КОНСПЕКТ УРОКУ З ФІЗКУЛЬТУРИ ДЛЯ УЧНІВ 7 КЛАСУ. Модуль баскетбол.

Фізична культура

Для кого: 7 Клас

18.10.2021

44

1

0

Опис документу:

Мета: навчання навикам володіння елементами техніки гри в баскетбол.

Завдання уроку:

  1. Повторити техніку ведення м’яча.

  2. Кидки м’яча однією рукою зверху, навчальна гра.

  3. Сприяти розвитку спритності засобами естафет.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

КОНСПЕКТ УРОКУ З ФІЗКУЛЬТУРИ ДЛЯ УЧНІВ 7 КЛАСУ

Модуль: баскетбол.

Мета: навчання навикам володіння елементами техніки гри в баскетбол.

Завдання уроку:

  1. Повторити техніку ведення м’яча.

  2. Кидки м’яча однією рукою зверху, навчальна гра.

  3. Сприяти розвитку спритності засобами естафет.

Тип уроку: навчальний.

Вид уроку: урок-тренування.

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар: баскетбольні м`ячі, фішки, свисток.

Тривалість уроку: 45хв.

п/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

Підготовча частина уроку( 12хв.)

1.

Шикування учнів.

15с

в одну шеренгу

2.

Повідомлення завдань уроку.

30с

фронтальний метод

3.

Стройові вправи:

- повороти наліво, направо, кругом.

Вимірювання ЧСС.

30с


10с

фронтальний метод

4.

ЗРВ:

а) в русі.

5хв

одночасний спосіб виконання


Ходьба.

- на носках, руки на пояс;

  • на п`ятках, руки за голову;

  • з перекатом з п`ятки на носок, руки за спиною;

  • випадами вперед з поворотом тулуба вправо, вліво;

  • в півприсіді, руки вперед;

  • в присіді, руки на коліна;

  • звичайна.


в колону по одному


Біг.

  • повільний;

  • приставним кроком правим боком, руки в захисній стійці баскетболіста;

  • приставним кроком лівим боком, руки в захисній стійці баскетболіста;

  • схресним кроком правим боком, руки зігнути в ліктях;

  • схресним кроком лівим боком, руки зігнуті в ліктях;

  • з підскоками;

  • з діставанням баскетбольної сітки.

Стрибки.

  • на правій, з просуванням вперед;

  • на лівій, з просуванням вперед;

  • на двох.

Вимірювання ЧСС.






















10с

в колону по одному

5.

Теоретичні відомості.

В грудні 1891 року Джеймс Нейсміт прив`язав дві корзини з-під персиків до поручнів балкона спортивного залу і, розділивши вісімнадцяти студентів на дві команди, запропонував їм гру, значення якої зводилося до того, щоб закинути більшу кількість м`ячів в корзину суперників.

45с

фронтальний метод


б) ЗРВ на місці.

5хв

одночасний спосіб виконання


1. В.п. , стійка ноги нарізно, руки на пояс

- кругові оберти головою вправо

- кругові оберти головою вліво.

2. В.п. теж.

- нахили голови вправо, вліво, вперед, назад.

3. В.п. стійка ноги нарізно, права рука на пояс, ліва вгору.

1-2 – нахил тулуба вправо;

3-4 – нахил тулуба вліво.

4. В. п. , широка стійка, руки на пояс.

1- руки вгору, прогнутися назад;

2-3 - нахил тулуба вперед, доторкнутися кінчиками пальців до підлоги;

4- в.п.

5. В.п. упор присівши на правій, ліва в сторону.

1- перекат на ліву, права в сторону;

2- в.п.

6. В. п. стійка ноги нарізно, руки вперед в сторони.

1- мах правою ногою до лівої руки;

2- мах лівої до правої;

3-4 – теж.

7. В.п. о.с.

1-4 – стрибки на правій;

5-8 – стрибки на лівій.

8. В.п. теж.

1-3 – стрибки на двох ногах;

4 – з поворотом тулуба на 180`.



Основна частина уроку (30хв)

1.

Передача м`яча двома руками від грудей(на місці).

- ведення м`яча на відстані 15м правою рукою;

- ведення м`яча на відстані 15м лівою рукою;

- ведення м`яча навпереміну правою лівою рукою з обведенням перешкод.

10хв

почерговий спосіб виконання

2.

Передача м`яча двома руками від грудей (в русі).

- передачі м`яча з просуванням вперед;

- вправа «вісімка».

7хв

груповий метод

3.

Кидок м`яча в корзину однією рукою зверху.

- з правої сторони щита

- з лівої сторони щита

- з центру.

9хв

груповий метод

звернути увагу на роботу ніг


4.

Естафети.

1.Ведення м`яча з прискоренням.

Правила естафети: обвести фішки і передати естафету наступному. Хто швидше виконає завдання, той перемагає в естафеті.

2. Ведення м`яча і кидок в корзину.

Правила естафети: по команді учасники ведуть баскетбольний м`яч, потім закидають в корзину(на кидок дається одна спроба). Команда яка в загальному набрала більшу кількість очок, та виграє.

Навчально-тренувальна гра з залученням учнів до суддівства.

4хв

змагальний метод

Заключна частина уроку(3хв)

1.

Шикування учнів. Підведення підсумків уроку.

1хв

в одну шеренгу, фронтальний метод

2.

Виставлення оцінок.

1хв

індивідуальний метод

3.

Домашнє завдання: вправи для розвитку черевного пресу: в положенні лежачи на спині умовно писати цифри від одного до десяти.

30с


4.

Організований вихід із залу.

30с

в колону по одному


Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили