Конспект уроку з літературного читання на тему Подія в оповіданні та вчинки персонажів Василя Сухомлинського «Кінь утік…»

Опис документу:
Конспект уроку у 3 класі з літературного читання на тему: " Подія в оповіданні та вчинки персонажів Василя Сухомлинського «Кінь утік…» " і презентація до цього ж уроку. (За підручником Савченка) Автор: Капустник О. М.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Добридень шановні діти! Я щаслива усіх вас зустріти Щоб посмішки й щастя цвіли довкола, Щоб співались чарівні пісні, А зло не підкралось навіть у с...
Слайд № 1

Добридень шановні діти! Я щаслива усіх вас зустріти Щоб посмішки й щастя цвіли довкола, Щоб співались чарівні пісні, А зло не підкралось навіть у сні. Щоб мали ми право у мирі всі жити, Щоб вміли любити і вміли дружити.

Сядьде зручно, тихо промовте: Я вчуся! Я хочу вчитися! Я працюю! Я готовий до праці! На уроці ми повинні бути: Уважними Розумними Організованими Км...
Слайд № 2

Сядьде зручно, тихо промовте: Я вчуся! Я хочу вчитися! Я працюю! Я готовий до праці! На уроці ми повинні бути: Уважними Розумними Організованими Кмітливими

Слайд № 3

Василь Олександрович Сухомлинський
Слайд № 4

Василь Олександрович Сухомлинський

Василь Олександрович Сухомлинський народився 28 вересня 1918 року в селі Василівка на Кіровоградщині в селянській родині. Батько керував трудовим н...
Слайд № 5

Василь Олександрович Сухомлинський народився 28 вересня 1918 року в селі Василівка на Кіровоградщині в селянській родині. Батько керував трудовим навчанням у школі. Мати працювала у колгоспі.

Ріс хлопчик жвавим і допитливим. Змалку любив малювати. Після закінчення школи став студентом Кременчуцького педагогічного інституту. А згодом - уч...
Слайд № 6

Ріс хлопчик жвавим і допитливим. Змалку любив малювати. Після закінчення школи став студентом Кременчуцького педагогічного інституту. А згодом - учителем української мови.

У 1948 році Василь Олександрович став директором Павлиської школи і 23 роки там працював. Написав 1500 казок для дітей, близько 50 книг та багато с...
Слайд № 7

У 1948 році Василь Олександрович став директором Павлиської школи і 23 роки там працював. Написав 1500 казок для дітей, близько 50 книг та багато статей.

Твори Василя Олександровича Сухомлинського люблять і читають усі діти. Вони вчать нас доброти, справедливості, любові до природи, до близьких людей...
Слайд № 8

Твори Василя Олександровича Сухомлинського люблять і читають усі діти. Вони вчать нас доброти, справедливості, любові до природи, до близьких людей. Усе своє життя Василь Олександрович Сухомлинський присвятив дітям. Свої спостереження за дітьми й роздуми він занотував і створив книги.

Робота в парах. "Передбачення за прислів’ями”  Справжнього друга… мов дерево без коріння  Друга шукай,… за гроші не купиш  Людина без друзів,… а зн...
Слайд № 9

Робота в парах. "Передбачення за прислів’ями”  Справжнього друга… мов дерево без коріння  Друга шукай,… за гроші не купиш  Людина без друзів,… а знайдеш – тримай 

Робота в парах. "Передбачення за прислів’ями”  Справжнього друга за гроші не купиш Друга шукай, а знайдеш – тримай   Людина без друзів, мов дерево ...
Слайд № 10

Робота в парах. "Передбачення за прислів’ями”  Справжнього друга за гроші не купиш Друга шукай, а знайдеш – тримай   Людина без друзів, мов дерево без коріння 

Чистомовки про дружбу Ас-ас-ас — в нас чудовий клас, Зі-зі-зі — усі ми друзі. Ем-ем-ем — нікого не підведем! Ім-ім-ім — нам весело усім!
Слайд № 11

Чистомовки про дружбу Ас-ас-ас — в нас чудовий клас, Зі-зі-зі — усі ми друзі. Ем-ем-ем — нікого не підведем! Ім-ім-ім — нам весело усім!

Гра “Переплутанка” ришвато
Слайд № 12

Гра “Переплутанка” ришвато

Гра “Переплутанка” ришвато (товариш)  жбадру
Слайд № 13

Гра “Переплутанка” ришвато (товариш)  жбадру

Гра “Переплутанка” ришвато (товариш)  жбадру (дружба)  табродо  
Слайд № 14

Гра “Переплутанка” ришвато (товариш)  жбадру (дружба)  табродо  

Гра “Переплутанка” ришвато (товариш)  жбадру (дружба)  табродо  (доброта) рістьщи
Слайд № 15

Гра “Переплутанка” ришвато (товариш)  жбадру (дружба)  табродо  (доброта) рістьщи

Гра “Переплутанка” ришвато (товариш)  жбадру (дружба)  табродо (доброта)  рістьщи (щирість).
Слайд № 16

Гра “Переплутанка” ришвато (товариш)  жбадру (дружба)  табродо (доброта)  рістьщи (щирість).

За ключем-підказкою прочитайте прислів'я ба друж до най рож чий скарб Дружба — найдорожчий скарб.
Слайд № 17

За ключем-підказкою прочитайте прислів'я ба друж до най рож чий скарб Дружба — найдорожчий скарб.

Тема: Подія в оповіданні та вчинки персонажів Василя Сухомлинського “Кінь утік…”
Слайд № 18

Тема: Подія в оповіданні та вчинки персонажів Василя Сухомлинського “Кінь утік…”

Кінь утік …
Слайд № 19

Кінь утік …

Відповіді на питання з елементами вибіркового читання. — Чим був незадоволений Віталик? Зачитайте, про що він розмірковував. — З яким зауваженням з...
Слайд № 20

Відповіді на питання з елементами вибіркового читання. — Чим був незадоволений Віталик? Зачитайте, про що він розмірковував. — З яким зауваженням звернувся хлопець до вчителя? Яку відповідь отримав Віталик? — Зачитайте, яке значення має записка. — Чому Віталик почервонів? Чому погляди хлопчиків викликали обурення? — Чи прочитав Віталик записку? Про що свідчить відповідь Петрика?

Повторне читання тексту учнями “Ланцюжком”
Слайд № 21

Повторне читання тексту учнями “Ланцюжком”

Гра “Розвідники”. - Який урок тривав у класі? Доведіть свою думку словами тексту. 
Слайд № 22

Гра “Розвідники”. - Який урок тривав у класі? Доведіть свою думку словами тексту. 

Гра “Розвідники”. - Знайдіть і прочитайте речення, де йдеться про "вогнегривого коня”.
Слайд № 23

Гра “Розвідники”. - Знайдіть і прочитайте речення, де йдеться про "вогнегривого коня”.

Гра “Розвідники”. -Хіба насправді може бути кінь вогнегривий? - Що може горіти? -В якому значенні вжито цей вислів? 
Слайд № 24

Гра “Розвідники”. -Хіба насправді може бути кінь вогнегривий? - Що може горіти? -В якому значенні вжито цей вислів? 

Гра “Розвідники”. - Порахуйте скільки разів зустрічається ім’я Віталик?
Слайд № 25

Гра “Розвідники”. - Порахуйте скільки разів зустрічається ім’я Віталик?

Гра “Розвідники”. - А ім’я – Петрик?
Слайд № 26

Гра “Розвідники”. - А ім’я – Петрик?

Час настав для відпочинку Проведем фізкультхвилинку
Слайд № 27

Час настав для відпочинку Проведем фізкультхвилинку

Робота за ілюстрацією
Слайд № 28

Робота за ілюстрацією

Тестування за змістом тексту 1). В якому класі учились діти?  а) в першому;  б) в другому;  в) в четвертому.  2). Віталик отримав на уроці:  а) дві...
Слайд № 29

Тестування за змістом тексту 1). В якому класі учились діти?  а) в першому;  б) в другому;  в) в четвертому.  2). Віталик отримав на уроці:  а) двійку;  б) записку;  в) зауваження.  3). Якого коня намалював Петрик?  а) червоного;  б) крилатого;  в) вогнегривого.  4). Після уроку Петрик сказав, що:  а) кінь утік;  б) кінь зник;  в) не хоче давати коня.  5). Віталик розповів про записку: а) учителеві; б) товаришеві; в) батькам. 6) Що зробив учитель: а) забрав записку; б)не помітив, як Петрик кинув записку; в) сказав записку заховати і прочитати на перерві

Взаємоперевірка, підрахування балів: 1) в; 2) б; 3) в; 4) а. 
Слайд № 30

Взаємоперевірка, підрахування балів: 1) в; 2) б; 3) в; 4) а. 

Домашнє завдання - с. 115 - 116 читати і детально переказувати оповідання; дібрати прислівя про дружбу; - попрацювати над творчим завдланням: склас...
Слайд № 31

Домашнє завдання - с. 115 - 116 читати і детально переказувати оповідання; дібрати прислівя про дружбу; - попрацювати над творчим завдланням: скласти лист Віталику чи Петрику.

Підсумок уроку - З яким оповіданням ми сьогодні ознайомились? - Хто автор цього оповідання? -Чого нас вчить оповідання В.О.Сухомлинського "Кінь уті...
Слайд № 32

Підсумок уроку - З яким оповіданням ми сьогодні ознайомились? - Хто автор цього оповідання? -Чого нас вчить оповідання В.О.Сухомлинського "Кінь утік…”?  - Прочитайте прислів’я (с.115) роз’єднавши слова. Яке з них може стати порадою для Віталика? 

В дорогу нам рушати час, Хай дружба поєднає нас. Коли Душа співає, Їй перешкод немає, Хоча б яка пригода! Де дружба, там і згода.
Слайд № 33

В дорогу нам рушати час, Хай дружба поєднає нас. Коли Душа співає, Їй перешкод немає, Хоча б яка пригода! Де дружба, там і згода.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ФІЗИКИ залишилося:
0
3
міс.
1
0
дн.
1
6
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!