і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Акція
Вебінарний безліміт
Заощаджуйте понад 5000грн

Замовляйте усі свідоцтва за вебінари (понад 90 вебінарів)

з 12 липня
до 25 липня
199грн
з 26 липня
до 15 серпня
299грн
з 16 серпня
до 31 серпня
399грн
Замовляйте «Вебінарний Безліміт» та отримуйте
місяць необмеженого доступу до 90 вебінарів
Предмети »

Конспект уроку з креслення для 9 класу. Виконання та позначення перерізів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

2 урок 9 клас

Тема уроку: Виконання та позначення перерізів.

Методична ціль:

Навчити учнів виконувати,

позначати та креслити перерізи на валу та балці.

Навчальні задачі уроку: виконання та креслення перерізів.

Виховні задачі уроку: виховувати технічну точність та старанність.

Розвиваючи задачі уроку: розвивати просторове мислення учнів.

Тип уроку: комбінований.

Методи навчання:

  • фронтальне опитування;

  • повідомлення навчального матеріалу із застосуванням наочних засобів навчання;

  • виконання практичних завдань;

  • дидактична гра для формування знань, умінь, навичок.

Матеріально-технічне забезпечення уроку: плакати, мультимедійна дошка, підручник «Технічне креслення» Сидоренко В.К.

ХІД УРОКУ

1.Організаційна частина:

- перевірка наявності учнів;

- перевірка готовності учнів до уроку.

2.Повідомлення теми, цілей та задач уроку.

3.Актуалізація опорних знань і умінь учнів:

Проводиться шляхом фронтального опитування у формі мозкового штурму:

1. Що таке січна площина?

2. Яке зображення називають перерізом?

3.Для чого застосовують перерізи на кресленні?

4.Які бувають перерізи на кресленні за їх розміщенням?

4.Вивчення нового навчального матеріалу:

  • повідомлення навчального матеріалу із застосуванням наочних засобів навчання (вал накреслити на дошці, показувати позначення перерізів , виносні перерізи, умовності виконання перерізів)

1.Лінія перерізу.

2.Позначення перерізів на кресленні.

3.Правила виконання перерізів на прикладі вала (додаток 1)

4.Креслення перерізів на валу.

5.Деякі умовності виконання перерізів

6.Графічні позначення матеріалів у перерізах.

5.Формування умінь із застосування знань на практиці:

Креслення нових перерізів самостійно по карткам-завданням

6.Закріплення нового навчального матеріалу:

Інтерактивна гра: «Який переріз відповідає формі предмета?»

Учням роздати картки з виконаними перерізами. Слід визначити, який з перерізів відповідає формі предмета і правилам виконання перерізів (додаток2).

7.Підведення підсумків уроку.

8. Повідомлення домашнього завдання.

Виконати на форматі А4 вал з перерізами .

Додаток 1

Додаток 2

Опис документу:
Тема уроку: Виконання та позначення перерізів. Методична ціль: Навчити учнів виконувати, позначати та креслити перерізи на валу та балці. Навчальні задачі уроку: виконання та креслення перерізів. Виховні задачі уроку: виховувати технічну точність та старанність. Розвиваючи задачі уроку: розвивати просторове мислення учнів.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн
354 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти