Зараз в ефірі:
Вебінар:
«
Підвищення кваліфікації та атестація педагогічних працівників ЗДО і ЗЗСО за новим профстандартом
»
Взяти участь Всі події

Конспект уроку природознавства 4 клас. Тема: Планети Сонячної системи.

Природознавство

Для кого: 4 Клас

11.05.2020

393

4

0

Опис документу:
Дати уявлення про будову Всесвіту; ознайомити з планетами Сонячної системи, їх особливостями; сформувати знання про Сонце, Місяць,формувати науковий світогляд; виховувати інтерес до наукових знань, бажання дізнаватися більше, бажання опрацьовувати додаткову літературу . Конспект підготувала вчитель початкових класів : Антонченко Тетяна Петрівна
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: Планети Сонячної системи

Мета:дати уявлення про будову Всесвіту;ознайомити з планетами Сонячної системи,їх особливостями; сформувати знання про Сонце,Місяць,формувати науковий світогляд;виховувати інтерес до наукових знань.

Тип уроку: урок – мандрівка.

Обладнання: ілюстрації, глобус, картки ,таблиці «Планети Сонячної системи», цеглинки, відео https://www.youtube.com/watch?v=ITub7NYgY2Y

Хід уроку

|. Актуалізація опорних знань

- Сьогодні у нас не звичайний урок,а урок – мандрівка до Космосу. Щоб нам було зручно,ми розділимося на групи (за допомогою цеглинок). Та дамо їм назву.

1. «Кратер»

2. «Галактіан»

3. «Орбіта»

4. «Комета»

5. «Астероїд»

А подорожувати будемо по карті (карта на дошці).

- Космонавти ,на ракети!

- Час у космос вирушать!

- Ми літати не боїмося,

- На ракеті помчимося!

-3,2,1 – пуск! Наші кораблі стартували у відкритий космос!

І ось наша перша зупинка.

1. Фенологічні спостереження.

- Який сьогодні день?

- Яке небо ?

- Який вітер?

- Яка погода?

Відмітьте у своєму бортовому журналі.

Ось наша друга зупинка

2. Перевірка домашнього завдання

(Робота в групах з картками)

- Що називається добою?

- Що називається роком?

- Який рік називається високосним?

- У якому місці на Землі тривалість ночі дорівнює тривалості дня?

- Як обертається Земля навколо своєї осі?

(Доповідає учень з кожної групи ).

3.Третя зупинка

Уявіть,що зараз ніч і ми знаходимося не у класі, а надворі.

- Скажіть ,що ви побачите,поглянувши на вечірнє небо?

||. Повідомлення теми уроку.

- Як ви гадаєте, яка ж тема нашого уроку?

- Дійсно, тема нашого уроку : Планети Сонячної системи.

|||. Вивчення нового матеріалу

  1. Четверта зупинка.

- Розповіді 3-4 дітей про Сонячну систему .

2. Висновок вчителя про виступи дітей.

Крім планет і супутників у Сонячній системі є багато дрібних небесних тіл.

Астероїди – це малі планети,які можна назвати літаючими островами.

Метеорити – літаючі брили та камінці.

Комети – мають ядро і хвіст. Їхні хвости розтягуються на мільйони кілометрів.

3.Робота з таблицями.

- На якому місці від Сонця знаходиться Земля?

- Як називається найвіддаленіша від Сонця планета?

- На якому місці від Сонця вона знаходиться?

4. Проблемна ситуація.

- Подумайте над тим,яке значення має Сонце для Землі?

(Робота з підручником).

V|. Закріплення матеріалу

1. П’ята зупинка.

Перегляд фільму « Планети Сонячної системи» https://www.youtube.com/watch?v=ITub7NYgY2Y

2. Шоста зупинка.

Гра – вікторина.

(Гра « Так чи не так» проводиться за допомогою цеглинок).

- Сонце - це планета. (Ні)

- Купчення зір, що тягнеться світлою смугою з півдня на північ – це Молочний шлях. ( Так)

- Сонце – це найбільша з усіх зірок . (Так)

- Сонце обертається навколо своєї осі. (Ні)

- У сонячну систему входять 8 планет. (Так)

- Найвіддаленіша планета – Земля. ( Ні )

- Зорі та міжзоряні речовини складають Чумацький шлях. (Так)

- У кожної планети є однакова кількість супутників. (Ні)

V||. Підсумок уроку

V|||. Рефлексія

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.