Конспект уроку "Півник І двоє мишенят"

Опис документу:
В даному конспекті розкрито урок з літературного читання .Курс «Літературне читання» – органічна складова освітньої галузі «Мови і літератури». Його основною метою є розвиток дитячої особистості засобами читацької діяльності, формування читацької компетентності молодших школярів, яка є базовим складником комунікативної і пізнавальної компетентностей, ознайомлення учнів з дитячою літературою як мистецтвом слова, підготовка їх до систематичного вивчення курсу літератури в основній школі. У процесі

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема: Півник і двоє мишенят

Мета. вчити правильно читати і аналізувати текст, працювати над діалогом, порівнювати вчинки головних героїв, розвивати зорову пам'ять та логіку, виховувати любов до праці, та людей праці, негативне ставлення до ледарів.

Обладнання: казковий герой, ілюстрації до казки, плакат із скоромовкою, роздатковий матеріал.

Хід уроку

І. Організація учнів до уроку.

1.Віршик – привітання.

Ось дзвінок нам дав сигнал,

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо - наш урок розпочинаймо.

Добрий день!

ІІ. Мовна розминка.

1.Гра «Добери до слів суперників»

- Наш казковий герой приготував для нас багато цікавих завдань і от одне з них.

- Нам потрібно зіграти в гру добери до слів суперників тобто протилежні поняття.

Ніч - …(день)

Початок - …(кінець)

Холодно - …(тепло)

Голосно - …(тихо)

Знайшов - …(загубив)

Веселий - …(сумний)

Лінивий- …(працьовитий)

Працювати - …( відпочивати)

  • Молодці!

  • Впорались з першим завданням.

2. Робота над скоромовкою.

- Наступне завдання це робота над скоромовкою.

На печі, на печі гарні смачні калачі.

Хочеш їсти калачі – не лежи на печі.

ІІІ. Повідомлення теми уроку.

  • Сьогодні ми потрапимо у казку а назва її «Півник і двоє мишенят»

ІV. Робота над темою.

А)Підготовча робота до сприймання нового матеріалу.

  • На ілюстраціях ви бачите головних героїв півника і двох мишенят – яких звати Круть і Верть.

  • Як ви думаєте чому вони дістали такі імена?

  • Прочитавши казку ми дізнаємось чи правильно ми думаємо.

Б) Словникова робота.

  • Запам'ятайте ці слова, вони зустрінуться нам в тексті казки.

  • Вертітись-не сидіти на одному місці;

  • Млин – прилад, який переробляє зерно у муку;

  • Гукнути- покликати;

  • Піч- конструкція з глини і цегли у якій готують страви з випічки.

  • Ледар – людина, яка не прикладає зусиль до праці.

В) Читання казки ланцюжком.

- Відкрийте підручники на ст.40

- Починаємо читати казку по одному реченні ланцюжком.

Г) Повторне читання казки вибірково.

Фізкультхвилинка

Дерева високі-висока

Травичка низенька – низенька

Вітер дерева гойдає то вліво то вправо

Листя з дерев опадає, а учні тим часом за парту сідають.

Ґ) Бесіда емоційно оцінюючого характеру.

  • Хто головні герої казки?

  • Хто з героїв вам сподобався?

  • Чому?

  • А чи є в нас у класі мишенята?

  • Хто знайшов зерно?

  • Що постійно робили мишенята?

  • Чи справедливо вчинив півник?

  • Які улюблені слова мишенят?

Д).Читання казки в особах.

V. Переказ казки за ілюстраціями.

VІ. Робота на картках.

В 1.

Характеристика головних героїв.

Підкресли риси, які характеризують героїв Мишки.

  • Працьовиті

  • Слухняні

  • Веселі

  • Ледарі

  • Нероби

В 2.

Підкресли риси, які характеризують героя Півника.

  • Роботящий

  • Лінивий

  • Розумний

  • Невдячний

  • Стриманий

  • Лінивий

VІ. Підсумок і оголошення домашнього завдання.

  • Чому вчить ця казка?

  • На домашнє завдання вам потрібно переказувати казочку.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Соціальне партнерство закладу позашкільної освіти та сім’ї»
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.