+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о
Предмети »
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Конспект уроку НУШ 1 клас

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема: Звуки р, р. Букви Р р. Читання складів, слів.

Очікувані результати учіння: ознайомлюється з великою та малою буквою Рр; правильно вимовляє чітко звук [р], [р], читає склади та слова з вивченими буквами, запамʼятовує, що це приголосна буква, висловлює свої думки, робить порівняння, самостійно читає слова, дає відповіді на запитання.

1. Створення затишної атмосфери.

Посміхніться один одному, створимо затишну та теплу атмосферу на уроці.

Роботи у нас дуже багато, щоб усе встигнути, ви повинні бути:

уважними;

розумними;

організованими;

кмітливими.

2. Розчитування чистомовки.

Ра-ра-ра – розпочалася гра.

Ру-ру-ру – ми продовжуємо гру.

Ри-ри-ри – книжечку бери.

Ре-ре-ре – ми співаєм соль, мі, ре.

Рі-рі-рі – на гілках снігурі.

3. Вправа «Сходинки».

4. Гра «Передбачення».

У мене в мішечку є предмет. Я передам його по колу. Ви за допомогою пальчиків на дотик визначіть що є у ньому.

Хто як думає?

Так, це риба.

А хто памятає на який день Бог створив все, що живе у воді, і рибок в тому числі? (5)

Поділимо це слово на склади. Скільки складів?

Який перший склад (ри), а другий? (ба).

Визначіть, куди падає наголос. Покличте це слово.

Який звук ми чуємо перший?

5. Знайомство з буквою Рр.

Сьогодні на уроці ми познайомимося з новою буквою – ер. Вона позначає два звуки [р] - твердий, [р] - мякий.

6. Гра «Назви слова».

Назвіть слова, де можна зустріти цю букву на початку. (риба, рибалка, рушник, річка, робота, родина, ріг, ручка)

Назвіть слова, де є ця буква в середині слова. (окріп, петрушка, груша, крила, торбина, дрова)

Назвіть слова, де буква ер в кінці слова. (вентилятор, колекціонер, білетер, базар)

7. Робота з Букварем.

Завдання 1. Знайти букви Р р.

Завдання 2.

Читання складів та слів.

Завдання 3.

А зараз ми з вами будемо справжніми рибалками.

Що повинен взяти із собою рибалка?

А що б нам виконати з вами наступне завдання та вдало зловити рибку, потрібно пригадати: які слова відповідають на питання хто? що?

Ваше завдання прочитати слово, та визначити на яке питання воно відповідає. Та правильно покласти його у відерце.

Хто?: рак, краб, рибка, комар, сорока.

Що?: береза, річка, відро, озеро, краса, рука.

8. Завдання на індивідуальних карточках «Читання для себе».

1. Уважно прочитайте стовпчики слів пошепки для себе.

2. Обведіть усі слова, де є буква Р.

3. Полічіть скільки у вас обведених слів.

4. Надрукуйте ці обведені слова в рядочках в будь-якому місці та на будь-якій лінії.

Яке слово у вас найвище?

А яке слово найнижче?

В кого є 2 слова у рядку?

9. Рефлексія.

На закінчення уроку пропоную вам покласти цеглинку на аркуш паперу. Це є тулуб риби. Домалюйте рибці голову, хвоста, поплавці.

З якою буквою ми познайомилися сьогодні на уроці?

Яке завдання сподобалося найбільше?

Яке завдання викликало у вас труднощі?

Опис документу:
Конспект уроку з української мови за букварем Большакова, Пристінська. Урок ознайомлення із буквою Рр. Тематика уроку пов"язана із рибалкою, рибками. Використана частинка біблійної інтеграції. А також різні види роботи та повторення слів, які відповідають на запитання Хто? Що?, а також використання цеглинок на рефлексію.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інтернет-ресурси для опитування і тестування»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
490 грн
490 грн