і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
Взяти участь

Конспект уроку з математики

Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
1800 грн
540 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №KN004586
За публікацію цієї методичної розробки Жовновська Анна Мечиславівна отримав(ла) свідоцтво №KN004586
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Бібліотека
матеріалів
Отримати код

Ознайомлення з дробами. Запис дробу. Чисельник і знаменник дробу. Складені задачі, які включають знаходження частини числа.
Мета: ознайомити учнів з поняттям «дріб»; навчити читати і записувати дроби; розвивати мислення; виховувати уважність.

Хід роботи

I. Контроль та закріплення знань учнів.

1.1. Усні обчислення

- Розташуйте приклади у порядку зростання відповідей та прочитайте слово.
Р 63000:100:7*9=(81)
О 12 000:4000*7*10=(210)
Б 720:90*10*8=(640)
И 90*30:100*1000=(27 000)
Д 16*100:10:40=(4)

4

81

210

640

27 000

Д

Р

О

Б

И

1.2. Математичний диктант

1.Добуток чисел дорівнює 6000. Перший множник 5. Чому дорівнює другий множник? (1200)

2. Різницю чисел 150 і 5000 збільшити у 4 рази.(19 400)

3. 1/2 числа дорівнює 90. Чому дорівнює число?(45)

4. Добуток чисел 148 і 0 збільшити на 25. (25)

5. Суму чисел 280 і 120 зменшити у 5 разів. (80)

6. Невідоме число збільшили у 7 разів і отримали 420 000. Яке число невідоме? (60 000)

7. Знайти і записати частку чисел 29748 : 74, перевірити результат дією множення. (402)

1.3. Творча перевірка домашнього завдання.

Завдання 739. Обчислити.

2312 :8=289 903:21=43

44 268:3*7=103 292 44 268:7*3=18 972

14 301 *2 – 777:7=28 497 (14 301*2 – 777):7=3 975

Записати відповіді у порядку зростання.

Завдання 740. Задача.

Розв’язання

1)12:3=4(км/год) – швидкість пішохода;

2)12*6=72(км/год) – швидкість пішохода.

Відповідь: 4 км/год ;72 км/год.

Записати числа у порядку спадання.

II. Опрацювання нового матеріалу.

2.1. Підготовка до вивчення нового матеріалу.

Математична казка «Як виникли дроби»
У країні Математика, там, де ще не ступала нога людини, мешкали цифри. Але вони не мали своїх будиночків і жили в одному тісному помеш­канні, яке збудував старенький дідусь Нуль. Одного погожого дня дві подружки Одиниця та Двійка вирушили на прогулянку.
– Мені вже набридло жити в цій старій тісній оселі, — зізналася Одиниця.

І мені також, — відповіла Двійка.

А давай ми побудуємо свій будинок!

О! Це гарна ідея!

І заходилися вони будувати собі нове помешкання. Спочатку поміркували, як воно має виглядати. А згодом вирішили, що це обов'язково має бути двоповерховий просторий будинок. За порадами щодо будівництва звернулися до Мінуса. Він надав багато слушних указівок, але найбільшу увагу приділив перекриттю між поверхами.

Перекриття повинно бути міцним і рівним, – наголосив Мінус.

Подружки подякували за поради й почали бу­дувати затишну оселю. Завдяки цінним вказівкам, будівництво проходило швидко й весело. І ось будинок споруджено. Не сперечаючись вирішили, що Одиниця буде жити на другому поверсі, а Двійка – на першому. І назвали вони свою споруду Дробом. А згодом такі ж самі дроби почали будувати й інші цифри. Так і виникли звичайні дроби.

2.2. Пояснення нового матеріалу.

Числа виду 1/2,2/3,3/4,1/6,5/6 називають дробовими числами. Число 5/6 – дріб, де 5 – чисельник, а 6 – знаменник. Знаменник – число під рискою дробу – показує, на скільки рівних частин поділено ціле. Чисельник – число над рискою дробу – показує, на скільки взято рівних частин цілого.

2.3. Первинне закріплення.

Робота за підручником (с. 124)
Завдання 760

1/2,1/3,1/4,1/5,1/6,1/8,1/10,1/12.
Завдання 761
1/2,2/3,3/4,4/5,5/6.
Завдання 762
1/6,2/6,3/6,4/6,5/6.

III. Закріплення та узагальнення знань учнів.

3.1. Закріплення та повторення матеріалу.

Завдання 765.Обчислити (на дошці)
320:8=40
1600:8=200
10 128:8=1266
2 км:8=2000м : 8=250м
2 год:8=120 хв :8=15 хв
4 ц:8=400 кг :8=50 кг

Завдання 766. Задача
1)2т4ц : 2=2400:3=800 (кг) – у ресторан;
2)2400 – 800=1600 (кг) – решта;
3) 1600 :4= 400 (п.) – вийшло.
Відповідь: 400 пакетів вийшло з крупами.

Завдання 756. Обчислити .
989 : 43 – 20=3
1000 – 774:43=982
17*43 – 567=164

Завдання 757. Задача
Розв’язування
1)240 : 4= 60 (кв.) – у цирк;
2)420:6=70 (кв.) – у театр;
3)60 +70=130 (кв.) – всього.
Відповідь: 130 квитків віддали учням початкових классів.

3.2. Завдання додому.
Завдання 768,769 с.126

3.3. Підсумок уроку.
– Що нового ви дізналися сьогодні на уроці?
– Що означає знаменник у записі дробу?( на скільки частин розділили предмет).
– Що позначає чисельник? ( скільки частин узяли).

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Конспект уроку з математики для 4 класу на тему:"Ознайомлення з дробами"
  • Додано
    01.03.2018
  • Розділ
    Математика
  • Клас
    4 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    133
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    KN004586
  • Вподобань
    0
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Осінь – 2018»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти