і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь

Конспект уроку з фізичної культури у 2 класі

Передплата на журнал
Бібліотека
матеріалів

Конспект уроку

з фізичної культури

у 2 класі

Конспект уроку з фізичної культури у 2 класі

Дата проведення: ________________

Завдання:

1. Вчити виконувати вправи з рівноваги.

2. Сприяти розвитку спритності, гнучкості, координації.

3. Виховувати в дітей потребу до самостійних занять фізичними вправами, почуття колективізму, морально-вольові якості.

Місце проведення:________________

Інвентар і обладнання: гімнастичні лави, набивні м’ячі, прапорці, канат для перетягування, магнітофон з аудіо-записами.

Частина заняття

Зміст роботи

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина

  1. Шикування дітей в колону по одному.

  1. Привітання, перекличка, повідомлення завдань уроку, перевірка готовності учнів. Інструктаж з ОБЖД.

  1. Стройові вправи:

повороти на місці:

  • «ліво-руч!»

  • «право-руч!»

  • «кру-гом!»

  • «стрибком-кругом!»

  1. Ходьба та її різновиди:

  • звичайна;

  • на носках;

  • руки за голову;

  • навприсядки;

  • на п’ятках;

  • стрибками.

  1. Біг у повільному темпі.

  1. Ходьба на відновлення дихання.

  1. Переміщення в три шеренги.

1-2 '

2-3 '

1-2 '

15-20 м.

1-2 '

20-30 ''

10 ''

Звернути увагу на форму.

Чітке повідомлення завдань уроку. Виправляти помилки, звернути увагу на поставу і дихання.

Звернути увагу на чіткість рухів.

Різноманітне положення стопи і рук. Дистанція 2 кроки. Слідкувати за поставою.

Повільно змійкою, між гімнастичними лавами.

Самостійно.

«На ліво по 3 – руш!»

Загально-розвиваючі вправи

  1. В.п. – стійка, ноги нарізно, руки в сторони:

  • нахил голови вліво;

  • нахил голови вправо;

  • нахил голови вперед;

  • нахил голови назад.

  1. В.п. – стійка ноги нарізно.

  • руки в сторони;

  • руки вперед;

  • руки вгору;

  • руки через сторони у вихідне положення.

  1. В.п. – стійка ноги нарізно, руки вгору.

  • 1-3 – пружинисті нахили тулуба вліво.

  • 4 – в.п.

  • 5-7 – пружинисті нахили тулуба вправо.

  • 8 – в.п.

  1. В.п. – ноги нарізно

  • нахил уперед, руки в сторони (видих);

  • в.п. – (вдих);

  • нахил уперед, руки в сторони (видих);

  • в.п. – (вдих).

  1. В.п. – ноги нарізно

  • 1-3 – пружинні присідання на носках, руки вперед.

  • 4 – в.п.

  1. В.п. – права рука в горі кість в кулак.

  • 1-2 зміна положень рук.

  1. В.п. – ноги нарізно, руки до плечей в сторони.

  • 1-4 – колові оберти вперед.

  • 5-8 – колові оберти назад.

  1. В.п. ноги разом руки на поясі.

  • 1-4 – стрибки на правій.

  • 5-8 – стрибки на лівій.

  1. Вимір ЧСС.

4-5 р.

8-10 р.

6-8 р.

5-6 р.

6-8 р.

10-12 р.

6-8 р.

6-8 р.

10 ''

Темп виконання середній.

Темп виконання середній.

вдих,

видих,

вдих,

видих.

Темп виконання середній.

Нахиляючись, ноги не згинати, темп виконання середній.

«Нижче нахил!»

«Ноги в колінах не згинать!»

Темп виконання середній.

Руки прямі.

Виконувати з макси-мальною амплітудою.

Стрибки виконувати на передній частині стопи.

Пульс вимірюється на променевій артерії. Стежити за тим щоб всі діти правильно вимірювали пульс.

Основна частина

  1. Перешикування в колону.

  1. Рівновага (гімнастична лава, низька колода):

  • ходьба по гімнастичній лаві;

  • стійка впоперек і вздовж;

  • переступання набивних м’ячів;

  • ходьба приставним кроком;

  • опускання на лаві в упор присівши і вставання.

  1. Профілактика плоскостопості:

  • ходьба по канату, що лежить на підлозі.

  1. Перелізання через перешкоду.

  • перелізання через перешкоду;

  • підлізання під неї.

  1. Лазіння по г/стінці різними способами та по похилій г/лаві в упорі присівши.

  • лазіння по г/стінці різними способами;

  • лазіння по похилій г/лаві в упорі присівши.

  1. Рухлива гра «Другий зайвий».

2-3 '

5 '

5 '

10 '

10 '

5 '

На ліво. З права в обхід на ліво в колону по 1 руш.

Фронтально-потоковий метод організації діяльності.

Середній темп виконання. Прямий тулуб.

Чітке пояснення завдання.

Чітке пояснення.

Ігровий метод організації діяльності.

Всі учні стоять у колі, обличчям до центру. За колом двоє ведучих: один тікає, другий доганяє, той хто тікає, стає спереду одного з гравців. Тепер тікає гравець, який опинився ззаду. Якщо ведучий догнав втікача, то вони міняються ролями.

Заключна частина

1. Шикування дітей в одну колону.

2. Ходьба.

3. Вправи на відновлення дихання.

4. Підсумок уроку.

5. Організований вихід з уроку.

1-2 '

15-20 м.

1-2 '

1 '

В повільному темпі.

Відзначити активних дітей.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • Додано
    25.02.2018
  • Розділ
    Фізична культура
  • Клас
    2 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    3927
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер материала
    CH041357
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти