Конспект уроку з математики "Властивості множення на 0 і 0 на число. Ділення 0 на число."

Опис документу:
Конспект уроку з математики "Властивості множення на 0 і 0 на число. Ділення 0 на число. Задачі на кратне порівняння часток." Мета (формувати коментентності): ключові, предметні, виховувати охайність.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема: Властивості множення на 0 і 0 на число. Ділення 0 на число. Задачі на кратне порівняння часток.

Мета (формувати компетентності):

  • Ключові: уміння вчитися (уміння зосереджено слухати учителя, переключатися з одного виду діяльності на інший; загальнокультурну (формувати естетичне ставлення до навколишньої дійсності); здоров’язбережувальну (формувати правильну поставу, підтримувати сприятливий емоційний настрій); соціальну (співпрацювати з однокласниками й учителем); інформаційно-комунікативну (оперувати інформацією, отриманою на уроці);

  • Предметні: закріплювати знання про множення на 0 і 0 на число, ділення 0 на число, неможливість ділення на 0, формувати вміння розв’язувати задачі на кратне порівняння часток; розвивати логічне мислення, увагу, творчі здібності; прищеплювати інтерес до музики, до співу; розширювати знання про пристосування тварин до життя в різних умовах;

  • Виховувати турботливе ставлення до тварин, охайність.

Обладнання: підручник Ф.Рівкінд, Л. Оляницької «Математика» для 3 класу, іграшкові тварини, зображення сови, штучна ялинка, глечик з медом, грибочки, горішки, ноутбук, картки для перевірки знань, схеми задач, пісочний годинник, маски ведмедя, дятла, лисиці.

Тип уроку: урок закріплення вивчених знань, урок – подорож.

Інтегровані предмети: математика, музика, природознавство.

План уроку

1.Стежинка до лісу.

2.Підготовка подарунків звірятам.

3.Зустріч з Мудрою Совою.

4.Зелена красуня.

5.Сюрприз для лісових мешканців.

6. «Чому ведмідь узимку спить».

7. Хитрощі вовка.

8. Дорога додому.

Хід уроку

І.Організація класу.

Рік старий на відході –

Рік новий на порозі.

Будьте, діти, щасливі,

В мирі, в праці навіки!

Вас запрошую зараз

На урок математики!

Працюватимем старанно,

Щоб почути у кінці,

Що у нашім 3 класі

Діти - просто молодці!

ІІ. Оголошення теми і завдань уроку. Знайомство з планом уроку.

Сьогодні, в переддень Нового року, ми здійснимо подорож до зимового лісу. Спочатку протопчемо стежинку до лісу.

ІІІ. Актуалізація опорних знань

Каліграфічна хвилинка

1 2 3 4 5 10 20 30 40 50 100200 300 400 500

Запишіть каліграфічно числа. Порівняйте їх. Що ви про них можете сказати? Збільшіть їх на 10.

Ось ми і протоптали стежинку до лісу.

Усний рахунок

До лісу підемо з подарунками для лісових мешканців. Для білочки візьмемо смачних горішків і грибочків, зайчикові – моркви, а ведмедикові – найсолодшого меду. Але ми зможемо їх взяти, лише правильно виконавши завдання.

  • Грибочки з прикладами на повторення множення і ділення на 1;

  • Горішки (на картках по варіантах), за 3 хвилини;

  • Мед для ведмедика (задачі).

Мед дорогий!!! Тому ви його зможете купити, якщо правильно розв’яжете задачі.

1. У Сергійка 18 цукерок, а в Артемка 9. На скільки більше цукерок у Сергійка?

2. У Андрійка 20 бубликів, а в Петрика – 2. У скільки разів у Петрика менше бубликів?

3. Одна морквина коштує 2 грн. Скільки коштують 4 таких морквини?

4. Зайчиха на 30 грн купила зайченятам капусти. Скільки кілограмів капусти вона купила, якщо ціна 1 кг - 6 грн?

5. 8 кг печива розклали у 4 коробки. Скільки кілограмів печива у одній коробці?

6. 12 кг пряників розклали в пакети по 2 кг. Скільки вийшло пакетів?

ІV. Закріплення вивченого матеріалу

Отож мед ми придбали. Значить ідемо в гості до лісових мешканців. На узліссі нас зустрічає Мудра Сова. Вона сказала, що пустить нас до лісу, якщо ви поясните її зашифровані знаки. А ключ до розв’язання записаний в підручнику на ст.90 (Читають правила, а потім пояснюють знаки Сови).

0*а = 0 а* 0 = 0 0 : а=0 у: 0

0*1 = 0 2*0 = 0 0: 3 =0

Отож запам’ятайте такий віршик Сови:

Як помножити нуля, а чи поділити,

В результаті пишуть нуль і дорослі й діти.

А на нуль ділить не можна –

Знає це дитина кожна.

Тренувальні вправи

№556

1 рядок – на дошці;

2 – 3 рядки – по варіантах.

№557

1-2 – коментовано;

3-4 – по варіантах.

Аж ось і лісова галявина. На ній зелена красуня ялинка. Привітаймося з нею.

Фізкультхвилинка «Ялинка»

Зробимо сюрприз для жителів лісу і прикрасимо їм ялиноньку.(Виконання пісні-обіцянки).

Ми тебе прикрасимо барвами чарівними,

Будеш в нас, ялинонько, наче королівною.

Хвоя із сніжинками, а сама блискуча вся,

Будеш в нас, ялинонько, перша найгарнючіша.

Ми зможемо прикрасити ялинку, якщо правильно розв’яжемо задачі.

№558

8кг – у 4 к.

12 кг – у 2 к.↕ у ? разів більше

№559

Склади та розв’яжи задачу за коротким записом.

БДуга 2атькові – 32 р. у ? разів молодший

Син - ?, на 24 р. молодший

Двойная стрелка вверх/вниз 3560

І – 35 на ? більше

ІІ - ? у 5 разів більше

Порівняти запитання задач №559 і №560.

Нарешті справились із завданнями. (Діти прикрашають ялинку власноруч виготовленими іграшками).

А чому ж ми не зустріли в лісі ведмедика? Їжачка? Бо вони взимку сплять. Їм немає чого їсти. Але ж ми знаємо чому ведмідь узимку спить. Розкажемо про це по секрету гостям.

(Інсценізація пісні " Чому ведмідь узимку спить»).

Час повертати додому. Але що це?! Злий сірий вовчисько заплутав нам дорогу. Потрібно розібратись.

СРавнобедренный треугольник 4Прямая соединительная линия 5Прямоугольный треугольник 6Равнобедренный треугольник 7кільки трикутників зображено на малюнку?

V. Домашнє завдання

Ось ми і вдома. А щоб перевірити, чи уважні ви були на уроці, виконаєте домашнє завдання : №561, №562.

VІ. Підсумок уроку

  • Діти, чи сподобалась вам подорож до лісу?

  • Які завдання були найцікавіші?

  • Обчисліть: 15:5*0 0*(13-7) 0*9*3

Позначте свій настрій від уроку на смайликах.

Дякую за урок!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Технологія розвитку критичного мислення у сучасному освітньому середовищі»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.