Конспект уроку з математики 1 клас

Опис документу:
Інтегрований урок з математики у 1 класі. За підручником С. Скворцової. Тема. Числа 1 – 8. Креслення відрізків. Тематичний тиждень: Мода. З використанням стратегій критичного мислення: асоціативний кущ, кубування, щоденні 3.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема. Числа 1 – 8. Креслення відрізків. Мода.

Ключові компетентності:

предметні: закріпити знання учнів про числа 1-8; співвідносити кількість предметів і число; порівнювати кількість предметів; доповнювати до 8;

вміння вчитися: організувати своє робоче місце; доводити роботу до кінця;

соціальна: вчити працювати в парі, в групі, проявляти ініціативу;

громадська: розвивати естетичний смак, повагу до людей праці.

Хід уроку

І. Організаційний момент

Вранці сонечко встає,

І наказ нам свій дає:

Час не можна марнувати,

До роботи приступати.

На уроці – не зівати,

Що почув – запамятати,

І тоді обовязково

Все на світі будеш знати!

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. «Асоціативний кущ»

  • Як називають людину, яка все знає? (розумник, знайка, вчений, досвідчений)

  • Для чого людина повинна щось знати? (щось вміти робити)

  • Що людини повинна вміти робити? (шити, готувати, малювати, ремонтувати)

  • Недарма люди склали таке прислів’я: «За одного вченого десять невчених дають?»

  • Як ви розумієте це прислів’я?

  • То ж все, чого ми навчаємось на уроках, нам знадобиться в житті. Будьте на уроці уважними, спостережливими, кмітливими, ініціативними. Бо ще кажуть: «Розумний почує раз, а здогадається десять раз».

  • Скажіть, діти, з чим асоціюється у вас слово «мода» (тканина, моделі, сукня і т.д).

ІІІ. Повідомлення теми, мети, завдань

Сьогодні урок наш буде незвичний,

Моделі будем рахувати

І все про їх створення розповідати.

Повторимо і про десяток,

Але давайте по порядку.

ІV. Вивчення нового матеріалу.

  • Ми сьогодні вирушимо до Будинку моди на математичному потязі. На шляху траплятимуться зупинки, на кожній з них нас чекає завдання. Ми повинні виконувати правильно і швидко, не затримуючись більше визначеного часу і щоб не запізнитися на показ моди. Ну що? Рушаймо!

  • «1 зупинка»: відгадайте загадку

Ескіз він намалює,

Швачці потім подарує,

А вона нам залюбки

Пошиє гарні піджачки. (відео про дизайнера)

  • Допоможи дизайнеру зібрати ескізи (встав пропущене число). На дошці вивісити моделі з числами і віконечками. Робота з числами (попереднє, наступне, сусіди).

  • 2 зупинка «Допоможи модельєру», «Робота з прищіпками».

  • Уважно роздивіться свої стільці, що ви побачили? Обєднайтеся в групи за _______

________________________________________________________. У нас утворилося 2 групи.

  • Нашої допомоги потребує модельєр. Потрібно _______________________________

_______________________________________________________________________

  • Молодці! Вирушаймо далі!

  • 3 зупинка «Відпочиваємо»

  • Ми гарно працювали, а тепер потрібно і відпочити. Стильні і гарні дівчата з гурту «Малдіви» пропонують разом з ними порухатись.

  • Нас чекає ще одне завдання: 4 зупинка «Робота в зошиті»

1.

2.

  • Розумнички! 5 зупинка «Кольорові стрічки», «Кубування».

(діти по черзі кидають кубик і відповідають)

  • Описати (колір, форму, розміри) стрічки;

  • Порівняти (яка з них найдовша? яка коротша? на що схожа?)стрічку;

  • Встановити асоціації (чому ви так думаєте);

  • Проаналізувати (з якого матеріалу, де ви могли бачити та на кому, давайте виміряємо їх довжину);

  • Знайди застосування (де може бути застосовано);

  • Аргументи «за» і «проти» («я можу використати на уроці письма» - ні, бо нею писати не можна і т.д.).

V. Підсумок уроку. Рефлексія

Час пройшов не марно.

На уроці працювали гарно.

Вас я запитати мушу:

Що ж запало вам у душу?

Що нового ви пізнали?

Що б батькам ви розказали?

VІ. Інтерактивна вправа «Мікрофон»

Я дізналась (дізнався…)

Мені сподобалось…

Я хотів би…

Було цікаво…

Найкраще відповідав…

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Всеосвіта дарує

Три iPhone 12

+20 крутих призів з нашого фірмового магазину

до закінчення залишилось
00
00
00
00