Конспект уроку з фізичної культури 8 клас

Фізична культура

Для кого: 8 Клас

11.04.2021

96

0

1

Опис документу:
Конспект уроку фізичної культури для 8 класу "Елементи спортивних ігор". Завдання уроку: 1.Сприяти розширенню функціональних можливостей організму дитини через цілеспрямований розвиток основних фізичних якостей і природних здібностей. 2.Сприяти розширенню рухового досвіду, вдосконаленню навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності. 3.Формування навичок самостійних занять фізичними вправами, стійкий інтерес до занять фізичною культурою
Перегляд
матеріалу
Отримати код

План – конспект уроку

фізичної культури для учнів 8-Акласу

Тема уроку «О.Ф.П. та С.Ф.П. баскетболіста».

Завдання уроку:

  1. Сприяти розширенню функціональних можливостей організму дитини через цілеспрямований розвиток основних фізичних якостей і природних здібностей.

  2. Сприяти розширенню рухового досвіду, вдосконаленню навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності.

  3. Формування навичок самостійних занять фізичними вправами, стійкий інтерес до занять фізичною культурою.

Інвентар: секундомір, баскетбольні м’ячі, набивні м’ячі, бар’єри, гімнастичний ослін, фішки, бігова драбина, мотузки, «вортекси», обручи, картки з завданням, «спортивний алфавіт».

Види завдань учням

Час

Організаційно – методичні вказівки

I підгрупа з високим рівнем фізичної підготовленості

II підгрупа з достатнім рівнем фізичної підготовленості

Методичні особливості

Регулювання навантаження

Методичні особливості

Регулювання навантаження

Підготовча частина 10-12 хв.

Орг

момент

2-3хв

Учні шикуються в об’єднані групи по рівню фізичної підготовленості. Вчитель обирає тренерів з кожної групи, які будуть проводить «Спортивне тренування». Тренерам було дано домашнє завдання: обрати назву групи та девіз, під яким вони будуть сьогодні працювати. Також з урахуванням рівня фізичної підготовленості скласти комплекс З.Р.В. з пропонованого інвентарю. Присутнім гостям вчитель пропонує анкету, яку впродовж всього уроку вони повинні заповнити (таблиця успіху по 5 бальній системі оцінювання). (Картка №1).

ЧСС 80 – 100 уд/хв

1-2 хв

2.Самооцінка учнями свого стану, інструктаж з техніки безпеки, вимір показників ЧСС в положенні сидячи після нетривалого спокою. Розмова про здоров’є. Мотивація.

ЧСС 80 – 100 уд/хв

Дихальні вправи

1 хв.

Активізація серцево-судинної та дихальної систем

1. Вдих – пауза – видих – пауза;

2. Руки до гори – вдих – пауза, повільний нахил – видих – пауза.

Зал об’єднано на дві частини. У кожній підгрупи своє розміщення в спортивному залі.

Розминка «Обмін досвідом».

«Пропонуй вправи з своїм інвентарем»

4 – 5 хв

1.I група «Яструби» виконує вправи з гантелями. Комплекс вправ виконується за тренером. (Картка №2).

Комплекс вправ виконується під музичний супровід. Кожна вправа виконується 8-10 разів

1.II група «Білки» виконує вправи з хв.льному м’ячем. Комплекс вправ виконується за тренером.

(Картка №3).

Комплекс вправ виконується під музичний супровід. Кожна вправа виконується 8-10 разів

Вимір показників ЧСС

Основна частина 30 -33 хв.

Учні залишаються працювати в своїх підгрупах. Перед кожною вправою пропонується інвентар, за допомогою якого треба виконати вправу і записати її до картки.

«Вчимося граючи»

4-5хв

5-6 хв.

5-6 хв.

6-8 хв

1.«Силачи».

Вправи з набивнимим м’ячами:

* від грудей двома руками;

* двома руками із-за голови;

* однією від плеча;

* те саме, але ловить партнер.

2. «Стрибунці»

* Ходьба та стрибки через бар’єри з передачею м’яча.

* Стрибок в глибину з ослону з наступним перестрибуванням набивних м’ячів, кидок в корзину.

4.»Спритний м’яч”.

*Ведіння, настрибування на гімнастичний мостик догори, стрибок у глибину. Кидок в корзину.

* Передача м’яча в русі в тройках.

ЧСС – 130 – 140 уд/хв..

ЧСС – 140-150уд/хв..

ЧСС-140-150 уд/хв..

ЧСС-140-150 уд/хв..

1.Вправи з баскетбольними мячами.

Передачи мяча в парах та колонах:

* двома руками від грудей + двома руками від грудей з відскоком від підлоги (спочатку , той хто віддав передачу стає позаду,потім перебігає у другу колону;

* однією від плеча.

2. «Стрибунці»

* Передача мяча тренеру двома руками від грудей, стрибки через мотузки на двох догори, зловити мяч, кидок в корзину.

*Те саме, але крім стрибків, швидкий біг.

4. «Спритний м’яч”.

* Ведіння мяча в парах: перший виконує ведіння, другий іде позаду на відстані 1-2 м. Перший виконує передачу назад, другий принімає, подвійний крок, кидок в корзину. Підбір м’яча, добивання

ЧСС –130 – 140 уд/хв..

ЧСС-140-150уд/хв..

*Ведіння м’яча одночасно двома руками.

* Ведіння з вибиванням м яча у сопреника.

ЧСС 150-160уд/хв..

* Передачі мяча в русі в парах.

* Ведіння мяча с зоровим сигналом.

ЧСС 140-150уд/хв..

«Мозковий штурм»

Повідомлення вчителя про наступний вид діяльності.

Виконується в командах.

5 хв

Кожна група учнів отримує картку з завданням, також отримують картки з відповідями. Треба знайти правильну відповідь і закрити «віконце» з питанням.

На складання «доміно» відводиться хвилина.

ЧСС 130-140 уд/хв

Естафета

«Метни влучно».

3хв

Кожна група об’єднана в дві підгрупи. Команди розташовані на одній стороні залу. Вгорі натянута мотузка. На іншій стороні залу розташовані фішки двох кольорів (жовтого та помаранчевого). По сигналу вчителя учні повинні метнути «вортекси» через мотузку на точність своєму партнеру, виконати ривок та принести «вортекс» іншому учню.

ЧСС 130-140 уд/хв

«Інтелектуальний фітнес»

Утворення хв.льному фігури з інвентарю та силами учнів

5хв

«Спортивний алфавіт і гімнастична геометрія».

Учні об’єднані в двух шеренгах. Перед кожною шеренгою лежить скакалка. Тренер показує намальовану фігуру одній команді, учні за допомогою спортивного алфавіту показують назву фігури іншій команді. Завдання команди прочитати назву фігури, виложити за допомогою скакалки, та своїми силами.

110-120уд/хв..

Заключна частина 2-3 хв.

Орг.

Момент

2-3 хв

Підведення підсумків уроку. Оголошення оцінок. Самооцінка учнями власного самопочуття. Оцінка роботи тренерів. Що нового пізнали на уроці? На що більше звернути уваги в роботі на цьому «модулі»? Побажання на наступне заняття. Домашнє завдання.

ЧСС до 100 уд/хв...

Картка №1

Група «Яструби»

Інвентар, за допомогою якого можливо виконувати ці вправи

  1. Набивні м’ячі.

  2. Бар’єри, ослін, баскетбольні м’ячі.

  3. Гімнастичний мостик.

  4. Баскетбольний м’яч.

Дайте відповідь

Як ви вважаєте, які якості розвиваються

під час виконання вправи?

  1. Вправи з набивними м’ячами ______________________

  2. Вправи з барєрами та гімнастичним ослоном _____________________

  3. Вправи з баскетбольним мячем ____________________

  4. Метання «вортекса» на точність ___________________

Картка №2

Група «Білки».

Інвентар, за допомогою якого можливо виконувати ці вправи

  1. Баскетбольні м’ячі.

  2. «Швидка драбина», баскетбольні м’ячі.

  3. Баскетбольний м’яч.

Дайте відповідь.

Як ви вважаєте, які якості розвиваються

під час виконання вправи?

  1. Передачі мяча в парах, колонах _____________________

  2. Швидкі стрибки та швидкий біг з передачею мяча______________________________

  3. Вправи з баскетбольним мячем_______________________

  4. Метання «вортекса» на точність ___________________

Анкета

«Оціни наші зусилля»

Оцініть роботу учнів 8-А класу по 5- бальній системі.

Група «Яструби»

1. Розминка________________________

2.Передачі мяча в парах і колонах_____________

3. Стрибки і біг через «швидку драбину» з передачою мяча____________

4. Серія вправ з баскетбольним мячем___________

5. Доміно «Теоретичні знання модуля «Баскетбол»__________

6. Естафета________________

7.Спортивний алфавіт та гімнастична геометрія____________

8. Підготовка тренера_______________

Група «Білки».

1. Розминка________________________

2.Передачі набивного мяча в парах _____________

3. Вправи з барєрами____________

4. Серія вправс баскетбольним мячем___________

5. Доміно «Олімпійці України»__________

6. Естафета.________________

7.Спортивный алфавіт та гімнастична геометрія____________

8. Підготовка тренера_______________

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця