і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Особливості вивчення англійської мови у 1 класі за методом асоціативних символів.
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Конспект уроку "Перемога щирих людських взаємин над багатством Снігової королеви"

Конспект уроку "Перемога щирих людських взаємин над багатством Снігової королеви"

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: Перемога щирих людських взаємин над багатством Снігової королеви

Мета: вчити учнів аналізувати текст, цілісно сприймати його, швидко орієнтуватися в ньому; допомогти учням осягнути велич краси людського серця; показати, в чому полягає краса людини; розкрити основний конфлікт казки – зіткнення краси живої й неживої; розвивати мовлення, мислення, уяву, творчість; показати боротьбу між двома силами: добром і злом; намагатися виховувати любов, доброту, чуйність; виховувати сильну особистість, яку не лякають труднощі, здатну до самопожертви.

Обладнання: мультимедійна презентація, мультфільм «Снігова королева».

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.

Хід уроку

Я не можу дати їй більше сил, ніж у неї є зараз…

Г.К.Андерсен. «Снігова королева»

  1. Мотивація учбової діяльності

Гра «Пройди лабіринт – прочитай слова».

С Е

А Н С Т К

І Е Р Н

С Г А Н Р І А Д Н

Слово вчителя

Тихо за окнами ночь плывет,

В сказки нас Андерсен позовет,

Оле-Лукойе откроет дверь,

Сказкам верь ты теперь.

Герда и Кай будут вновь дружить,

Эльфы на каждом цветочке жить.

В вальсе закружат опять цветы

Мир добра, красоты.

II. Оголошення теми і мети уроку та очікуваних навчальних результатів.

«Отже, почнемо!.. Коли ми дочитаємо цю книжку до кінця, то будемо знати більше, ніж тепер,» - так починає свою розповідь великий казкар Андерсен. Сподіваюся, що і ми з вами зробимо сьогодні багато нових відкриттів. Яких саме ? ( Перегляд уривку з мультфільму «Снігова королева»: Герда у палаці Снігової королеви.)

III. Робота в малих групах.

Правила для учнів

1. Швидко розподіліть ролі в групі, визначивши, хто буде головуючим, посередником, секретарем, доповідачем. Намагайтеся виконувати різні ролі

2. Починайте висловлюватися спочатку за бажанням, а потім по черзі.

3. Дотримуйтесь правил активного слухання, головне - не перебивайте один одного.

4. Обговорюйте ідеї, а не учнів, які висловили цю ідею.

5. Утримуйтесь від оцінок та образ учасників групи.

6. Намагайтеся дійти спільної думки, хоча в деяких випадках у групі може бути особлива думка і вона має право на існування.

Головуючий (керівник групи):

зачитує завдання групі та організовує порядок його виконання,

пропонує учасникам групи висловлюватися по черзі,

заохочує групу до роботи,

підбиває підсумки роботи і визначає доповідача.

Секретар:

веде записи результатів роботи групи коротко й розбірливо,

як член групи, повинен бути готовий висловити думки групи в процесі підбиття підсумків чи допомогти доповідачу.

Посередник:

стежить за часом і заохочує групу до роботи.

Доповідач:

доповідає про результати роботи групи, чітко висловлюючи її думку.

Завдання для 1 групи:

* Куди прибули олень разом з Гердою?

* Знайдіть в тексті відповідь на питання: «Чому фінка відмовляється дати Герді силу 12 богатирів» ?

* Як ви розумієте слова фінки:»Сила її – в серці»?

* Чому Герда, залишившись одна на морозі без чобітків і теплих рукавиць, не змерзла?

Завдання для 2 групи:

* Знайдіть епізод, коли Герда знаходиться на шляху до палацу Снігової королеви. Прочитайте. («Герда згадала великі гарні сніжинки…..перетворювався на густий туман»)

* З чим тепер зустрічається Герда на своєму шляху?

* Які асоціації виникають у вас, коли ви чуєте слово «військо»?

Чому маленька беззахисна, не озброєна нічим дівчинка ( зголодніла, можливо, виснажена довгим шляхом, боса, напівроздягнена змогла вистояти проти такого полчища.

Завдання для 3 групи:

* Знайдіть у тексті і прочитайте опис замку Снігової королеви. («Стіни замку Снігової королеви збудувала заметіль… єдине найкраще дзеркало на світі»).

* Що вас вражає в цьому описі?

* Окрасою зали є озеро, що розташоване посередині. Чому Снігова королева називає його «дзеркалом розуму»?

* Що було спільного між дзеркалом троля і дзеркалом Снігової королеви?

* Який висновок можна зробити щодо дзеркала? Втіленням чого воно є?

Завдання для 4 групи:

* Як почувався Кай у володіннях Снігової королеви? Знайдіть епізод і прочитайте його. («Маленький Кай зовсім посинів….слово» … вічність»)

* Про що свідчать слова «посинів» і «почорнів» ?

* Чому Кай понад усе прагне скласти слово «вічність»?

* Чому Каєві не вдавалося скласти слово «вічність»?

* Чому, коли Герда цілує й обнімає Кая, крижинки затанцювали й склалися в слово?

Завдання для 5 групи:

* Діти, коли повернулися додому помітили, що вони виросли. Вони просто виросли, стали більшими чи що ще мав на увазі автор?

* Що сказала маленька розбійниця, коли Кай з Гердою повертались додому?

* Як ви думаєте, чи варто було Герді йти на край світу, щоб врятувати Кая?

IV. Рефлексія

  1. «Мікрофон».

* Що ви уявляєте, коли чуєте слово «краса»?

* Як ви гадаєте, чим визначається краса людини: її зовнішністю чи вчинками?

* Як ви розумієте вислів: «Краса душі людської» ?

  1. Слово вчителя.

Існують такі поняття, як «внутрішня краса» і «зовнішня краса» людини. Те, що ми бачимо очима в будь-якій людині, називаємо зовнішньою красою. Але цього не достатньо, щоб сказати, що людина гарна і добра. Снігова королева також дуже гарна, але її краса холодна, мертва, відштовхує від себе, наводить страх. Отже, недостатньо бути гарним зовні. Краса визначається вчинками людини, рисами її характеру, зокрема такими, як милосердя, доброта, людяність, повага,чемність, щирість, співчуття, бажання прийти на допомогу, вміння пожертвувати собою заради іншого. Саме це ми називаємо внутрішньою красою.

Василь Симоненко писав:

Мені здається, може я не знаю,

Було і буде так у всі часи.

Любов, як сонце, світу відкриває

Безмежну велич людської краси.

- Нехай ваші серця ніколи не зачерствіють. Нехай вони будуть схожі не на крижинки, а на чудові троянди. Хай вони будуть сповнені добротою, людяністю і любовю.

  1. «Незакінчене речення».

  • Найбільше мене сьогодні вразило…

  • Я радий (рада), що…

  • Я хочу подякувати письменникові за те, що…

V. Оцінювання.

- Дякую всім за роботу. Оцініть, будь ласка, свою роботу на уроці за допомогою карток самооцінки.

VI . Домашнє завдання.

1.Підготуватися до уроку позакласного читання ( Е.Гофман. «Лускунчик» ).

2. ІЗ: повідомлення про життя та творчість письменника.

3. Творче завдання: скласти вікторину за змістом казки; малюнки до казки.

Додаток до уроку Картка самооцінки

  1. Гра «Пройди лабіринт» - 1 бал.

  2. Виразне читання уривка – 2 бали.

  3. Відповідь під час бесіди – 4 бали.

  4. Робота в зошитах – 2 бали.

  5. Робота в групах – 3 бали.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
вчити учнів аналізувати текст, цілісно сприймати його, швидко орієнтуватися в ньому; допомогти учням осягнути велич краси людського серця; показати, в чому полягає краса людини; розкрити основний конфлікт казки – зіткнення краси живої й неживої; розвивати мовлення, мислення, уяву, творчість; показати боротьбу між двома силами: добром і злом; намагатися виховувати любов, доброту, чуйність; виховувати сильну особистість, яку не лякають труднощі, здатну до самопожертви.
  • Додано
    11.08.2018
  • Розділ
    Зарубіжна література
  • Клас
    5 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    168
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер матеріала
    HW842296
  • Вподобань
    0
Курс:«Географічні задачі»
Довгань Андрій Іванович
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь