; 24.

2) Запишіть найбільший правильний дріб зі знаменником 5; 13; 65.

3*) Порівняйте дроби: і ; і ; і ; і .

4) Чи правильна нерівність 2 > ; 1 < 12 : 5 < 2 ? Чому?

Завдання 2

1) Виконайте дії:

а) + + ; б) + ; в) 7 + 1 ; г) 11 – 3 ;

д) 5 + 1 – 2 ; є) 7 + 10 – 15 .

2) Заповніть клітини магічних квадратів.





Сума 5


Сума 3

1


3


2




1


2



3





1


2





1







1)




2)




3)


3) Урок триває год, а перерва год. Скільки триває навчальний день, якщо було 6 уроків?


Завдання 3

    1. Площа території України 603 700 км2. На степову зону припадає усієї площі. Знайдіть площу степової зони України.

    2. Цукрові буряки містять (за масою) частин цукру. Скільки треба взяти буряків, щоб одержати: а) 120 ц; б) 100 ц цукру?

    3. У парку 300 дерев, з них становлять дуби і — берези. Решта дерев хвойні. Скільки листяних і скільки хвойних дерев у парку? Чи може кількість хвойних дерев становити усієї кількості дерев? Чому?

Додаткове завдання

Відомо, що дріб правильний, причому b натуральне число. Яких значень може набувати b?


IV. Підсумок уроку
Метод «Футбол» (учні ставлять запитання один одному )

Можливі запитання:

  1. Знайдіть приклад дробу.

  2. Назвіть його чисельник і знаменник.

  3. На що вказує знаменник?

  4. На що вказує чисельник?

  5. Чи правильний (неправильний) цей дріб? Чому?

  6. Назвіть дріб із таким самим знаменником, але більшим за даний дріб.

  7. Як додати дроби з однаковими знаменниками?

  8. Як відняти дроби з однаковими знаменниками?

  9. 10. Як виконуються дії додавання і віднімання мішаних чисел?


V. Домашнє завдання

Повт. § 8-13, завдання для перевірки знань № 2 (с. 60).

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили