• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Геометрія
  • Конспект уроку з геометрії 8 клас на тему "Розв"язування вправ" (вписані та центральні кути, вписані та описані чотирикутники, застосування теореми Фалеса,)

Конспект уроку з геометрії 8 клас на тему "Розв"язування вправ" (вписані та центральні кути, вписані та описані чотирикутники, застосування теореми Фалеса,)

Опис документу:
Мета уроку: формувати вміння розв’язувати задачі на вписані та центральні кути, вписані та описані чотирикутники, застосування теореми Фалеса, поняття та властивості середньої лінії трикутника розвивати пам’ять, логічне мисленнння учнів, формувати вміння аналізувати інформацію. виховувати дисциплінованість, самостійність, відповідальність за результати своєї роботи.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ТемаРозв’язування вправ

Мета уроку: формувати вміння розв’язувати задачі на вписані та центральні кути, вписані та описані чотирикутники, застосування теореми Фалеса, поняття та властивості середньої лінії трикутника розвивати пам’ять, логічне мисленнння учнів, формувати вміння аналізувати інформацію. виховувати дисциплінованість, самостійність, відповідальність за результати своєї роботи.

Тип уроку: комбінований

Обладнання : набір демонстраційного креслярського приладдя, підручник, роздавальний матеріал, підручник

Хід уроку

  1. Організаційний момент

  2. Перевірка домашнього завдання

  3. Формулювання теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності

Отже, як ви могли вже зрозуміти, основна наша задача сьогодні нагадати основні поняття з теми, вдосконалити свої навички розв’язування задач,

І V Актуалізація опорних знань

Фронтальне опитування:

  1. Сформулюйте означення:

  1. Дуги кола,

  2. Вписаного кута,

  3. Центрального кута,

  4. Вписаного чотирикутника,

  5. Описаного чотирикутника,

  6. Пропорційних відрізків (теореми Фалеса),

  7. Середньої лінії трикутника,

  8. Середньої лінії трапеції.

  1. Сформулюйте властивості:

  1. Вписаних та центральних кутів,

  2. Вписаних та описаних чотирикутників,

  3. Середньої лінії трикутника та трапеції.

V формування вмінь та навичок

  1. Колективне розв’язування задач

VI. Підсумки уроку.

Тестова робота із взаємоперевіркою.

Тестові завдання

І варіант ІІ варіант

1. Центральний кут у колі дорівнює

1200 1600.

Тоді градусна міра відповідного вписаного кута становить:

А

Б

В

Г

800

1600

1200

600

  1. Основа рівнобедреного трикутника дорівнює

18см 22см

Чому дорівнює середня лінія, паралельна цій основі?

А

Б

В

Г

18см

11см

9см

22см

  1. Два послідовні кути вписаного чотирикутника дорівнюють

800 і 1200 600 і 1000.

Знайти два інші кути.

А

Б

В

Г

1200 і 800

1400 і 400

1200 і 600

1000 і 600

  1. Чи правильно, що

Навколо кожної трапеції Навколо кожного прямокутника

можна описати коло? можна описати коло?

А

Б

В

так

ні

неможливо визначити

  1. Три послідовні сторони описаного чотирикутника дорівнюють

2см; 3см; 4см 3см; 4см; 5см

Знайдіть четверту сторону.

А

Б

В

Г

2см

3см

4см

5см

6. Основи трапеції дорівнюють

5см і 7см 7см і 9см

Чому дорівнює довжина середньої лінії?

А

Б

В

Г

6см

7см

8см

9см

7. Вписаний кут становить

700 500

Знайдіть величину відповідного центрального кута.

А

Б

В

Г

250

1000

350

1400

8. Знайти периметр трикутника, якщо його середні лінії дорівнюють:

4см; 5см; 6см 5см; 6см; 7см.

А

Б

В

Г

15см

30см

36см

18см

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

Завдання:

1) Плоский кут із вершиною в центрі кола називається

(Центральним)

2) Чотирикутник називається … навколо кола, якщо всі його сторони дотикаються до цього кола

(Описаним)

3) Ім’я вченого, який довів теорему про паралельні прямі, які перетинають сторони кута

(Фалес)

4) Середня лінія трикутника паралельна одній з його сторін і дорівнює цієї сторони

(Половині)

5) Вписаний кут вимірюється половиною …., на яку він спирається

(Дуги)

6) Чотирикутник, у якого дві сторони паралельні, а дві інші не паралельні

(Трапеція)

7) Вписані кути що спираються на одну дугу, …

(Рівні)

8) Якщо ви все виконали, то ви...

(Молодці)

VІІДомашнє завдання

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток і саморозвиток професійної креативності вчителя »
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.