Конспект уроку з гімнастики для учнів 2 класу

Опис документу:
Тема уроку: Кругове тренування. Ціль уроку: Урок спрямований на розвиток всіх груп м’язів. Задачи уроку: I. Освітні: 1. Закріплення різновидів танцювальних кроків. 2. Повторення стійки на лопатках. 3. Удосконалення лазіння по гімнастичній стінці. 4. Удосконалення перекидів уперед.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

План – конспект уроку

Для учнів 2 класу

Тема уроку: Кругове тренування.

Ціль уроку: Урок спрямований на розвиток всіх груп м’язів.

Задачи уроку:

  1. Освітні:

  1. Закріплення різновидів танцювальних кроків.

  2. Повторення стійки на лопатках.

  3. Удосконалення лазіння по гімнастичній стінці.

  4. Удосконалення перекидів уперед.

  1. Оздоровчі:

  1. Формування правильної постави.

  2. Розвиток координаційних здібностей і почуття рівноваги.

  3. Розвиток почуття ритму та такту.

  4. Укріплення опорно – рухового апарату.

  1. Виховні:

1) Формувати вміння проявляти дисциплінованність , упорне поставлення поставленної мети.

2) Формувати цінністні орієнтири на здоровий спосіб життя.

3) Виховувати цікавість до занять фізичної культури.

Дата проведення: 13 грудня 2016г

Місце проведення: спортивный зал Закотненської ЗОШ І-ІІ ступенів

Кількість учнів за списком: 11 чоловік

Обладнання та інвентар: комп’ютер, музичні записи, «шведська стінка»,гімнастичні мати,крейда.

Зміст уроку

Дозування

Орг..-методичні вказівки

І. Підготовча частина.

18хв.

1.Шикування.Повідомлення завдань уроку.

2.Організовуючі вправи:

-повороти правору,ліворуч,кругом, перешикування на місці в 2 та 3 шеренги.

3.Повільний біг.

4.Різновиди ходьби:

-на носках,руки в гору;

-на п’ятах,руки за голову;

-напівприсяді,руки в сторони;

-гострий крок, руки на пояс;

-високий крок;

-схресний крок;

-вальсовий крок;

-перемінний крок;

-крок польки;

-звичайна ходьба,з упорядкуванням дихання.

5.Перешикування в колону по одному. Виконання стрибків на двох ногах, на одній, самостійно та групою.

6.Перешикування в 2 шеренги. ЗРВ на місці.

7. «Дитяча дискотека».

1хв.

2хв.

2хв.

4хв.

1хв.

5хв.

3хв.

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів. Самопочуття. Фронтально. Чіткість повороту на п’ятці й носку.

В колону по одному.Тримати дистанцію.Чіткість виконання команд.

Виконання танка «Ленка-єдка».Груповий метод.

Виконання розвивальних вправ під музичний супровід.

Виконаня різних рухів, під збірку різних мелодій. На розвиток творчої уяви дітей.

ІІ.Основна частина

20хв.

1.Перехід та шикування біля гімнастичної драбини.

2.Бесіда: «Правила поведінки під час пожежі».

3.Відпрацювання техніки та навиків лазіння та перелізання по «шведській стінці».

4.Перехід на гімнастичні мати.

5.Виконання вправ на розвиток гнучкості.

6.Виконання акробатичних вправ:

- «міст»;

-стійка на лопатках;

- «коробочка»;

-перекид уперед.

7.Рухлива гра «На прогулянку!».

30с.

2хв.

3хв.

30с.

2хв.

8хв.

4хв.

В шеренгу.Фронтально.

Діференційований підхід до учнів.Виконання вправи на висоті зручної для учня.

Нахили вперед з положення сидячи ноги нарізно, ноги разом.

Виконання вправ зі страховкою вчителя.

Розподілити на дві групи.

Намалювати в одній частині зала кола на полу ,на одне менше ніж дітей. По команді «На прогулянку!», діти перебігають в іншу частину зала та граються там. По команді «Дощ!», діти повинні вернутися назад і зайняти свій «будиночок». Той учень якому не хвате «хатинки» виконує покарання.(наприклад:присідання на місці, віджимання від підлоги, вистрибування з упору присівши,тощо).

ІІІ.Заключна частина.

2хв.

1.Шикування.

2.Вправи на відновлення дихання.

3.Підсумки уроку.

4.Перехід до класу.

30с.

30с.

30с.

В шеренгу.

Наголосити на основних моментах уроку.

В колону по одному.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
4
міс.
0
2
дн.
0
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!