Конспект уроку "Розв'язування задач"

Фізика

18.03.2021

68

0

2

Для кого: 7 Клас
Опис документу:
Конспект уроку №3 з розділу "Механічна робота та енергія" (фізика, 7 кл). Формування предметних компетентностей здійснюється шляхом розв'язування якісних, експериментальних та текстових задач на визначення механічної роботи та потужності. Процес пошуку шляхів розв'язання проблеми сприятиме формуванню абстрактного мислення вміння аналізувати, узагальнювати.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок № 3

Тема уроку «Розв’язування задач».

Мета уроку:

- формувати предметні компетентності шляхом застосування знань при розвязуванні якісних, експериментальних та текстових задач, використовуючи фізичні поняття «робота» та «потужність»;

- розвивати логічне та абстрактне мислення, вміння аналізувати, узагальнювати та систематизувати інформацію через аналіз умови задачі; складати задачі з використанням конкретних фізичних величин;

- виховувати відповідальне ставлення до навчання, культуру мовлення, мислення, спілкування та спільної діяльності.

Обладнання: набір приладів для експериментальних задач

Х І Д У Р О К У:

І. Актуалізація опорних знань:

А) Виконання тестового завдання з наступною самоперевіркою.

Б) Аналіз розвязання задач домашнього завдання. Обговорення способу розвязання.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми та мети уроку.

ІІІ. Формування вміння застосовувати знання:

А) Розвязування задач за зразком: учні мають зразки задач та аналогічні завдання. Працюючи в парах , складають план розвязування задач. Колективно обговорюються запропоновані способи дії та вибирається раціональний.

Задача 1.

Яку роботу виконала сила 5000 Н, яку прикладено до візка, якщо візок під дією цієї сили пройшов шлях 150 м?

Задача 2.

Тіло падає з висоти 40 м. сила тяжіння при цьому виконала роботу 2 кДж. Яка сила тяжіння діє на тіло?

Задача 3.

За який час трактор з потужністю двигуна 75 кВт виконає роботу 540 МДж?

Б) Розвязування експериментальних задач

Задача 1.

Підніміть відро з водою з підлоги на стілець. Яку роботу при цьому ви виконали? А сила тяжіння?

Задача 2.

Ви за кермом автомобіля. Спідометр тривалий час показує 120 км/год. Чи можна визначити потужність, яку розвиває автомобіль?

В) Розвязування задач за вибором з наступним обговоренням (учні працюють індивідуально)

Задача 1.

Яку потужність має двигун двомоторного літака, якщо під час польоту зі швидкістю 540 км/год сила опору рухові становить 1,6 кН?

Задача 2.

Щогодини будівельник піднімає і кладе на висоту1,5 м 40 цеглин масою 3,2 кг кожна. Якою є його середня потужність?

Задача 3.

Пружину динамометра жорсткістю 40Н/м розтягнуто з силою 4 Н. Яку роботу при цьому виконано?

Обговорення способів розвязування, запропонованих учнями.

ІV. Узагальнення та систематизація умінь та навичок.

V. Підведення підсумків уроку. Оцінювання діяльності учнів.

VІ. Аналіз завдання додому: повторити параграф 26-27, вправа 25 (5), 26(6).

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Фізика

18.03.2021

68

0

2

Для кого: 7 Клас