+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о
Предмети »

Конспект уроку з математики "Додавання й віднімання в межах 10"

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок математики в 1 – Б класі ( 17.11.2017 )

Тема: Закріплення вивченого матеріалу.

Мета: повторити і закріпити вміння додавати й віднімати числа в межах 10, порівнювати вирази, повторити склад числа 10; розвивати логічне мислення, сприяти розвитку можливостей і здібностей кожної особистості, вчити працювати в групах, парах; прищеплювати інтерес до уроків математики, виховувати дисциплінованість і організованість.

Обладнання : роздатковий матеріал, комп´ютер (презентація), іграшки, наглядність ( листя с цифрами )

Хід уроку І. Організаційний момент 
Вчитель. 
Гості наші вмостилися,  Діти їх роздивилися. 
Привіталися, усміхнулися  І до мене повернулися. 
— А тепер всі тихенько сіли. Сьогодні до нас прийшло багато гостей, які хочуть подивитися, як ви за цей час подорослішали, чого навчилися, що вже вмієте робити. І ми із задоволенням це продемонструємо нашим гостям як учні 1-Б класу можуть працювати. А тому на уроці ми всі повинні бути: старанними, уважними, організованими, веселими і кмітливими. 
ІI. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань учнів.

- Починаємо урок математики.

Математика – наука точна і серйозна,

прожити нам без неї навіть дня не можна.

- А що ми вивчаємо на уроках математики?

(Метод «Мікрофон»: цифри, числа, склад чисел, порівняння груп предметів та чисел).

- Яке сьогодні число? (17 листопада). Якими цифрами позначається?

- А з яким числом ми ознайомилися на попередніх уроках? (10). Як утворилося число 10? Добавте числа до 10 ( Слайд № 2 )

ІІ. Каліграфічна хвилинка.

- Розгорніть зошити і знайдіть рядочки із зразками цифр 9 і 10.Пропишіть їх каліграфічно.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

- Щоб добре засвоїти матеріал сьогоднішнього уроку, ми вирушаємо до осіннього лісу, де навчимося лічити предмети по порядку, визначати їх кількість, а також закріпимо набуті знання.

- Закрийте на хвилиночку оченята, послухайте музику і уявіть, що ми з вами опинилися на лісовій галявині.

  • Які лісові дерева ви знаєте?

(Дуб, сосна, клен, ялинка, осика).

ІІІ. Повторення та узагальнення вивченного матеріалу.

Осінь – чудова пора. Її можна відрізнити від інших пір року по різнобарвному килиму листя, яке потихеньку кружляє в повітрі, одне за одним в певному порядку лягає попід деревами. Вітерець не тільки перемішав усі листочки, але й деякі з них взагалі поніс від дерева, з якого вони опали. ( Слайд № 3)

  1. На дошці прикріплені листочки такому порядку:

5 4 1 3 9 6 7

Назвіть числа в такому порядку, як вони записані на листках.

Яке число перше? Яке останнє? Яке четверте? Яке число найбільше? Яке найменше?

Назвіть числа в порядку зростання.

Добре вміють рахувати наші дітки, добре знають порядок чисел при лічбі. 2. А ми тихенько йдемо далі лісовою стежкою, щоб не сполохати звірів. А щоб впізнати, хто нас зустрічає на ній,уважно послухайте загадку і відгадайте її

Червонясту шубку має, По гілках вона стрибає.

Хоч мала вона на зріст , Та великий має хвіст,

Хто це? Спробуй відгадати. (Білка).

Вона приготувала для вас цікаве завдання, яке ви повинні виконати на уроці.

Білочка готується до зими. Допоможить їй зібрати грибочки в кошик. ( Слайд № 4)

( до кошика зібрати приклади з відповідю 8)

Фізкультхвилинка «Ведмедики».

Йшли ведмедики малі, (Діти крокують на місці)
Нахилились до землі. (нахиляються вперед, торкаються руками підлоги)
Потім стали, руки в боки, (Стають рівненько.)
І зробили три підскоки. (Три рази підстрибують.)
Потім розминали плечі. (Кругові рухи руками, що торкаються плечей)
Руки вгору, (Піднімають прямі руки вгору.)
Опустили, (Опускають руки.)
І за парти тихо сіли. (Сідають за парти.)

- А ось і ще один лісовий мешканець. Хто це? Прикріпляю малюнок Ведмедика. Робота з підручником.

Слово вчителя:
Ведмедик не хоче до школи рушати: Він грався — задачі забув розв'язати.
Швиденько Ведмедику ми допоможемо. Розв'яжемо дружно — знання всіх примножимо.

Отож, час розгорнути підручники на стор. 46 і розглянути завдання 1, 2

- У осінньому лісі ми обов’язково зустрінемо їжачка. Він пропонує нам попрацювати у парах. Подивиться на екран. Їжачок приготував для вас таке завдання: ви повинні у кружечках поставити знаки «+» або «мінус», щоб вирази були вірними. (Слайди № 5 – 6)

5 … 2 = 7 6 … 3 = 3 9 … 4 = 5

- Іще одне завдання пропонує Їжачок. Порівняйте числа. ( Слайд № 7 )

4…3 2…9 5…8 7…7 5 + 1…6 4 – 2 …3

Фізкультхвилинка «Метелик».

Я біжу, біжу по гаю. Я метелика піймаю. Та метелик не схотів. Геть від мене улетів.

- А зараз допоможіть лісовим мешканцям приготуватися до зими. Ви повинні розв´язати приклади. ( Слайд № 8 ) Робота в групах. - А тепер ви попрацюєте в групах. Кожна група получила завдання. Ви повинні у квадратики вставити потрібні числа, так щоб приклади були вірні. ( Слайд № 9 )

1 група 2 група 3 група

4 - … = 3 4 - … = 2 3 + … = 5

- 1 = 1 … + 2 =3 … + 4 = 5

5 - … = 4 3 + … = 4 5 - … = 3 Перевірка ( Слайд № 10)

ІV. Підсумок уроку. Наша подорож в осінній ліс закінчилася. Лісові мешканці вдячні вам за допомогу. Сьогодні ви добре вирішували завдання. Я вами задоволена. Молодці!

- Що ми повторили на уроці? А тепер оцініть свою роботу. Візьміть листячко й прикріпить його на смайлик, який відображує вашу роботу на уроці.

4

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Використання веб-квестів в освітньому процесі»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
590 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти