Конспект уроку з основ здоров'я. Правила і процедури загартовування. Практична робота. Вибір одягу за погодою. (Гра «Вдягни ляльку»).

Опис документу:
Мета: дати поняття про процедури загартовування (повітряні і сонячні ванни, водні процедури, ходіння босоніж) та їхнє значення для здоров’я; дати поняття про правила загартовування; формувати навички швидкого усвідомленого читання; розвивати психічні процеси: мислення, усне мовлення, увагу, уяву; виховувати бажання піклуватися про своє здоров’я, загартовуватися.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Дата : 22.11.17

Тема. Правила і процедури загартовування. Пр.р.№ 6. Вибір одягу за погодою. (Гра «Вдягни ляльку»).

Мета: дати поняття про процедури загартовування (повітряні і сонячні ванни, водні процедури, ходіння босоніж) та їхнє значення для здоров’я; дати поняття про правила загартовування; формувати навички швидкого усвідомленого читання;

розвивати психічні процеси: мислення, усне мовлення, увагу, уяву;

виховувати бажання піклуватися про своє здоров’я, загартовуватися.

Формувати здоров’язбережувальну компетентність, комунікативну компетентність.

Очікувані результати:

1) учні називають процедури загартовування;

2) учні розуміють значення загартовування;

3) учні вміють вибирати одяг за погодою.

Обладнання: мікрофон, мультимедійна презентація, килимки від плоскостопості; комп’ютери для виконання вправи, іграшки та одяг для практичної роботи; картки зі словами: спека, холод.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Форма уроку: урок з мультимедійним супроводом.

Хід уроку

  1. Самовизначення до діяльності. (сл..1)

Вже дзвінок нам дав сигнал,

працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо,

працювати починаймо!

  1. Створення ситуації успіху.

    1. Робота над віршем (сл..2)

- Прочитайте вірш вголос:

В літню пору засмагати, в річці, морі покупатись,

І босоніж погуляти – влітку треба всім малятам.

Навесні та восени теплий одяг одягни,

І біжи ти на подвір’я грати на свіжому повітрі.

Снігопаду ти не бійся, із сніжком повеселися!

Щоб здоров’я укріпити, труба з повітрям,водою і сонцем дружити!

- Молодці!

- Підніміть руку, хто влітку любить засмагати? А купатися у водоймах?

- А хто любить гратися на свіжому повітрі?

- Де ви відпочивали цього літа? (Відповіді дітей)

  1. Мотивація навчальної діяльності.

- Для чого люди влітку відпочивають біля водойм, приймають сонячні та повітряні ванни? (Бо це корисно для здоров’я ).

- А як саме потрібно все це робити, щоб не нашкодити здоров’ю?

- А як називається процедура укріплення здоров’я водою, сонцем повітрям?

  1. Повідомлення теми та мети уроку.

    1. Бесіда. Формулювання теми уроку.

- Правильно! Це – загартовування. Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь, як саме треба загартовуватись, щоб не нашкодити здоров’ю. (Сл.3)

- Тема нашого уроку «Правила і процедура загартовування»

    1. Інтерактивна вправа "Очікувані результати". "Мікрофон"

- Скажіть, чого ви хочете навчитись на цьому уроці? Про що хочете дізнатись?

  1. Сприймання та усвідомлення нового матеріалу.

Сл. 4 (Читання блискавкою)

- До процедур загартовування належать:

  • Сонячні ванни

  • Водні процедури: обтирання мокрим рушником, обливання, контрастний душ, купання у водоймах;

  • Ходіння босоніж

  • Повітряні ванни

- Головне, що треба пам’ятати: загартовуйтесь тільки під контролем дорослих, і якщо ви повністю здорові. Хворим загартовуватись не можна.

- Поговоримо про кожну процедуру загартовування.

(Сл.5) Сонячні ванни. Для здоров’я людини дуже корисно приймати сонячні ванни – засмагати. Влітку, на відпочинку можна деякий час проводити на сонці.

Правило: приймати сонячні ванни можна тільки під контролем дорослих, щоб не було перегрівання та сонячних опіків.

- Що таке сонячні ванни? Які правила приймання сонячних ванн?

(Сл. 6 ) Водні процедури. Влітку можна купатися у водоймах.

- Які водойми ви знаєте? (Річка, озеро, море)

Взимку можна умиватися прохолодною водою, обтиратися мокрим рушником, приймати контрастний душ (у душі чергувати прохолодну і теплу воду). Краще це робити після ранкової гімнастики.

Правило: водні процедури мають бути короткими, щоб ти не змерз, і тільки під контролем дорослих.

- Які водні процедури ти запам’ятав? Які правила приймання водних процедур?

(Сл.. 7) Ходіння босоніж. – В яку пору року можна ходити босоніж? Розкажіть, хто з вас влітку любить ходити босоніж? По якій поверхні? (по траві, асфальту, піску, землі). Для чого це ще корисно? (Щоб не було плоскостопості.)

Правило: уважно дивіться під ноги!

- А чому треба бути уважними?

Фізхвилинка

- Зараз ми перепочинемо і походимо майже босоніж, також попередимо плоскостопість. Шикуйсь в колони. Підійдіть до килимка, зніміть взуття, візьміть його в руки, пройдіть по килимку, взуйтесь.

(Сл. 8) Повітряні ванни. Свіже повітря чудово загартовує, тому влітку корисно спати з відчиненим вікном, а в холодну пору – з відчиненою кватиркою. Але все треба робити поступово. Для початку можна перед сном провітрювати приміщення протягом 10 хвилин, а згодом, кватирку можна залишати відкритою на декілька годин і на цілу ніч.

І обов’язково треба проводити час на свіжому повітрі.

Правило: приймати повітряні ванни треба під контролем дорослих, дуже важливо одягатися за погодою.

- Що таке повітряні ванни? Які правила треба виконувати?

- Перевіримо, чи вмієте ви обирати одяг відповідно до погоди.

  1. Узагальнення і систематизація отриманих знань.

1. Практична робота. Вибір одягу за погодою. (Гра «Вдягни ляльку»).Учні діляться на три групи. Одна обирає одяг для холодної погоди, друга – для спекотної, третя індивідуально працює за комп’ютерами.

Представлення результатів.

Фізхвилинка для очей.

2. Вправа «Так чи ні»

  • Потрібно влітку спати з відчиненим вікном (+)

  • Загартовуватись можна і без дорослих (-)

  • Можна загартовуватись хворим (-)

  • Водні процедури мають бути короткими, щоб ти не змерз (+)

  • Ходити босоніж треба взимку (-)

3. Бесіда

(Сл.9)

- Отже! Які процедури загартовування ви запам’ятали? (Сонячні ванни, повітряні ванни, водні процедури, ходіння босоніж)

- Які правила для сонячних ванн? (під контролем дорослих)

- Для повітряних ванн? (спати з відчиненим вікном чи кватиркою, під контролем дорослих)

- Для водних процедур? (під контролем дорослих, процедури короткі, щоб не змерзнути, обтиратися і обливатися краще зранку, після гімнастики)

- Ходити босоніж? (Влітку, уважно дивлячись під ноги)

  1. Рефлексія навчально - пізнавальної діяльності учнів на уроці.

    1. Інтерактивна вправа "Сходинки успіху". "Мікрофон"

- Дітки, вам сподобався наш урок?

- Розкажіть, що нового дізнався кожен з вас, чого навчився? Чи справдились ваші очікування?

- Дякую за урок. Урок закінчено!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Всеосвіті 3 роки!

Святкуємо гучно та з подарунками!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

до розіграшу подарунків залишилось
00
00
00
00