Конспект уроку з Я досліджую світ " Я і моя Батьківщина" 1 клас НУШ

Опис документу:
Учні зможуть розширити знання про Україну – свою Батьківщину, про усвідомлення своєї приналежності до України; поглибити знання про столицю України, про річки, моря, гори своєї Батьківщини , про народні символи України ; розвивати інтерес до історичного минулого нашого народу. Урок сприяє розвитку спостережливості, мислення, уяви, пам’яті , активності; виховувати громадянські почуття , інтерес до пізнання багатої історії держави, любов до рідного краю.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Я досліджую світ

Тема: «Я і моя Батьківщина»

Мета: формувати компетентності: вміння вчитися – самоорганізовуватися до навчальної діяльності у взаємодії з іншими учасниками навчально – виховного процесу; пригадувати необхідні знання і способи дій для виконання завдань; соціальна – продуктивно співпрацювати в парах , грувах, проявляти ініціативу; загальнокультурна – ефективно застосовувати навички мовлення та норми мовної культури під час спілкування; здоров’язбережувальна – вчитися слухати інформацію; предметна - розширити знання учнів про Україну – свою Батьківщину, про усвідомлення своєї приналежності до України; поглибити знання про столицю України, про річки, моря, гори своєї Батьківщини , про народні символи України ; розвивати інтерес до історичного минулого нашого народу; сприяти розвитку спостережливості, мислення, уяви, пам’яті , активності; виховувати громадянські почуття , інтерес до пізнання багатої історії держави, любов до рідного краю. Досліджувати медіа.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Доброго ранку, рідний наш дім!

Доброго ранку, діткам усім!

Доброго ранку, сонечко ясне!

Доброго ранку, школо прекрасна!

Вправо – вліво поверніться,

Одне одному всміхніться!

Слайд 3

Входження в картину ( « Яка стежинка найкраща?»).

- Що відбувається на картині? Як ви це зрозуміли?

- Що відчуває лелека? Чому ви так думаєте?

- Де б ви були на цій картині? Чому саме там?

3. Проблемне питання.

Учитель. Перш, ніж повідомити вам тему уроку, я поставлю перед вами таке запитання: чому птахи щораз повертаються назад, долаючи нелегкий шлях ?

Учитель. Завітав до нас Лелека, який летів з далеких країв, аж з Африки.

  • Лелеко! Лелеко! Яка стежка найкраща?

Лелека подивився на всіх, лагідно посміхнувся і відповів.

  • Найкраща стежка додому. До рідного краю!

Учитель. Так, дійсно, найкраща стежка додому.

Слайд 4 Відео https://www.youtube.com/watch?v=MXvoCjWJzms

Надія і Софія Стельмахи - Рідна серцю Україна

1. Метод «Мікрофон».

- Про яку землю співали діти?

- Діти, що означає слово БАТЬКІВЩИНА для вас? (Ліс, річка і верба, пшеничне поле і блакитне небо, хліб на рушнику, мій дім, моя сім’я, український віночок, квіти у лузі, калина, українці.)

Де б ви не жили — у великих містах чи маленьких селах — кожен з вас любить свій дім, свою вулицю, свій край. Це місця вашого дитинства, ваша мала Батьківщина

ІI. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми та мети уроку

Напевне, ви вже здогадалися, що на уроці ми будемо говорити про те місце, де ми народилися, де ми живемо, яке ми дуже любимо. Наш урок присвячений нашій рідній землі, її історії, символам, найбільшим містам. Ми повторимо вивчене раніше і розширимо свої знання про нашу країну. І буде урок незвичайний.

  1. Слово учителя

  1. Робота з картою та таблицею очікувань.

  • Погляньте на дошку.

  • Що ви бачите?

  • Так, це карта нашої Батьківщини. На партах у вас знаходиться така ж. Роздивіться уважно її та напишіть на стікерах, що вам вже відомо про нашу рідну землю. Розмістіть стікери у таблиці.

    Що я знаю

    Що дізнався

    Що ще хочу дізнатися

  • Якщо я скажу, що слово батько та Батьківщина родичі ви погодитеся зі мною?

  • Яку назву має наша Батьківщина?

Завдання слайду №8

  • Розташуйте букви в порядку зростання цифр і складіть з них слово.
    Звуковий аналіз слова Україна ( на планшетах та на дошці)

Слайд №9

  • З якої букви написане слово Україна?

  • Які правила написання великої букви ви вже знаєте?

Написання слова Україна

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА ( «Тільки в нас на Україні» Н. Май)

IIІ. Робота над темою уроку. Слайд № 10 - 18

  1. ГРА З ЛЕГО «ПОБУДУЙ БАШТУ» СИМВОЛИ УКРАЇНИ.

  • Треба збудувати башту зі слів-символів нашої Батьківщини.

  • Молодці, діти, добре впоралися із завданням.

  1. Формування груп «Калинка», «Соняшник», «Барвінок».

  • Для подальшої роботи нам треба об’єднатися в групи за кольорами стікерів, які ви оберете ( червоні, жовті, блакитні)

  • У мережі Інтернет я спілкуюся з Томом і Джейн з далекої Америки. Вони часто подорожують, але ніколи не були в Україні. Вони просили розповість про нашу Батьківщину.

  • Слайд 19 Карта світу

  • А може хтось з вас знає, як буде англійською Україна?

  • Молодці!

  1. Робота з танграмом

  • На якому виді транспорту наші гості можуть дістатися з далекої Америки?

  • Побудуйте його з танграму. (Виставка робіт. Повідомлення про І. Сікорського, літак «Мрію»).

  • Молдці, які чудові роботи!

  1. Робота в групах. Досліджуємо мадіа. Створення реклами.

https://www.youtube.com/watch?v=T-JkhiVc0dw Sandora / сок Сандора /реклама сока Сандора / апельсиновый фреш

  • Що ви щойно побачили?

  • Чому ви так думаєте?

  • Навіщо реклама?

  • Ваше завдання прорекламувати Україну так, щоб нашим друзям неодмінно захотілося побувати в Україні.

  • Ви отримуєте рекламні матеріали, порадьтеся в групі, як краще їх застосувати. ( На аркушах надруковані речення до яких діти підбирають фото, картинки)

Слайд № 21

  • 1 ГРУПА «КАЛИНКА»

В Україні ви побачите…

  • 2 ГРУПА «СОНЯШНИК»

Тільки в Україні ви скуштуєте…

  • 3 ГРУПА «БАРВІНОК»

Вас зачарують…

ВЧИТЕЛЬ

Та головна цінність Українипрацьовитий, гостинний народ. Серед українців багато талановитих художників і скульпторів, письменників і спортсменів, архітекторів, науковців. Усі вони прославляють і збагачують нашу державу.

IV. Закріплення вивченого.

  1. Складання віршика «Батьківщина» з інтерактивного додатку

« Розумники»

V. Підсумок уроку.

СЛАЙД № 27

-Діти, чи задоволені ви уроком?

-Який у вас настрій . Покажіть.

-Можливо у когось виникли якісь труднощі, запитання?

- Оцініть свою роботу за допомогою цеглинок лего.

  1. Інтерактивна вправа "Незакінчене речення" Слайд 28

"На цьому уроці я дізнався(лася)....."

"Цей урок мене навчив ....."

"Я впевнений(а), що після цього уроку...."

«На сьогоднішньому уроці найважливішим відкриттям для мене було....»

  1. Щоденник вражень Слайд 30

  • Зараз ми повернемося до нашої таблички очікувань. Ви напишете про що б ще хотіли дізнатися з даної теми.

  • Щоб я подарував на згадку про Україну?

  • Де я неодмінно хочу побувати в Україні?

Дякую за роботу!

ДОДАТОК

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Мовленнєва майстерність педагога Нової української школи. Вербальний і невербальний імідж»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.