Конспект уроку " Зміст і завершене інтонаційне оформлення речення."

Опис документу:
Мета: формувати в учнів поняття про речення, вчити відрізняти речення від групи слів, визначати межі речень; розвивати увагу, критичне мислення, вміння спостерігати, робити висновки; виховувати інтерес до навчання. Обладнання:картки для групової роботи, таблиця «ЗХД», групи слів, підручник Українська мова Вашуленко, Дубовик) 2 клас, завдання для роботи в парах.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: Зміст і завершене інтонаційне оформлення речення.

Мета: формувати в учнів поняття про речення, вчити відрізняти речення від групи слів, визначати межі речень; розвивати увагу, критичне мислення, вміння спостерігати, робити висновки; виховувати інтерес до навчання.

Обладнання:картки для групової роботи, таблиця «ЗХД», групи слів, підручник Українська мова Вашуленко, Дубовик) 2 клас, завдання для роботи в парах.

Хід уроку:

І. Організація класу

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Каліграфічна хвилинка

  2. Групова робота з картками.

  • Встановіть межі речень

Картка

Щодня ти ходиш до школи твій обов’язок - добре вчитися у школі тебе навчають учителі вони хочуть , щоб ти добре знав рідну мову.

- Скільки речень ви виділили?

- Прочитайте кожне речення.

  1. Метод «ЗХД»

Знаємо

Хочемо дізнатись

Дізналися

Речення складається із окремих слів;

Перше слово в реченні пишемо з великої букви;

В кінці речення ставиться крапка.

Як відрізнити речення від групи слів.

Речення виражає закінчену думку

На дошці таблиця

  • Що ми тільки що прочитали? (речення)

  • Давайте пригадаємо що ми знаємо про речення. (заповнюємо першу колонку таблиці)

ІІІ. Повідомлення теми, мети уроку

  • Ви вже багато знаєте про речення, але сьогодні ми з вами продовжимо поглиблювати свої знання та навчимося відрізняти речення від групи слів, сформулюємо головну ознаку речення. (заповнюємо другу колонку таблиці)

ІV. Вивчення нового матеріалу

  1. Робота з групами слів

(на дошці дві групи слів)

Узимку школярі виготовили

Узимку школярі виготовили годівничку для птахів.

  • Прочитайте кожну групу слів.

  • Зіставте ці дві групи.

  • Яка з них виражає закінчену думку?

  • Запишіть речення.

  • Подивіться на наступні групи слів. Знайдіть речення. Запишіть його.

Щодня діти спостерігають

Щодня діти спостерігають за пернатими друзями.

  1. Зорова гімнастика

  1. Робота з підручником

Вправа 224

  • Прочитай. Виділяй паузою кожну закінчену думку

  • Скільки речень у тексті?

  • Спишіть. Підкресліть речення у яких закінчену думку виражено одним словом.

Вправа 225

  • Прочитай. Скільки речень у вірші?

  • Як ви розумієте вислів «метелики з неба летять» ?

  • Спишіть останнє речення

- Поділіть для переносу слова кар-тин-кою, ві-кон-це.

4. Фізкульт хвилинка

V. Узагальнення і систематизація

  1. Робота в парах

  • Прочитай слова й склади з них речення. Напиши в кружечках порядок слів у кожному реченні

+

VІ. Підсумок уроку

  • З чого складається речення?

  • Як записуються слова в реченні?

  • В кінці речення ставиться …

  • Як відрізнити речення від групи слів?

  • Отже, речення виражає …. ( заповнює третю колонку таблиці)

VІІ. Домашнє завдання

Вправа 226.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Всеосвіта дарує

Три iPhone 12

+20 крутих призів з нашого фірмового магазину

до закінчення залишилось
00
00
00
00