і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Акція
Вебінарний безліміт
Заощаджуйте понад 5000грн

Замовляйте усі свідоцтва за вебінари (понад 90 вебінарів)

з 12 липня
до 25 липня
199грн
з 26 липня
до 15 серпня
299грн
з 16 серпня
до 31 серпня
399грн
Замовляйте «Вебінарний Безліміт» та отримуйте
місяць необмеженого доступу до 90 вебінарів
Предмети »

Конспект уроку з креслення для 9 класу. Умовності та спрощення на кресленнях.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок 9 клас

Тема уроку: Умовності та спрощення на кресленнях.

Мета уроку:

  • освітня: ознайомити учнів із умовностями та спрощеннями на складальних кресленнях;

  • виховна: виховання акуратності;

  • розвитку: логічного та аналітичного мислення, просторової уяви.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання та засоби навчання: підручники, наочність до теми «складальне креслення».

ХІД УРОКУ

1. Організаційна частина. (5.. хв)

1.1 Перевірка наявності учнів.

1.2 Перевірка готовності учнів до занять.

2. Формування нових знань. (15..хв; фр.)

2.1 Актуалізація опорних знань учнів.

Який порядок читання складальних креслень?

Які умовності та спрощення застосовуються при виконанні креслень окремих деталей?

2.2 Повідомлення теми та освітньої мети.

2.3 Перелік питань до розгляду.

Під час виконання складальних креслень зостосовують різні умовнос­ті та спрощення. Це необхідно для того, щоб зменшувати витрати часу на виконання креслень та зробити їх більш виразними і зрозумілими. Для правильного читання складальних креслень треба знати, які можуть бу­ти на них умовності та спрощення. Якщо на складальному кресленні є розрізи та перерізи, січні площини яких проходять уздовж осей болтів, шпильок, гвинтів, штифтів, непорожнистих валів, важелів, шпонок; то їх зображують нерозсіченими. Так само показують гайки, шайби і кульки.

Кріпильні різьбові деталі з'єднань показують спрощено — без фасок. Дозволяється не зображувати зазори між стерж­нем (наприклад, болта) і отвором у з'єднуваних деталях. Різьбу можна показувати на всій довжині болта чи шпильки.

Якщо виріз має кілька однакових рівномірно розміщених деталей на ньому то зображують тільки одну-дві з них, а решту показують умовно чи спрощено, записавши пов­ну їх кількість у специфікацію.

Дозволяється не зображувати на будь-якому з виглядів складального креслення окремі деталі, які заважають ро­зумінню будови інших деталей. Над таким зображенням складального креслення виконують напис про те, які де­талі виробу на ньому не показано.

Якщо вигляд, розріз чи переріз на складальному крес­ленні являє собою симетричне зображення, то показують тільки його половину чи трохи більше половини і проводять лінію обриву. Для симетричних зображень до­цільно застосовувати поєднання половини вигляду з поло­виною відповідного розрізу.

3. Закріплення знань. (15.хв)

4. Підведення підсумку заняття. (10.. хв)

5. Аналіз помилок. Оцінювання роботи учнів.

Опис документу:
Тема уроку: Умовності та спрощення на кресленнях. Мета уроку:  освітня: ознайомити учнів із умовностями та спрощеннями на складальних кресленнях;  виховна: виховання акуратності;  розвитку: логічного та аналітичного мислення, просторової уяви.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Малюк у світі економіки та фінансів»
Часнікова Олена Володимирівна
36 годин
590 грн
354 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти