Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

конспект уроку з теми: «Розв’язування задач з теми «Многокутники»»

Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
2700 грн
390 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №LB830435
За публікацію цієї методичної розробки Приходько Тетяна Андріївна отримав(ла) свідоцтво №LB830435
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема уроку 6 «Розв’язування задач з теми «Многокутники»»

Мета: подальше закріплення знань учнями класифікації трикутників; формування вмінь розв’язування задач на обчислення периметрів чотирикутників та трикутників;

розвивати в учнів уміння зображувати многокутники та обчислювати їх периметри, розвивати логічне мислення, пам'ять, математичну мову, просторове уявлення;

виховання в учнів особистісних якостей: взаєморозуміння, взаємодопомоги, взаємоповаги, спостережливість та вміння аналізувати нову інформацію, працелюбність та наполегливість, естетичне виховання.

Тип уроку: повторення і систематизація знань.

Хід уроку

І. Перевірка домашнього завдання: взаємоперевірка. Учні обмінюються зошитами і за готовими відповідями, записаними на дошці, перевіряють домашню роботу у сусіда по парті.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

На малюнку зображено трикутники, довжини сторін яких виражено в сантиметрах. Знайти периметр (мал.1):

    рівностороннього трикутника;

    тупокутного трикутника;

    гострокутного нерівнобедреного трикутника;

    рівнобедреного трикутника.

Малюнок 1.

Знайти кути (мал..2): прямокутного трикутника, чотирикутника.

Малюнок 2

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Важко уявити життя людини без математики. Вона потрібна завжди нам і всюди. Без математики ми нині як без рук. І саме із нею з казки дійсність творять люди. Геометричний матеріал необхідний будівельникам, які зводять будинки. Інженерам, які роблять для цього необхідні розрахунки, конструкторам, які готують до запуску космічні ракети й супутники, а також у повсякденному житті. (Учні наводять приклади.) Ви стараєтесь, інколи буває й важко. Однак докладаєте зусиль, і задача, яка щойно здавалася складною, вже розв’язана. Саме таким чином за словами В. Сухомлинського, математика виховує волю і характер.

ІV. Закріплення та осмислення матеріалу.

Колетивне розв’язування задач № 1 – 3.

Задача 1.

З куска дроту зробили п’ятикутник. Які з перелічених фігур, довжини яких дорівнюють натуральному числу сантиметрів, можна зробити з цього куска дроту:

1) п’ятикутник, усі сторони якого рівні;

2) рівносторонній трикутник?

Задача 2.

Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює 39 см, а основа – 15 см. Знайдіть бічні сторони трикутника.

Задача 3.

Накресліть прямокутник зі сторонами 3 см і 6 см. Поділіть його на три рівні прямокутники. Обчисліть периметр кожного з утворених прямокутників. Скільки розв’язків має задача.

V. Самостійна робота.

Робота в парах.

Розв’язати задачі за готовими малюнками (додаток 1 ). Учням роздаються листочки з зображення многокутниками (додаток 2 – для однієї пари учнів (парти), додаток3 – для наступної). Необхідно замалювати той многокутник, число якого співпадає з відповідями задач двох варіантів (для двох учнів дається один листочок)

Відповіді до задач.

В- І.

  1. 600;

  2. 16 см;

  3. 35 см;

  4. 4;

  5. 700;

  6. 200;

  7. 3 см;

  8. 13.

В – ІІ.

  1. 400;

  2. 19 см;

  3. 35 см;

  4. 4;

  5. 700;

  6. 1300;

  7. 6 см;

  8. 11.

VІ. Підбиття підсумків уроку.

Оголошуються відповіді до самостійної роботи .

VIІ. Домашнє завдання:

повторити §16, 17; розв’язати завдання з самостійної роботи № 7 (В – І), стор.152; № 1, 2, 4.

Варіант – ІІ

4

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Подальше закріплення знань учнями класифікації трикутників; формування вмінь розв’язування задач на обчислення периметрів чотирикутників та трикутників;
  • Додано
    28.02.2018
  • Розділ
    Математика
  • Клас
    5 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    191
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    LB830435
  • Вподобань
    0
Курс:«Google сервіси в роботі вчителя»
Левченко Ірина Михайлівна
16 годин
700 грн
190 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №LB830435
За публікацію цієї методичної розробки Приходько Тетяна Андріївна отримав(ла) свідоцтво №LB830435
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти