Конспект уроку "Розв'язування задач"

Фізика

18.03.2021

95

0

2

Для кого: 7 Клас
Опис документу:
Даний урок є дев'ятим при вивченні теми "Механічна робота та енергія". Під час уроку продовжуємо формувати предметні компетентності: сутності енергії, закону збереженя енергії , перетворення одного виду енергії в інший. Під час розв'язування задач розвивається вміння встановлювати причинно-наслідкові зв'язки, вміння систематизувати та узагальнювати
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок № 9

Тема уроку «Розвязування задач».

Мета уроку:

  • продовжити формувати предметні компетентності: розуміння сутності закону збереження енергії, перетворення одного виду енергії в інший та зв'язок закону збереження енергії та виконання механічної роботи;

  • розвивати логічне та абстрактне мислення, вміння аналізувати, узагальнювати та систематизувати, встановлювати логічні зв’язки, робити висновки;

  • виховувати настирність цілеспрямованість, відповідальне ставлення до навчання, раціонального споживача;

  • розвивати мовленнєву та комунікативну компетентність: культуру мовлення , спілкування.

Х І Д У Р О К У:

І. Актуалізація опорних знань:

А) Виконання тестового завдання.

Б) Прийом: Ти мені, я тобі.

Учні ставлять запитання один одному. В разі неправильної або неповної відповіді учні доповнюють, або коригують відповідь.

( Запитання учні підготували завчасно. Можливі відео-запитання).

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми та мети уроку.

ІІІ. Формування вміння застосовувати знання при розвязуванні задач.

Прийом «Досліджую та міркую»

Робота в групах над задачами за вибором. Учні вибирають задачі із запропонованих та пропонують спосіб розвязування. Представники інших груп висловлюють свої думки з приводу вибраного способу.

Задача 1.

Ескалатором піднімаються двоє. Одна людина при цьому стоїть, а друга йде сходинками зі сталою швидкістю. Піднімаючи першу чи другу людину, ескалатор виконав більшу роботу? Розвинув більшу потужність?

Задача 2.

Із рушниці вертикально вгору стріляють кулею, яка має швидкість 200 м/с на деякій висоті швидкість зменшується до 50 м/с. яка енергія кулі на цій висоті є більшою: кінетична чи потенціальна? У скільки разів?

Задача 3.

На підлозі лежить елемент рихтування у вигляді труби масою 20 кг і завдовжки 2 м. яку мінімальну роботу потрібно виконати будівельнику під час зведення, щоб поставити трубу вертикально?

Задача 4.

Похилою площиною піднімають візок масою 50 кг. Яку силу потрібно прикласти в напрямі руху візка, якщо довжина похилої площини дорівнює 3,2 м, висота – 1,2 м, ККД становить 75%?

Оформлення розвязків задач.

Прийом «Обміняйтесь думкою» : складіть задачу з використанням таких понять : рухомий блок, сила, потенціальна енергія, ККД.

ІV. Підведення підсумків уроку. Оцінювання діяльності учнів в групах. Аналіз завдання додому : розвязати задачі, які не розглянули на уроці. Скласти задачу з використанням закону збереження енергії.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Фізика

18.03.2021

95

0

2

Для кого: 7 Клас