КОНСПЕКТ УРОКУ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ "СЛОВА З ПРЯМИМ І ПЕРЕНОСНИМ ЗНАЧЕННЯМ. ОПРАЦЮВАННЯ ВІРША "ГОЛОДНА КИШЕНЯ"".

Опис документу:
УКРАЇНСЬКА МОВА КОНСПЕКТ № 53 ТЕМА:"СЛОВА З ПРЯМИМ І ПЕРЕНОСНИМ ЗНАЧЕННЯМ. ОПРАЦЮВАННЯ ВІРША"ГОЛОДНА КИШЕНЯ"". За підручником Українська мова та читання (автори І.Большакова та М. Пристінська). 2 клас НУШ

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок № 53 українська мова 2 клас НУШ

Тема: Слова з прямим і переносним значенням. Опрацювання вірша Голодна кишеня. Утворення і записування речень.

Очікувані результати:

Взаємодіємо письмово

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих

правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які

пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4]

- перевіряє, чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила,

виправляє їх [2 МОВ 3-3.3-2];

- удосконалює з допомогою вчителя / вчительки власний текст

(лексика, будова речення, форми слова) [2 МОВ 3-3.3-3]

Досліджуємо мовлення

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та

ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки) [2 МОВ 5-4.1-1];

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила

позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних

позиціях слова, подовжених приголосних звуків [2 МОВ 5-4.1-3];

Читаємо

прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком та

ілюстраціями [2 МОВ 2-2.1-1];

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші,

народні і літературні казки, оповідання, графічні та

інформаційні тексти) залежно від мети читання

[2 МОВ 2-2.1 2];

- словесно моделює власну поведінку на прикладі вчинків

персонажів [2 МОВ 2-2.2-3];

- пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного

досвіду [2 МОВ 2-2.2-4];

- визначає тему і головну думку в тексті [2 МОВ 2-2.2-8];

- розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту

прочитаного художнього тексту [2 МОВ 2-2.3-1];

пояснює зв’язок тексту із власним досвідом, навколишнім світом та

раніше прочитаними текстами[2 МОВ 2-2.4-2];

- пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого

розуміння змісту тексту [2 МОВ 2-2.4-3]

Ключові слова: пряме і переносне значення, кишеня,

ОРІЄНТОВНІ МАТЕРІАЛИ ДО УРОКУ

Уведення в тему

Ставимо проблемне питання

  • Як ви думаєте, що таке пряме значення слова?

  • А переносне?

Дайте дітям можливість висловити свої думки.

  • Давайте прочитаємо правило на сторінці 71.

  • Розгляньте малюнки, які є під правилом.

  • Що там зображено? Прочитайте слова в прямому і переносному значенні.

Працюємо в парах. Гра «Словесний м’ячик»

Учням називаємо пряме значення слова, а вони кажуть переносне.

Веселі дівчата — веселі бджоли.

Срібний кулон – срібний місяць.

Чорна тканина – чорна совість.

Виконуємо завдання в підручнику.

Опрацьовуємо вірш.

Прочитайте заголовок вірша.

  • Що таке кишеня?

  • Як ви думаєте хто головний герой вірша?

Передбачення за заголовком.

  • Як ви думаєте, про що цей вірш?

Читання вірша вчителем.

Читання вірша учнями самостійно.

Фізкультхвилинка

  • Що вас здивувало?

  • Чому кишеню назвали голодною?

  • Що зїла кишеня ? Порахуйте скільки цих предметів?

Працюємо в зошиті.

Відкриваємо зошити, відступаємо одну лінію і записуємо сьогоднішнє число 21 листопада. Класна робота.

Запишіть назви предметів, які проковтнула кишеня. Поділіть слова для переносу.

Домашнє завдання.

Ст. 71 останнє завдання вправи1

Результат

Я дізнався/дізналася

  • Що ви дізналися на сьогоднішньому уроці.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»