Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Формування психологічної готовності працівників закладів освіти до конструктивної поведінки в умовах надзвичайних ситуацій
»
Взяти участь Всі події

Конспект уроку з математики: Узагальнення і систематизація знань з теми "Подільність натуральних чисел"

Математика

Для кого: 6 Клас

20.09.2021

382

20

0

Опис документу:

План-конспект розроблено відповідно до програми для здобувачів освіти 6-их класів, що навчаються за підручником Математика 6 кл (Тарасенкова, Богатирьова). У конспекті розписані предметну і ключові компетентності, що формуються під час уроку.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Дата _________________ Клас 6 __

Тема: Узагальнення та систематизація знань з теми «Подільність натуральних чисел»

Формування компетентностей:

  • Предметна компетентність: Узагальнити і систематизувати знання учнів із теми «подільність натуральних чисел»; удосконалити вміння розв’язувати задачі з цієї теми;

  • Ключові компетентності:

Уміння вчитися впродовж життя – визначати мету навчальної діяльності, відбирати й застосовувати потрібні знання та способи діяльності для досягнення цієї мети; прагнути до вдосконалення результатів своєї діяльності;

Спілкування державною мовою – розуміти, пояснювати і перетворювати тексти математичних задач(усно і письмово)

Тип уроку: узагальнення та систематизація знань.

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Перевірка домашнього завдання

174 Знайдіть НСК знаменників дробів:

1)1/45 і 1/105 45=3*3*5 105=3*5*7 НСК(45; 105)=3*3*5*7=315

2) 1/20 і 1/75 20=2*2*5 75=3*5*5 НСК(20;75)=2*2*5*3*5=300

3) 1/112 І 1/84 84=2*2*3*7 112=2*2*2*2*7 НСК (112;84)=2*2*3*7**2*2=336

№178 НСК (6;8;9;12)=2*3*2*2*3=72

6=2*3 8=2*2*2 9=3*3 12=2*2*3

IІІ. Актуалізація знань

  • Знайди НСД чисел а і с, якщо а=2*3*3, с=2*3*7*13 (6)

  • Розклади на прості множники число 1170

1170=2*3*3*5*13

  • Два цвіркуни стрибають в одному напрямі. Довжина стрибка одного з них дорівнює 20 см, а другого – 30 см. На якій найменшій відстані від спільного місця старту їх зупинки збігатимуться?

НСК(20;30)=2*2*5*3=60 м

20=2*2*5 30=2*3*5

  • До готелю завезли 72 ліжка і 96 стільців, які порівну розподілили по всіх кімнатах. Скільки кімнат у готелі, якщо відомо, що їх більше за 19?

НСД(72;96)=2*2*2*3=24 кімнати

72=2*2*2*3*3 96=2*2*2*2*2*3

ІV. Узагальнення і систематизація знань

Виконання самостійної роботи №2 за посібником О.С. Істера Зошит для самостійних та тематичних робіт

Варіант -1

  1. Знайди найбільший спільний дільник чисел а і b, якщо а=2*3*5*7, b=2*2*5*11

  2. Розклади на прості множники число 660

  3. Довжина кроку Сергія 60 см, а Івана – 80 см. Яку найменшу відстань вони мають пройти, щоб кожний зробив цілу кількість кроків?

  4. Секція настільного тенісу закупила 36 ракеток і 90 кульок, які порівну розподілили між спортсменами секції. Скільки спортсменів тренується, якщо відомо, що їх більше ніж 14?

Варіант -2

  1. Знайди найбільший спільний дільник чисел а і b, якщо а=2*3*3*5, b=2*3*7*11

  2. Розклади на прості множники число 990

  3. Дві черепахи вирушають в одному напрямі. Перша зупиняється через кожні 20 см, а друга – через кожні 25 см. На якій найменшій відстані від спільного місця старту їх зупинки збігатимуться?

  4. Учням класу роздали подарунки, у які порівну розклали 48 апельсинів і 72 мандарини. Скільки учнів у класі, якщо відомо, що їх більше ніж 20?

Варіант-3

  1. Знайди найбільший спільний дільник чисел с і d, якщо c=2*2*3*5, d=2*3*7*11

  2. Розклади на прості множники число 780

  3. Довжина кроку Оленки 40 см, а Іванки – 60 см. Яку найменшу відстань вони мають пройти, щоб кожна зробила цілу кількість кроків?

  4. Між учнями класу порівну поділили 56 зошитів у клітинку і 84 зошити в лінійку.. Скільки учнів у класі, якщо відомо, що їх більше за 23?

V. Підсумок уроку

Мікрофон


  1. Сьогодні на уроці я…..

  2. Було складно….

  3. Я зрозумів……


V. Домашнє завдання

п. 1-5, підготуватися до ткр, №182


Розв’язки до самостійної роботи

Варіант-1

  1. НСД(а;b)=2*5=10

  2. 660=2*2*3*5*11

НСК(60;80)= 2*2*3*5*2*2=240

60=2*2*3*5 80=2*2*2*2*5

  1. 36=2*2*3*3 90=2*3*3*5

2*3*3=18

НСД(36;90)=18


Варіант-2

  1. НСД(а;b)=2*3=6

  2. 990=2*3*3*5*11

  3. НСК(20;25)=2*2*5*5=100

20=2*2*5 25=5*5

  1. 48=2*2*2*2*3 72=2*2*2*3*3

2*2*2*3=24

НСД(48;72)=24

Варіант-3

  1. НСД (с,d)=2*3=6

  2. 780=2*2*3*5*13

  3. НСК(40;60)=2*2*2*5*3=120

40=2*2*2*5 60=2*2*3*5

  1. 56=2*2*2*7 84=2*2*3*7

НСД(56, 84)=2*2*7=28













Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.