Конспект уроку з основ здоров"я "Мікроелементи. Вплив вітамінів та мікроелементів на здоров’я.".

Опис документу:
Поглибити знання учнів про вітаміни і мікроелементи, їх вплив на здоров'я; довести перевагу натуральних продуктів; розповісти про негативний вплив на здоров'я смажених страв; виховувати навички культури і гігієни правильного харчування, бережливого ставлення до свого здоров'я; формувати мотиваційну установку на споживання корисної для здоров'я їжі.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема: Мікроелементи. Вплив вітамінів та мікроелементів на здоров’я.

Мета: поглибити знання учнів про вітаміни і мікроелементи, їх вплив на здоров'я; довести перевагу натуральних продуктів; розповісти про негативний вплив на здоров'я смажених страв; виховувати навички культури і гігієни правильного харчування, бережливого ставлення до свого здоров'я; формувати мотиваційну установку на споживання корисної для здоров'я їжі.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Гра «Вільний мікрофон»

— Назвіть деякі ознаки інфекційних хвороб.

— Що потрібно робити, щоб не захворіти на інфекційну хворобу?

— Згадайте, які призначення лікаря ви виконували, коли хворіли.

— Назвіть правила поведінки під час епідемії грипу.

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

— Сьогодні наш урок присвячений вивченню основ правильного повноцінного харчування та його впливу на здоров’я людини. Під час уроку ми навчимося вибирати їжу, корисну для здоров’я, яка містить вітаміни різних груп.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Розповідь учителя з елементами бесіди

— Якщо вчасно не пообідати, організм посилає вам сигнали.

— Що ви відчуваєте, коли голодні?

— Що ви відчуваєте, коли хочете пити?

— їжа забезпечує організм енергією і будівельними матеріалами для росту. Шлях їжі починається в порожнині рота, де вона пережовується і стравоходом опускається у шлунок. Там їжа розм’якшується і виштовхується у кишківник. У кишківнику поживні речовини всмоктуються в кров. Кров розносить їх по всьому організмові. Печінка, жовчний міхур і підшлункова залоза виробляють спеціальні речовини, що сприяють процесу травлення.

Запам’ятайте! Їжа забезпечує організм енергією і будівельними матеріалами для росту.

2. Робота за підручником (с. 38-40)

— Що слід робити, щоб бути здоровим, активним, бадьорим, нормально рости і розвиватися?

— Чим багаті корисні продукти?

— Що таке вітаміни?

— Що означає перша частина слова «вітаміни» у перекладі з латинської мови?

— У яких продуктах містяться вітаміни?

— Які назви вітамінів ви знаєте?

— Яка користь вітаміну А?

— Розгляньте малюнки на с. 38. У яких продуктах міститься вітамін А?

— Для чого корисний вітамін В?

— Розгляньте малюнки на с. 39 вгорі. У яких продуктах міститься вітамін В?

— Для чого корисний вітамін С?

— Розгляньте малюнки на с. 39 унизу. У яких продуктах міститься вітамін С?

— Доведіть, що нестача вітамінів може призвести до порушення здоров’я і розвитку.

— Які мікроелементи ви знаєте?

— Доведіть, що кожний мікроелемент виконує певну роль в організмі.

3. Фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

Запам’ятайте! Організм щодня потребує достатньої кількості води і поживних речовин.

2. Читання віршів Лесі Вознюк про вітаміни

ВІТАМІН С

Від застуди та хвороби, щоб настрашити мікроби,

допоможуть вітамінки із лимона й мандаринки.

ВІТАМІН А

Морква — вірний друг дитини, бо дарує вітаміни.

Моркву хрумкаєм охоче, будуть вдячні наші очі.

Запам’ятайте! Нестача вітамінів або мінеральних речовин може спричинити захворювання.

— Назвіть якнайбільше страв, які можна приготувати з овочів.

— Не всі продукти можна вживати сирими. Деякі продукти можуть бути вражені мікробами (сире м’ясо чи риба). Інші — важко перетравлюються у сирому вигляді (крупи, картопля). Такі продукти піддають тепловій обробці, наприклад, печуть, варять, тушкують.

Але корисність страви залежить від способу її приготування. Наприклад, замість смаженої картоплі краще з’їсти печену, тушковану або варену, адже під час смаження у жирах утворюються шкідливі речовини.

Найкориснішими є страви, приготовлені у пароварці. Вони легкі та зберігають багато вітамінів.

Запам’ятайте! Страви, приготовлені у пароварці, корисні для здоров’я.

VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

— Що нового ви дізналися на уроці?

— Для чого людині потрібно їсти?

— Як вітаміни і мікроелементи впливають на здоров’я?

— Якою має бути їжа?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з НІМЕЦЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
1
0
дн.
2
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!