Конспект уроку: «Знайомство з завданням»

Математика

Для кого: 1 Клас

13.08.2021

94

1

0

Опис документу:
Пропоную вам конспект уроку по темі «Знайомство з завданням». Даний матеріал буде корисним для вчителів початкових класів.Мета уроку: Познайомитися з поняттям задача та її складовими частинами. Завдання: розглянути відміну від математичного розповіді; - знаходити і вибирати спосіб вирішення текстовій завдання; - пояснювати (пояснювати хід розв'язування задачі. Метапредметные: Особистісні УУД: - формувати позитивне ставлення до школи і навчальної діяльності, до вивчення математики;
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Конспект уроку: «Знайомство з завданням»

Мета уроку: Познайомитися з поняттям задача та її складовими частинами.

Завдання:

Предметні:

- розглянути відміну від математичного розповіді;

- знаходити і вибирати спосіб вирішення текстовій завдання;

- пояснювати (пояснювати хід розв'язування задачі.

Метапредметные:

Особистісні УУД:

- формувати позитивне ставлення до школи і навчальної діяльності, до вивчення математики;

- формувати уявлення про значення математики в житті людини.

Регулятивні УУД:

- формувати вміння вживати і зберігати навчальну задачу, що відповідає етапу навчання;

- формувати вміння оцінювати спільно з учителем чи однокласниками результат своїх дій;

- оволодівати вміннями виконувати навчальні дії в усному мовленні.

Пізнавальні УУД:

- формувати вміння здійснювати аналіз, порівняння об'єкта;

- під керівництвом вчителя проводити класифікацію досліджуваних об'єктів;

- під керівництвом вчителя здійснювати узагальнення, висновки.

Комунікативні УУД:

- брати участь у роботі парами і групами;

- розуміти задаються;

- висловлювати свою точку зору;

- адекватно сприймати іншу думку і позицію.

Матеріально-технічне забезпечення уроку:

Література:

- Аргинская І.І., Бененсон О.П., Ітіна К.С., Кормишина С.М. Математика: Підручник для 1 класу: У 2 частинах. - Самара: Видавництво «Навчальна література»: Видавничий дім «Федоров», 2011;

- Зубова С.П. Поурочне планування з математики до підручника И.И.Аргинской, Е.П.Бененсон, Л.С.Итиной, С.Н.Кормишиной «Математика. 1 клас».- Самара: Видавництво «Навчальна література»: Видавничий дім «Федоров», 2011;

- Аргинская І.І., Кормишина С.М. Методичні рекомендації до курсу «Математика. 1 клас».- Самара: Видавництво «Навчальна література»: Видавничий дім «Федоров», 2011;

- Керженцева О.В. Методичний коментар до завдань підручника «Математика. 1 клас».- Самара: Видавництво «Навчальна література»: Видавничий дім «Федоров», 2011;

Технічні засоби навчання:

- комп'ютер;

- мультимедійний проектор;

- електронні матеріали : презентація у програмі PowerPoint;

Хід уроку

I. Оргмомент

Мета етапу: Створення умов для сприймання навчального матеріалу

Формуються УУД: Регулятивні: планування діяльності.

Нехай сьогодні для нас усіх,

На урок прийде успіх!

Привітаємо гостей,

З ними нам подвійно тепліше,

Побажайте нам удачі,

І успішності в додачу!

Ми будемо вчитися сьогодні вирішувати,

Досліджувати, порівнювати і міркувати,

Секрет математики знову відкривати.

Але для початку, як завжди,

Потрібна гімнастика розуму.

- Над розвитком, яких умінь ми з вами будемо сьогодні працювати? Хто запам'ятав?

( Відповідь учнів)Вміти порівнювати; -дослідити; -міркувати; - вирішувати...

II. Мотиваційний

Мета етапу: Створити умови для мотивування активної, усвідомленої діяльності учнів.

