Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Арттерапія для внутрішньо переміщених дітей за методикою «Моя тварина-захисник»
»
Взяти участь Всі події

Конспект уроку з математики "Нумерація чисел в межах тисячі. Запис чисел в нумераційній таблиці. Порівняння чисел в межах тисячі."

Математика

Для кого: 3 Клас

19.01.2022

74

1

0

Опис документу:

Конспект уроку розробила за програмою Савченко на основі Державного стандарту початкової освіти НУШ.Зміст відповідає віковій категорії учнів.Прослідковується зміна діяльності в формах роботи,що дуже важливо для наших сучасних учнів. Також використані стратегії критичного мислення.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок: математика

Тема: Нумерація чисел в межах тисячі. Запис чисел в нумераційній таблиці. Порівняння чисел в межах тисячі.

Мета: вчити здобувачів освіти записувати трицифрові числа в нумераційну таблицю; удосконалювати вміння порівнювати числа в межах тисячі; формувати комунікаційні компетентності в спілкуванні і співпраці при роботі в групі; формувати вміння застосовувати отримані знання при розв’язуванні різних завдань; розвивати мотивацію до навчальної діяльності, мислення учнів, творчу уяву, зв’язне математичне мовлення; виховувати толерантне ставлення та зацікавленість до відповідей інших учнів; створити мотивацію до подальшого вивчення предмета.


Хід уроку


І. Організаційний момент

1. Перевірка готовності учнів до уроку

2.Створення позитивного психологічного клімату класу.

Слово вчителя: - У кого гарний настрій — помахайте рукою своїм однокласникам . Хто чує мене — кивніть головою. Хто бачить мене — моргніть очима кілька разів. Хто веселий — усміхніться. Хто хоче бути сьогодні на уроці розумничком і багато чого нового дізнатися— поплещіть у долоні.

От і добре. Починаємо урок, а працюватимемо ми під девізом, який записано у презентації: « Міркуємо – швидко, відповідаємо – змістовно, правильно, лічимо – чітко, пишемо – каліграфічно.»

3.Вправа “ Очікування»

- Діти, скажіть, що ви очікуєте від нашого уроку. Яким ви його хочете бачити? В цьому вам допоможуть букви - підказки.

Отже, наш урок буде:

Ц – цікавим П – продуктивним Т- творчим

К – корисним З – змістовним

Щоб ваші сподівання здійснилися, я бажаю кожному з вас бути: уважними, активними, дружніми ,працьовитими та старанними. Тож починаймо.

ІІ. Мотивація навчально - пізнавальної діяльності учнів

1.Слово вчителя

Ще до школи для багатьох із вас вивчення математики повʼязувалось із вивченням чисел. Ви чули назви великих чисел – сотні, тисячі, мільйону, і прагнули їх застосувати у лічбі. В першому класі ви спочатку вивчили числа в межах 10, а потім – у межах 100 і дуже чекали, коли будете працювати з більшими числами.  Ось і настав цей час, ви нарешті вийшли за межі однієї сотні, і впевнено рухатаєтесь до тисяч .

2 Оголошення теми і мети уроку 

-Інтерактивна стратегія « Знаємо – хочемо дізнатися – дізналися»

Що відомо ?

Про що хочемо дізнатися ?

Про що дізналися ?

Створення і заповнення таблиці на дощці учнями, на основі висунутих ними ідей.

ІІІ. Актуалізація опорних знань  і способів дій

1.Створення проблемної ситуації

- На початку уроку ви всі заплескали в долоні у відповідь на запитання: Хто хоче бути сьогодні на уроці розумничком і багато чого нового дізнатися?

Виконуючи математичні завдання ….

2. Усний рахунок

Під час усного  рахунку  ви маєте не лише правильно відповідати на запитання та виконувати завдання, а ще й «прислухатися» до себе, адже тільки так зможете зрозуміти, що потребує подальшого вдосконалення.

89

99

120

132


-Кожне число збільш на 1.

-Кожне число зменш на 1.1

3. Хвилинка каліграфії

Запишіть число, яке містить:

9 десятків і 9 одиниць; 1 сотню; 1 сотню, 5 десятків і 7 одиниць; 1 сотню і 2 десятки; 1 сотню і 3 одиниці.

Підкресліть зіркову.

4.Хвилинка відпочинку. Ігри для розвитку міжпівкульної взаємодії .

1. «Ліхтарики» Покласти кисті на стіл. Одна – стиснута в кулак, інша лежить на столі долонею. Одночасно змінювати положення рук (якщо права в кулаці, а ліва – долоня, то змінити на: права – долоня, ліва – кулак і так далі)

ІІІ. Формування нових знань і способів дій

  1. Прийом « Коментуй»

Усне виконання №489

2.Використання організаційної системи « Щоденні 3» (Dailj 3 )

Математика самостійно №489

Самооцінювання

3.Пояснення нового матеріалу

4.Первинне закріплення

а)Робота в парі

Математика з другом №491

Записати числа в нумераційну таблицю

сотні

десятки

одиниці

число








Один учень озвучує результат.

Самооцінювання

в) Колективне опрацювання матеріалу № 494

2.Робота над задачами . Робота в групах за осередками №497,498

V. Підсумок уроку.Рефлексія.

1– Що нового ви дізналися на уроці? ( Запис у таблиці

« ЗХД» )

2. Прийом «Незакінчене речення».

- Найменше трицифрове число ..( 100)

- Трицифрові числа поділяють на розряди… ( одиниці , десятки , сотні)

3.Самооцінка. Оцініть свою роботу на уроці .




Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили