Конспект уроку "Порівняння десяткових дробів."

Опис документу:
План-конспект уроку математики Тема. Порівняння десяткових дробів. Мета: вдосконалити вміння учнів розв'язувати задачі, що передбача¬ють виконання порівняння десяткових дробів та перевірити засвоєння знань і вмінь у ході виконання тестових завдань. Тип уроку: застосування знань і вмінь.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

План-конспект уроку математики

Тема. Порівняння десяткових дробів.

Мета: вдосконалити вміння учнів розв'язувати задачі, що передбача­ють виконання порівняння десяткових дробів та перевірити засвоєння знань і вмінь у ході виконання тестових завдань.

Тип уроку: застосування знань і вмінь.

План уроку

  1. Організаційна частина 1хв

  2. Перевірка домашнього завдання 5хв

  3. Актуалізація знань учнів 14хв

  4. Формування вмінь. 20хв

  5. Підведення підсумків уроку. Повідомлення домашньої роботи 5хв

І. Організаційна частина

Привітання з класом. Концентрація уваги учнів та перевірка присутності учнів.

ІІ. Перевірка домашнього завдання

№№ 800, 802, 804.

ІІІ. Актуалізація знань учнів

1. Правило порівняння двох десяткових дробів;

2. Визначте, що більше:

  1. двоцифрове чи одноцифрове число;

  2. одноцифрове число чи двоцифрове;

  3. трицифрове число більше за двоцифрове?

Усно

1. Одного разу вчитель запропонував Незнайку порівняти дроби 0,31 і 0,6. «Це дуже просто, — розпочав Незнайко. — Цілі частини цих дробів рівні. Порівняймо дробові частини. 31 більше за 6, отже, і 0,31 більше за 0,6». Чи згодні ви з цим твердженням?

2. Знайдіть один із розв'язків нерівності:

1) 1 < х < 2;

2) 0,98 < r < 0,99;

3) 0,864 > y > 0,81;

4) 0,1 < у < 0,2.

5) 6,7 > х > 6,699;

Математичний диктант

  1. Порівняйте числа:

1) 6,7 і 6,8;

2) 5,4 і 4,9;

3) 12,4 і 12,42;

4) 26,39 і 26,279;

5) 0,4 і 0,09;

6) 5,1 і 5,098.

  1. Розташуйте числа в порядку зростання: 7,4; 3,15; 3,105; 3,6; 5,060; 5,2; 7,04; 7,28.

  2. Які натуральні числа задовольняють нерівність 1,4 < х < 5,9

  3. Знайдіть один із розв'язків нерівності: 2,4 < t < 2,5;

IV. Формування вмінь

Розв'язування вправ №№ 807; 808;

Задачі

1. Що легше 0,3 кг заліза чи 0,3 кг пір'я?

2. Порівняйте числа, не відновлюючи цифр:

1) 4,3** і 4,7**;

2) 0,742 і 0,741**;

3) 95,0** і 4,*3*;

4) **,412 і *,9*;

5) *,*** і **,**;

6) 20*,*79 і 20,**9.

3. Деяке число задовольняє одночасно три нерівності. Знайдіть це число:

3,5 < < 4,1;

3,7 < < 4,0;

3,6 < < 3,9. (3,8)

4. У деякому десятковому дробі всі цифри однакові. Який це дріб, якщо
він більший за 2,21, але менший від 2,221? (2,22)

VI. Домашнє завдання

п. 28, №№ 808, 811(4-6).

Підсумки уроку:

  1. Який дріб називається «десятковим дробом»?

  2. Як порівняти два десяткових дроби у яких цілі частини різні?

  3. Як порівняти два десяткових дроби у яких цілі частини рівні?

  4. Назвіть розряди дробового числа у якого ціла частина – чотиризначне число, і 5 знаків після коми.

3

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розроблення і використання цифрового освітнього контенту в освітньому процесі Нової української школи »
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн