Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Конспект уроку:" Закріплення знань про речення"

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
249 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №SJ249065
За публікацію цієї методичної розробки Гаврилова Оксана Михайлівна отримав(ла) свідоцтво №SJ249065
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Гаврилова Оксана Михайлівна

вчитель початкових класів

Нижньосірогозька ЗОШ І-ІІІ ст.

І категорія

Тема: Закріплення знань про речення

Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів про речення; закріпити навички правильного інтонування речень, розпізнавання типу речення та вміння перебудовувати речення одного виду в речення іншого виду за метою висловлювання, складати схеми до речень; формувати вміння переключатися з одного виду роботи на інший, засередженно слухати вчителя й товаришів; розвивати увагу, мислення, інтонаційну виразність мовлення; виховувати почуття дружби, взаємодопомоги, відповідальності та збереження багатства і краси природи.

Тип уроку: урок узагальнення і систематизації знань.

Хід уроку

I. Організація класу та емоційне налаштування на урок.

Учитель. Любі діти, Зичу праці та старання. А ще, друзі, всім бажаю Сил, натхнення на весь день. Діти. Добрий день! Добрий день! Дякуємо за побажання! На урок беремо з собою Знання, навички й старання.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності Вправа «Мікрофон» - Яка зараз пора року? - Які ви знаєте зимові свята? - Яке свято найперше? - Я знаю, що ви з нетерпінням чекаєте 19 грудня. Так? - А чому? -А хто ж такий Святий Миколай? - А ви хочете на Миколая отримати подаруночки? - Тож якими маєте бути ви на уроці? (Дисциплінованими, уважними, зібраними, активними, вправними, наполегливими).

Отже напередодні цього свята думаю що ви постараєтесь і будете такими. Покажете свої знання, покажете, які ви слухняні, уважні, активні, щоб отримати від Миколая подарунок, а не різочку.

ІІІ. Повідомлення теми уроку

Тема нашого уроку зашифрована. ЇЇ ви зможете прочитати, роз’єднавши слова.

ЗАКРІПЛЕННЯЗНАНЬПРОРЕЧЕННЯ

-Що ви очікуєте від уроку? У нас є ялинка. А у вас на парті прикраси. В кінці уроку, якщо ваші очікування справдяться, ви почепете прикрасу на ялинку, а якщо – не справдяться, то – ні.

IV. Відтворення й узагальнення понять і за­своєння відповідної їм системи знань

1.Вправа «Кубування» Завітав сьогодні в клас На урок знов до нас Кубик, діти, не простий Кубик, діти, чарівний. Він доріжку прокладає Знання наші перевіряє.

Увага! Аналізуємо завдання «Чарівного кубика». Той, хто отримує кубик, читає наступне за порядком завдання на стороні куба, відповідає і передає кубик іншому учневі. Якщо відповідь не знаєте, передаєте іншому. Завдання: 1.Що виражає речення? 2.Які є речення? 3.Яке це розповідне речення? 4.Що ставиться у кінці розповідного речення? 5.Яке це питальне речення? 6.Яке це спонукальне речення?

2.Каліграфічна хвилинка Урок продовжим без зупинки З каліграфічної хвилинки Читання загадки. Стало біло навкруги – Я розтрушую сніги, Наганяю холоди, Води сковую в льоди. В дружбі з дітьми я всіма. Здогадались? Я … (зима). - Хто назве зимові місяці? (грудень, січень, лютий) - Знайдіть слова, у яких більше звуків, ніж букв. Чому? - А тепер покажіть, як ви готові до роботи в зошитах.

Зошит свій я розгортаю, Навкоси його кладу. Ручку я ось так тримаю. Сяду рівно, не зігнусь. Буду я писати вправо. До роботи я берусь.

З зз З зз зима грудень січень лютий

-Добре, молодці.

V. Узагальнення та сис­тематизація знань учнів

1.Гра «Розсипанка» Робота в парах (письмово)

- З чого складається речення?

- Яка є властивість слів у реченні?

- З окремих слів скласти речення. Записати його в зошити.

Пухнасті сніжинки кружляють у повітрі.

На долонці засяяла сніжна зірочка.

Сніжок ліг білою ковдрою на землю

Холодний вітер гуляє по полю.

Тваринам взимку важко добувати їжу.

2.Розпізнавання речень за метою висловлювання на слух. (усно)

У кожного на парті лежить по 3 сигнальні картки з написами: Р(розповідне) П(питальне) С(спонукальне).

- Я буду читати речення, а ви будете вирішувати яке воно за метою висловлювання і піднімати відповідну картку.

З настанням зими стало дуже холодно. Чи холодно взимку? Мороз- морозенку, перестань морозити все навкруги. Земля сховалась під білою ковдрою снігу. Куди відлітають птахи на зиму?

По слизькій дорозі взимку йди обережно! Будь уважним на уроці! Іванко читає цікаву книжку. Взимку тваринам важко знайти їжу?

3.Творче завдання (робота в групах) (письмово) 1 група. Розповідне речення перетворити в питальне. Малий Миколай часто грав з бідними дітьми. 2 група. Питальне речення перетворити в розповідне. Чи треба хвалитися своїми добрими вчинками? 3 група. Розповідне речення перетворити в спонукальне. Святий Миколай приніс мені подарунок.

Фізкультхвилинка

Хто вже там так втомився і додолу нахилився Треба дружно всім нам встати фізкультпаузу почати.

4.Робота з підручником Вправа 251 - Підготуйтесь до виразного читання тексту -З основної частини тексту спишіть одне речення (на вибір). - Прочитайте кінцівку тексту. Яке це речення?

5.Творче завдання (індивідуально) письмово Переписати, поставивши в кінці потрібний розділовий знак. Багато пташок залишається у нас зимувати чи знаєте ви цих пташок а як допомагаєте їм узимку за цю допомогу вони віддячать вам навесні

6. Самостійна робота - Замініть слова в дужках за змістом речення. Мурашка побачила на дорозі (зернина) __________. Хотіла перенести її у свою (нірка)____________. Але не змогла сама підняти. Тоді їй допомогли інші (мурашка)_____________.

7.Колективна робота -Зєднайте речення з його схемою. Прийшла зима. Діти вирішили зробити гірку. Будемо дружно працювати? Як весело взимку! Пиши охайно!

VІ. Підсумок. 1.Вправа «Незакінчене речення». - Ми навчилися сьогодні на уроці… - Наш урок був… - Речення бувають… - В кінці розповідних речень ставиться… - Знак оклику ставиться… 2.Очікування - А тепер, діти, згадайте початок уроку, згадайте що ви очікували від уроку і якщо справдились ваші очікування, то почепіть прикрасу на ялинку. - Поаплодуємо собі за хорошу роботу. Чекайте тепер від Святого Миколая відповідного подарунка.

VІІ. Домашнє завдання Вправа 255

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Це конспект уроку узагальнення і систематизації знання учнів про речення; Під час уроку учні будуть закріплювати навички правильного інтонування речень, розпізнавати тип речення, складати схеми до речень; формувати вміння переключатися з одного виду роботи на інший, засередженно слухати вчителя й товаришів; розвивати увагу, мислення, інтонаційну виразність мовлення; виховувати почуття дружби, взаємодопомоги, відповідальності та збереження багатства і краси природи.
  • Додано
    25.02.2018
  • Розділ
    Українська мова
  • Клас
    2 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    3609
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    SJ249065
  • Вподобань
    0
Курс:«Google сервіси в роботі вчителя»
Левченко Ірина Михайлівна
16 годин
700 грн
190 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №SJ249065
За публікацію цієї методичної розробки Гаврилова Оксана Михайлівна отримав(ла) свідоцтво №SJ249065
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти