• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Математика
  • Конспект уроку з математики для 3 класу з теми "Читання чисел, записаних у розрядній таблиці. Розряд сотень. Додавання і віднімання на основі розрядного складу чисел. Розв’язування складеної задачі".

Конспект уроку з математики для 3 класу з теми "Читання чисел, записаних у розрядній таблиці. Розряд сотень. Додавання і віднімання на основі розрядного складу чисел. Розв’язування складеної задачі".

Опис документу:
Форма проведення: математичне кафе. Мета: вправляти учнів у читанні й утворенні трицифрових чисел; формувати вміння додавати і віднімати на основі розрядного складу чисел; вчити розв’язувати складені задачі; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати мислення учнів, математичне мовлення; прищеплювати любов до уроків математики.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Клас: 3

Предмет: математика

Тема. Читання чисел, записаних у розрядній таблиці. Розряд сотень. Додавання і віднімання на основі розрядного складу чисел. Розв’язування складеної задачі.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань

Мета: вправляти учнів у читанні й утворенні трицифрових чисел; формувати вміння додавати і віднімати на основі розрядного складу чисел; вчити розв’язувати складені задачі; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати мислення учнів, математичне мовлення; прищеплювати любов до уроків математики.

Девіз уроку:

«Щоб перетравити знання, потрібно поглинати їх з апетитом»

Хід уроку

І.Мотиваційний етап

1.Забезпечення емоційної готовності до уроку

Пролунав гучний дзвінок -

Час почати наш урок.

Слушні вушка все почують,

Руки вправно попрацюють,

Очі ясні все побачать -

Не страшна мені задача!

До ладу все буде в нас -

Ми - старанний, дружний клас!

Сьогодні я запрошую вас відвідати один заклад. Спробуйте здогадатися куди саме ми завітаємо. Це не театр, не кіно, в цьому закладі можна потанцювати, послухати приємну музику, поспівати в караоке, і …смачненько поїсти.

Так, це дитяче кафе. Але кафе у нас незвичайне, а «математичне».

Вправа «Очікування»

Що ви очікуєте від математичного дитячого кафе? (відповіді учнів)

Я обіцяю приємного проведення часу. Тому ми зараз об'єднаємо зусилля для кращого засвоєння матеріалу. Я розраховую на активну роботу і сподіваюсь, що дружба і партнерство допоможе нам у цьому. Ви будете у захваті від наших ексклюзивних страв. Смачного!

Отже, працюємо під девізом «Щоб перетравити знання, потрібно поглинати їх з апетитом»

І ще нам треба валюта, за яку ми можете придбати страву із нашого меню.

Увага

Взаємодопомога

Дисципліна

Швидкість

Гарного вам апетиту у навчанні і успіхів у вивченні математики!

2. Усний рахунок.

Зайшовши до кафе, ми повинні свій одяг залишити в роздягальні і отримати жетончик, який допоможе зайти нам до зали

  • Назвіть числа у порядку зростання

198 802 208 199 303 999 200 998 102

  • Назвіть сусідів числа 300 260 900 806

ІІ. Етап цілевизначення і проектування діяльності.

1.Повідомлення теми і мети уроку

- Жетончик отримали, до зали ввійшли. Як затишно в математичному кафе. Закажемо основне блюдо. А основне блюдо - це наші міцні знання.

Отже, сьогодні ми з вами будемо вправлятися у читанні й утворенні трицифрових чисел; розвивати вміння додавати і віднімати на основі розрядного складу чисел; вчити розв’язувати складені задачі.

3. Планування дій

Кожен заклад харчування має меню. Є воно і у нас на уроці.

Отже, меню нашого уроку.

Асорті класичне ( Математичний диктант)

Салат «Новинка» (№206)- фронтально

Напій «Обчислювальний»» (робота в парах за №207)

Бутерброд «Розрядний» (№ 208) (самостійно і індивідуально)

Фірмова страва (Задача № 211) («Два,чотири,всі разом»)

Печиво « Самостійне» (№209)

Коктейль «Цікавинка»

Десерт(Рефлексія)

Сюрприз

ІІІ. Етап опрацювання навчального матеріалу.

Відкрийте зошити. Давайте зазначимо дату відвідування кафе та вид роботи.

  1. Асорті класичне (№205 м/д) (самоперевірка,відповіді записані на дошці)

  2. Салат «Новинка» (№206)

  • Прочитати числа в розрядній таблиці.

  • Скільки сотень,одиниць і десятків містить кожне число?

  • Яке число найбільше?

  • Яке - найменше?

  • Запиши нерівності за зразком.

  1. Посмакуємо напоєм « Обчислювальним».

  2. Спробуємо наступну страву бутерброд «Розрядний» (№208) – коментовано

  3. Нарешті нам подають фірмову страву (робота над задачею №211).

  4. Фізкультхвилинка

А зараз запрошую всіх до арт – холу – розважитися.

Працювати перестали.

І тепер всі дружно встали.

Будемо відпочивати.

Нумо вправу починати.

Руки вгору,руки вниз

І легесенько пригнись.

Покрутились,повертілись.

На хвилинку зупинились.

Пострибали,пострибали.

Раз присіли,другий встали.

Всі за парти посідали

  1. Пригощайтеся печивом « Самостійним» (№209) – взаємоперевірка

  2. Скуштуйте коктейль «Цікавинка» (№212)

ІV. Рефлексивно – оцінювальний етап

  1. Ось і уроку кінець!

Хто працював, той молодець!

Що сподобалось вам, поділіться.

Що важким було, пожаліться.

Щоб піти з кафе, нам потрібно розрахуватися

  1. Закінчіть речення:

Сьогодні я дізнався...

Було цікаво...

Було складно...

Я зрозумів, що...

Тепер я можу...

У мене вийшло...

Мене здивувало...

Мені захотілося...

  1. Оцінювання

Я задоволена роботою таких учнів - …

Добре попрацювали на уроці т - …

  1. Домашнє завдання

123,№124

Сюрприз (Елементи методики «Ейдетики»)

Уявіть собі! Ви – художник-чарівник. Візьміть пензлик до рук, виберіть фарбу і помандруємо приміщенням школи, класом і писатимемо, де захочемо. Напишіть букву «м» на дверях спортивної зали, букву «о» – на майданчику спортивному, букву «л» – на вхідних дверях, букву «о» – на дверях класу, букву «д» – на вікні, букву «ц» – на стелі, букву «і» – на дошці. Закрийте очі і пройдіть ще раз уявним шляхом та зберіть букви докупи. Яке слово вийшло? (Молодці)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Картографія та топографія»
Довгань Андрій Іванович
36 годин
590 грн