Конспект уроку з обслуговуючої праці. Проект "Виготовлення прихватки" - 5 кл.

Опис документу:
Цей конспект уроку проект "Виготовлення прихватки" буде в нагоді вчителю обслуговуючої праці для проведення уроку у 5 класі. Мета цього уроку ознайомити учнів з сутністю методу фантазування;оздобленням прихватки аплікацією;процесом проектування і художнього конструювання виробів;конструкційними матеріали, необхідними для виготовлення запланованого виробу.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Клас 5

Тема: Проект «Виготовлення прихватки».

Мета: ознайомити учнів із :

  •  сутністю методу фантазування;

  • оздобленням прихватки аплікацією;

  • процесом проектування і художнього конструювання виробів;

  • конструкційними матеріали, необхідними для виготовлення запланованого виробу.

сформувати знання про:

  • послідовность етапів проектної діяльності та виготовлення прихватки;

  • пропорції, чуття матеріалу;

  • естетичний смак, використання матеріалів-компаньонів;

  • значущість виробу, який виготовляється.

  • правила безпечної праці, санітарно-гігієнічні вимоги.

надати:

  • навики економного використання конструкційних матеріалів;

  • навики виконання ескізу майбутнього виробу

  • навики щодо відтворення та узагальнення своєї пошуково-дослідницької роботи з даної теми;

  • презентації своєї роботи;

  • корисні Інтернет - посилання для отримання більш повної практичної інформації.

  • добирати з різних джерел інформацію щодо запланованого виробу.

Інструменти і матеріали: лоскутки тканини, синтепон,нитки, праска, швейна машинка, ножиці.

Методи: проектування, розповідь, демонстрація, презентація, відео ролик, вправа «Незакінчене речення», «мозковий штурм», « мікрофон»

Тип занять: формування вмінь і навичок.

Хід уроку

  1. Організаційний момент.

Привітання, перевірка присутніх. Створення позитивного настрою.

II.Актуалізація знань.

  1. Для чого потрібні прихватки.

  2. Які матеріали використовують для пошиття.

  3. Якої форми може бути прихватка і від чого це залежить?

  4. Які інструменти і пристосування потрібні, що б зшити прихватку.

III.Мотиваційна навчально-трудова діяльність. Вивчення нового матеріалу.

  1. Організаційно підготовчий етап.

Ми з вами визначили для чого потрібні прихватки, якої форми вони бувають, за якою технологією їх можна виконати.

1

2

3

4

5 №6

Ми з вами вже шили прихватки за технологією «печворк»: квадратної, круглої форми, у формі рукавички, а сьогодні я пропоную вам виконати прихватку у формі дзвіночка. Скоро настане свято Новий рік і я думаю, що така красива, яскрава, прихватка буде хорошим подарунком вашим рідним, близьким і друзям. Тож зараз розглянемо деякі моделі –аналоги і визначимо, яку саме прихватку кожен з вас буде виконувати і чому.

1 №2

3 №4

5

IV.Конструкторський етап. Тож переходимо до наступного етапу проекту.

Фізкультхвилинка.

Більшість з вас буде шити прихватку №1, а дехто буде в'язати прихватку. Тож робимо у зошитах ескіз виробу та креслення.

V.Підсумок уроку.

Коментую розробленні учнями ескізи, вибравши кращі. У ході коментаря звертаю увагу на типові помилки, допущені учнями, виставляю оцінки.

 

VI.Домашнє завдання.

Підготувати інструменти та матеріали для виготовлення прихватки

5

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
4
міс.
0
6
дн.
0
4
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!