Сьогодні відбувся
Кабінет психолога:
«
Плітки. Конфлікти
»
Взяти участь Всі події

Конспект уроку з предмету «Людина і світ» у 3 класі (за НПП «Інтелект України») «Рослиноїдні, хижі та всеїдні тварини»

Я у світі

Для кого: 3 Клас

26.01.2020

2081

28

0

Опис документу:
Конспект уроку з предмету «Людина і світ» у 3 класі, який працює за науково-педагогічним прокктом «Інтелект України», «Рослиноїдні, хижі та всеїдні тварини». Методична розробка буде цікава не лише педагогам, які працюють у проектних класах, а й вчителям традиційних класів, оскільки вправи "Повітряні кульки", "Черепаха і сорока", зоряні перегони, роботу з картою можна сміливо запроваджувати в навчальний процес.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Конспект уроку з предмету «Людина і світ» у 3 класі

(за НПП «Інтелект України»)

«Рослиноїдні, хижі та всеїдні тварини»

Мета уроку: розширити знання учнів про різноманітність живих організмів; ознайомити з групами тварин, залежно від способу живлення та їх представниками; встановити найпростіші зв’язки в живій природі; вдосконалити вміння працювати з атласом та контурною картою.

Виховувати успішну особистість; здійснювати екологічне, національно-патріотичне виховання. Розвивати пізнавальні процеси сприйняття, мислення, уваги, памяті.

Хід уроку

І. Організаційний момент. Емоційне налаштування.

ІІ. Аналіз теми, визначення завдань уроку.

    • Переглянемо відеозвернення від Центаврика.

    • Запишіть слово-відгадку. Хто це? (слон)

    • Укажіть, до якого царства живої природи належить організм, описаний у загадці. Просигналізуйте картками.

    • Сьогодні на уроці продовжимо вивчати царство Тварини.

    • Прочитайте хором тему, записану на дошці.

    • Підкресліть ключове слово в темі (Тварини).

    • Чи є в записі теми знайомі слова? (так, “Тварини”).

    • Які слова нові? (“рослиноїдні”, “хижі”, “всеїдні”).

    • Виходячи з теми, сформулюймо завдання уроку.

ЗАВДАННЯ УРОКУ:

  • ознайомитись з рослиноїдними, хижими та всеїдними тваринами;

  • дослідити, чому їх так назвали;

  • розвивати мислення, увагу, пам`ять, спостережливість;

  • виховувати наполегливість, старанність, цілеспрямованість, бережливе ставлення до природи.

ІІІ. Актуалізація опорних знань. Перевірка домашнього завдання.

    • Перш ніж продовжувати вивчати Царство Тварини, пригадаємо відомості, отримані на минулому уроці.

    • В 2-ій вправі обведіть зайвий рисунок. Поясніть свій вибір.

1 учень. : - Зайва жаба, бо вона належить до класу Земноводних, а черепаха і кобра - Плазуни.

    • Чи є інші думки?

    • Які ще класи Царства Тварин Ви запам`ятали з минулого уроку?

2 учень: комахи, риби, птахи, ссавці.

    • Пригадаймо інформацію про цих тварин.(с.42, впр. 3)

    • Самостійно виконайте 3-ю вправу “світлофор”.

(До дошки запрошую 3-ьох учнів).

    • Чи впорались наші діти із завданням? Перевірте.

    • А зараз Мудра Сова ще раз нагадає, чим тварини відрізняються від інших живих організмів.

    • Читаємо з диктором.

    • Прочитайте ще раз з прискоренням, розкажіть один одному.

(с. 42, впр. 4)

-Центаврик радіє вашим успіхам і запрошує на фізкультхвилинку.

Фізкультхвилинка («Пісня про Центаврика»)

IV. Формування, закріплення, застосування нових знань.

    • Підготуємося до сприйняття наукового тексту довідки від бортового компютера Адаптера. Виконаємо вправу «Повітряні кульки» (с. 43, впр.5)

    • 2-ий стовпчик читаємо луною.

    • Чи зустрілися незнайомі слова?

  • Доберіть синоніми до слова «споживати» ( вживати в їжу, харчуватися)

    • А зараз читаємо з диктором довідку від бортового компютера Адаптера . Читаючи, підкресліть в 1 абзаці речення, де розповідається, залежно від чого тварин поділяють на 3 групи: рослиноїдних, хижих та всеїдних. (с. 43, впр. 6)

    • Яке речення ви підкреслили? Зачитайте. (1 уч. зачитує).

    • Яка інформація з довідки вас найбільше вразила, здивувала? (про слона)

    • Повернімося до завдань уроку і зсуємо, чому саме таку назву має

кожна група тварин:

1-ий ряд - дослідить, які тварини належать до рослиноїдних та чим вони живляться.

2-ий ряд - проведе дослідження про хижих тварин.

3-ій ряд - дасть відповідь, хто такі всеїдні тварини

    • Готуючись до переказу, прочитаємо ще раз з прискоренням та підкресліть необхідну інформацію. (учні читають)

    • Зачитайте, що ви дізнались про рослиноїдних тварин. (1 уч..)

    • Чим живляться хижі тварини та хто належить до цієї групи? (1 уч.)

    • Що сказано в тексті про всеїдних тварин? (1 уч.)

- Насолоду від спілкування з природою нам подарує хвилинка відпочинку. Сядьте зручно, розслабтеся. (Релакс під музику)

(с. 43)

    • То про яку тварину йшлося у відеофрагменті? (про ведмедя)

    • До якої групи тварин за способом живленння він належить? (до всеїдних, їсть ягоди, горіхи, зелені рослини, комах, личинок, рибу, розорює пасіку).

  • Закріпити знання, отримані в довідці від Адаптера, нам допоможе впр. “Фотоапарат”.

    • Покліпали очками. Увага на екран. Відтворили.

  • Хто зачитає? (с.44, впр. 8)

V. Закріплення отриманих знань. Формування практичних навичок.

    • А зараз застосуємо здобуті знання на практиці.

    • Настав час перевірити свої знання, виконуючи Зоряні перегони.

Таймер

    • Яке слово утворили? (карась)

    • До якої групи тварин він належить? (всеїдні)

Робота з картою материків та океанів.

VI. Підведення підсумків. Повідомлення д/з.

    • Підведемо підсумок уроку. Що нового дізналися на уроці?

1 уч.: тварин поділяють на 3 групи: рослиноїдні, хижі, всеїдні.

    • Залежно від чого їх так поділяють? (залежно від того, чим ці тварини харчуються).

  • Ви гарно впорались з усіма завданнями уроку і можете собою пишатися. Вірю, що в майбутньому вами буде пишатися Україна.

Пісня “Україна — це ми...”

5

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.