Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Методичні ігри для урізноманітнення уроків природничого циклу
»
Взяти участь Всі події

Конспект уроку з математики для 2 класу на тему: "Додавання виду 27+3. Розв'язування задач на знаходження невідомого зменшуваного."

Математика

Для кого: 2 Клас

24.01.2021

783

133

0

Опис документу:
Тема: Додавання виду 27+3. Розв’язування задач на знаходження невідомого зменшуваного. Мета: Ознайомити учнів з усним додаванням виду 27+3; закріплювати вміння розв’язувати задачі на знаходження невідомого зменшуваного; узагальнювати вміння та навички обчислювати периметр; розвивати логіку, мислення, увагу; виховувати цікавість до математики. Тип уроку: комбінований. Обладнання: підручники, завдання для групової роботи, таблиці до теми уроку, малюнки.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: Додавання виду 27+3. Розв’язування задач на знаходження невідомого зменшуваного.

Мета: Ознайомити учнів з усним додаванням виду 27+3; закріплювати вміння розв’язувати задачі на знаходження невідомого зменшуваного; узагальнювати вміння та навички обчислювати периметр; розвивати логіку, мислення, увагу; виховувати цікавість до математики.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: підручники, завдання для групової роботи, таблиці до теми уроку, малюнки.

Хід уроку

І. Організаційний момент. Створення відповідної емоційної атмосфери. Перевірка готовності до уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Перевірка домашнього завдання.

Урок 59, с.131, з.9

2. Математична розминка.

2.1. Усний рахунок.

- Назвіть 6 пар чисел, які в сумі дають число 10.

2.2. Хвилинка каліграфії.

- Записуємо у зошитах: число, класна робота, нижче запишемо число, яке є сумою чисел12 і 6.

2.3. Математичний диктант.

  • Запишіть число у якому 5 десятків і 6 одиниць;

  • Запишіть число попереднє до числа 30;

  • Запишіть сусідів числа 18;

  • Запишіть суму чисел 11 і 7;

  • Запишіть різницю чисел 12 і 6.

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.

  • Сьогодні на уроці ми дізнаємося, як усно додавати одноцифрове число до двоцифрового на прикладі виду 27+3.

ІV. Вивчення нового матеріалу.

  1. Пояснення нового матеріалу. Завдання 2, с.132.

27 + 3 =

20 7

20+ (7+3)=30

Учні знаходять суму 27+3 за схемою та пояснюють спосіб обчислення.

— Виконуючи запис, можна пояснювати коротше. Наприклад, обчислюючи вираз 27+3, говорять: 27 — це 20 і 7 (пишуть під числом), до 7 додати 3, вийде 10; а 20 і 10 — це 30.

Інші приклади із завдання учні виконують біля дошки.

16+4 35+5 73+7 91+9 98+2 34+6

  1. Робота над задачею. Завдання 3, с.132.

  • Про що розповідається у задачі? ( про раків)

  • Що вони робили? ( ховалися та виповзали)

  • Які ключові слова? ( ховалися, виповзали та залишилося)

  • Давайте запишемо коротку умову.

Умова:

ХОВАЛОСЯ –

ВИПОВЗЛО –

ЗАЛИШИЛОСЯ –

  • Що нам сказано, скільки раків виповзло? ( 9 і ще 3)

  • Що ще відомо за умовою задачі? (що їх залишилось 8)

  • Що нас запитується задача? ( скільки раків ховалося за каменем спочатку)

  • Нам відомо? ( ні )

  • Тому ставимо знак - ?

  • Після короткої умови, ми маємо записати розв’язання.

  • Як нам дізнатися скільки раків було спочатку? Пригадаємо правило: щоб дізнатися скільки раків було спочатку, потрібно додати до тих, що виповзли ті, що залишилися.

  • Ану поміркуймо! Ми знаємо скільки виповзло разом? ( ні)

  • Звісно ні, потрібно обчислити:

  1. 9+3=12 ( р.) – виповзло

  • Чи можемо дати відповідь на запитання задачі? ( так, бо нам відомо скільки виповзло і скільки залишилося)

  • Як дізнатися?

  1. 12+8=20 ( р.) –

Відповідь: 20 раків ховалося за каменем.

  • Давайте складемо вираз до задачі. Спочатку ми дізнавалися – скільки раків виповзло. Як ми дізналися? ( 9+3)

  • Якщо цю дію ми маємо дізнатися спочатку, то як ми її запишемо? ( у дужках)

  • Вірно, далі що ми дізнавалися? (скільки раків разом виповзло і залишилося)

  • Як ми це дізналися? (до суми чисел 9 і 3 додали 8)

  • Молодці! Саме так!

Записуємо вираз: ( 9 + 3 ) + 8 = 20

  1. Руханка.

V. Узагальнення і систематизація знань.

1. Гра «Хто швидше?»

Діти діляться на дві групи.

Завдання для груп:

Хто швидше обчислить периметр рамки з фотографією.

  1. 2)

Завдання для обох груп:

Фотографія Олега – квадратної форми, а Романа – прямокутної форми. На якій фотографії є Олег? А на якій – Роман?

  1. Офтальмологічна пауза.

  2. Розв’язування логічного завдання.

Я – двоцифрове парне число. Мене немає ні в крузі, ні в квадраті. Знайди мене.

VІ. Підбиття підсумків. Рефлексія.

  • З яким прийомом обчислення ви познайомилися на уроці?

  • Оцініть свою роботу за допомогою LEGO:

Старався, у мене все вийшло!

Старався, але були помилки!

У мене не вийшло, але я буду старанним!

VІІ. Домашнє завдання.

Завдання 4, с. 132.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.