Формуються УУД: Особистісні: мотивація на досягнення мети.

- Продовжимо гімнастику розуму. Допоможе нам у цьому Сніговик.

Слайд 1 «Зруйнований сніговик» Фрагмент мультфільму «Сніговик поштовик» сніговик поспішав до нас на урок і розбився .)

Формуються УУД: Регулятивні: Планування діяльності.

- Сніговик, зруйнувався. Що ж робити?

- Давайте зберемо сніговика, але для цього нам треба виконати деякі завдання. Допоможемо сніговикові?

III. Актуалізація знань. Підведення до цілепокладання.

Мета етапу: Створення умов для активізація опорних знань, підведення учнів до цілепокладання

Формуються УУД: Регулятивні-виконання дій подумки.

1 завдання. Усний рахунок.( Слайд 2. На екрані з'являється математична ланцюжок, учні вибирають правильну стрілку з правильним знаком дії, якщо робота виконана, вірно, з'являється слово «Молодці»)

Вибери по стрілці дію і виконай його. Контролювати і оцінювати цю роботу буде комп'ютер. Після виконання ми дізнаємося його рішення.

2 завдання. Хвилинка чистописання.

Формуються УУД: Пізнавальні: здійснювати аналіз. Регулятивні: оцінювання результату своїх дій.

Відкриваємо зошити, записуємо число,/р.

Слайд 3 Написання цифри 2.

Сьогодні ми пропишемо нелюбиму вами цифру? А чому вона для учнів нелюба?

Треба постаратися написати добре, щоб вона ніколи не затьмарювала наш навчальний процес.

Підкресліть цифру, яка вийшла у вас краще всього, поміняйтеся зошитами з сусідом по парті, оцініть один одного ( самооцінювання і взаимооценивание).

3 завдання. Гра « Відгадай слово».

Формуються УУД: Регулятивні: Вміння приймати і зберігати навчальну завдання, оцінювання результату своїх дій і дій однокласника.

Комунікативні: формувати мова в режимі висловлювання.

Продовжуємо надавати допомогу сніговикові?

Для цього ми повинні правильно записати вираз і знайти його значення. Правильно виконавши завдання, ми отгадаем слово, яке допоможе нам зібрати сніговика.

Біля дошки по ланцюжку працюють учні, решта самостійно в зошиті.

-Збільшити на 6 2 8-з (код на картках, на дошці)

-Зменшити 7 4 3-а

- Один доданок 5, інше 2 7-д

- Уменьшаемое 5, від'ємник 2 3-а

- Скласти 3 і 3 6-год

- Відняти з шести три 3-а

Оцініть роботу учнів. Хто швидше вважав? Хто більш акуратно написав?

IV. Формулювання теми і мети уроку.

Мета етапу: Залучення учнів у постановку теми і мети уроку

Формуються УУД: Пізнавальні: уміння здійснювати аналіз; класифікацію об'єктів; робота з інформацією.

Регулятивні: уміння формувати навчальну задачу.

Комунікативні: формувати мова в режимі висловлювання.

Так як, ви думаєте, про що сьогодні ми будемо говорити на уроці?

Як розумієте слово завдання?

До наступного уроку знайдіть пояснення цього слова у словнику.

Физминутка « Сніговик» (Рухлива)

Мета етапу: Створення умов для збереження здоров'я учнів.

Формування УДД: Особистісні: усвідомлення важливості збереження і поліпшення свого здоров'я .

V. Відкриття нового знання

Мета етапу: Створення умов для відкриття дітьми основних положень нового навчального матеріалу по темі уроку.

Формуються УДД: Пізнавальні: характеристика об'єкту на основі аналізу і порівняння об'єктів.

- Слайд 4. Подивіться на пропозиції. Як ви думаєте, чи є тут завдання?

Чому так вирішили? Доведіть.

А що ми робимо з поставленими перед нами завданнями?

Яка мета стоятиме перед нами?

(Вирішувати, складати, порівнювати, аналізувати...)

- А тепер сніговик пропонує нам попрацювати з підручником.

Відкрийте підручник на стор 34, № 84

Прочитаємо завдання.

а) складіть за малюнками математичний розповідь;

- Для чого розвішуємо годівниці?

б) який математичний розповідь можна скласти по нижніх малюнках?

Чим відрізняються ці розповіді? ( є запитання).

Математичний розповідь, в якому є питання, ми будемо називати задачею.

Що можна зробити із завданням?

Як вирішити? Яку дію ми виберемо для вирішення цієї задачі? Чому?

Запишемо рішення у дошки. ( 1 учень)

5+3=8

Крім питання і рішення є відповідь і умова.

- Як ви думаєте, де умова?

- А де відповідь?

Відповідь записується так: 8 снігурів.( Назвіть небезпечні місця в слові).

- Так з яких частин складається задача? Хто був уважним і може повторити?

( Вивішуємо картки на дошку)

Физминутка ( для очей)

Мета етапу: Створення умов для збереження здоров'я учнів.

Формування УДД: Особистісні: усвідомлення важливості збереження і поліпшення свого здоров'я .

Очі бачать все навколо,

Обвівши я ними коло,

Очках бачити все дано:

Де - вікно, а де - кіно

Обвівши я ними коло,

Подивлюся на світ навколо.

VI. Первинне закріплення. Самостійна робота в парах.

Мета етапу: Створення умов для застосування на практиці нових знань

Формування УДД: Пізнавальні: класифікація за самостійно виділеними ознаками. Комунікативні: робота в парах. Особистісні : орієнтування на ситуацію успіху. Регулятивні: вміння оцінювати результат своїх дій.

Складіть задачу за малюнком і вирішіть її. Оціни свою роботу за шкалою (простим олівцем).

Порівняйте з дошкою. Оцініть своє виконання завдання. Внесіть виправлення, якщо потрібно. Знову оцініть свою роботу, використовуючи синю ручку.

Назвіть умову. Питання. Рішення. Відповідь.

Як ви думаєте, а сніговик був би задоволений нами? Чому?

VII. Закріплення вивченого матеріалу.

Перевірка рівня отриманих знань. Тест.

Мета етапу: Створення умов для застосування наявних знань, умінь.

Формування УДД: Пізнавальні: здійснення аналізу і порівняння об'єктів, будувати невеликі висловлювання в усній формі;

Комунікативні: робота в групах; висловлювати свою точку зору.

- Із запропонованих варіантів вибрати ті, які є завданнями. Робота за картками.

Картка

- На долоню сніговика впали сніжинки. Потім ще кілька сніжинок. Скільки днів тривав снігопад?

- На долоню сніговика впало 4 сніжинки. Потім ще 2 сніжинки. Була зима.

- На долоню сніговика впало 4 сніжинки. Потім ще 2 сніжинки. Скільки всього сніжинок упало на долоню?

- Доведіть? Як будете вирішувати? Якою буде відповідь?

Оцініть роботу своєї групи.

Ми впоралися з усіма завданнями сніговика. Так давайте пригадаємо з яких частин складається задача, і розташуємо їх у правильному порядку.

Діти складають сніговика. Молодці!

VIII. Підсумок уроку

Мета етапу: Створення умов для упорядкування і узагальнення одержаної інформації на основі рефлексії

Формування УДД: Пізнавальні: орієнтування в системі знань.

Підіб'ємо підсумок уроку.

- Яке завдання? (Вчимося згадувати мета роботи.)

- Вдалося виконати завдання? (Вчимося порівнювати результат з метою.)

- Що нового дізналися?

- Чого навчилися?

- Що сподобалося?

Сніговик приготував вам за хорошу роботу подарунок. Розфарбуйте сніговиків і складіть про них завдання.( Кожному учневі лунає картинка - розмальовка сніговика).



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили