Конспект уроку "Використання вбудованих функцій"

Опис документу:
Мета: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити учнів користуватися елементарими формулами; розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку; виховувати інтерес до вивчення інформатики. Автор - Цупа В.В.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Використання вбудованих функцій.

Мета:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити учнів користуватися елементарими формулами;

  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;

  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Microsoft Office Excel

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

  1. Що таке формула в Excel? Що може містисти така формула?

  2. Що називається функцією?

  3. У чому суть модифікацій формул під час копіювання?

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодні ми навчимося скорочувати записи наших формул використавши функції.

IV. Вивчення нового матеріалу

Категорія

Функція

Приклад

Математичні

Сумм() – сумування чисел діапазону

=СУММ(В3:В13)

Статистичні

СРЗНАЧ() – знаходження середнього значення серед діапазону чисел

=СРЗНАЧ(В3:В13)

МИН() – знаходження мінімального значення серед діапазону чисел

=МИН(В3:В13)

МАКС() – знаходження максимального значення серед діапазону чисел

=МАКС(В3:В13)

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

V. Фізкультхвилинка

VІ. Усвідомлення набутих знань

VII. Формування вмінь та навичок

Практичне завдання

Створити таблицю за зразком – пусті комірки розрахувати формулами

Результат

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIII. Підбиття підсумків уроку

  1. Які категорії функцій ми сьогодні вивчили?

  2. Що означає функція СУММ(А2:В4)?

  3. Що таке аргумент функції?

ІХ. Домашнє завдання

Опрацювати параграф 4.5 та підготуватись до практичної роботи

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Селф-коучинг (самонаставництво) як технологія професійного розвитку педагога Нової української школи»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.