Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Підвищення кваліфікації та атестація педагогічних працівників ЗДО і ЗЗСО за новим профстандартом
»
Взяти участь Всі події

Конспект уроку з природознавства у 4 класі.Подорож картою Україною.

Природознавство

Для кого: 4 Клас

13.02.2021

105

0

0

Опис документу:
Розширити знання учнів про нашу країну ,Познайомити з походженням назв деяких географічних обєктів.Розвивати вміння отримувати інформацію з різних джерел.Вчити дітей аналізувати та узагальнювати отриманні знання і використовувати їх у практичній роботі.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Мета: розширити знання учнів про нашу країну, познайомити з походженням назв деяких географічних об’єктів, надати відомості про розвиток господарської діяльності у різних історико-етнографічних регіонах України; розвивати вміння отримувати інформацію з різних джерел; вчити дітей аналізувати та узагальнювати отримані знання і використовувати їх у практичній роботі;

Српияти вихованню почуття національної гідності; формувати бажання дізнаватися нове про минуле і сучасність України; пробуджувати в учнів прагнення стати достойними громадянами своєї держави.

Обладнання:фізична карта України, карта півкуль, карта поділу на історико-етнографічні регіони України, географічний атлас «Дивосвіт», маршрутні листки-інструкції для кожної групи, додаткові тексти для опрацювання в групах, підготований матеріал проекту «Міста України».

Тип уроку:нестандартний урок. Інтегрований зміст навчальних предметів: довкілля, народознавство, географія, історія, читання, розвиток мовлення.

Хід уроку

І Організація класу до уроку.

Епіграф: ...До кожного, хто приходить до неї з

чистим серцем, щирою душею, низьким

укліном- говорить щедра українська

наша земля. Кожною квіткою промовляє,

кожною річечкою, кожним іменням села

чи міста.

О.Довженко.

ІІ.Мотивація навчальної діяльності.

Мета. Сфокусувати увагу учнів на проблемі, викликати інтерес до обговорюваної теми.

1.Актулізація знань учнів.

а) Вступна бесіда.

На уроках довкілля ми дізналися багато цікавого про нашу планету взагалі і, зокрема, про нашу Батьківщину Україну: про її флору і фауну, про природні багатства нашої Землі.

Але ще більше цікавих запитань і загадок таїть у собі земля. Чи захоче вона розкрити свої секрети? Чи, взагалі, вміє земля говорити?

(О.В.:вміє,бо інакше б ми нічого не дізналися про нашу планету її історію і т.д.)

б) Вправа «Мозковий штурм».

- На уроках ви демонструєте широкі знання з географії. Пригадайте, чи подорожували ми з вами автобусом, потягом, чи літали ми у далекі екзотичні країни літаком? (О.В.:ні, не літали).

- Що ж допомогало вам отримувати знання? (О.В.: плакати, таблиці, счеми, ілюстрації,географічні карти.)

- Пригадайте, які типи географічних карт ми розглядали, і як вони допомогли у збагаченні ваших знань?

(О.В.:фізична карта півкуль, глобус- розповіли про материки і океани; фзична карта України- про...; карта природних зон України-про...; адміністративна карта- про... і т.д.)

ІІІ.Оголошення теми та очікуваних навчальних резульатів.

Мета: забезпечити розуміння учнями змісту їхньої діяльності, тобто того, чого вони повинні досягти на уроці, чого від них чекає вчитель.

Слово вчителя.

Багато чого може розповісти земля тому, хто хоче її почути. Сьогодні ми почнемо розмову, яку продовжимо на наступних уроках, оскільки остання тема буде присвячена вивченню минулого і сьогодення нашого народу, його культурної спадщини, традицій.Зазирнемо у далеку історію географічних назв, досліджуватимемо сучасну господарську діяльність людей у різних регіонах України.

Наприкінці уроку спробуєте відповісти на запитання:-«Як відрізняється життя і праця людей у різних регіонах, чим зумовлні такі відмінності?»

ІV.Надання необхідної інформації.

Мета: дати учням достатньо інформації для виконання практичних вправ

1.Ознайомити учнів з картою «Історико-адміністративні регіони України».

а) Визначення поняття «Етнографія»:

-розгляд таблтці: (з грецької) етнос - народ ; графія – пишу.

2.Вправа «Цікаві ідеї».

? Про що розповіть нам «Історико-етнографічна карта України»?

(О.В.: на протязі століть люди в різних частинах України жили у різних

умовах, у них склалися різні традиції, розвивалися відмінні від інших

ремесла...і т.д)

3.Практична діяльність учнів.

Визначення на карті України основних історико-етнографічних регіонів(Південно-східний, Північний-Полісся, Західний регіон).

V.Інтерактивна вправа.

1)Інструктування;

2)Розподіл ролей у групі;

3)Виконання завдань за карткою (див. додаток);

4)Презентація результату виконання вправ.

VІ. Підбиття підсумків. Рефлексія.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.